Şimdi Ara

Polo,ve Auris İki ilan ve son karar(sızlık) golf alındı... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
2.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnbmnbmnb12

    1.33 ayni motor corollamiz var sormak istediginiz herhangi bisey olursa sorabilirsiniz bence aurisin fiyati pahali, 43.500 cok istemis 45e sifir kmsi alanabiliyor

    Pekı ne kadara. Alırsam değerınde almıs olurum...sıfır bayılerde yok sanırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnbmnbmnb12

    1.33 ayni motor corollamiz var sormak istediginiz herhangi bisey olursa sorabilirsiniz bence aurisin fiyati pahali, 43.500 cok istemis 45e sifir kmsi alanabiliyor

    Okuduğum yorumlarda cekısı ıyı değil dıyorlar...sehri ıcınde uç kısılık eşim ve ben bineceğiz ...zamanında 1.4 astra g 90 beygır kullansan birisi olarak beklentılerım de göz önünde tutulursa bu arac benı üzmez sanırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tatum kullanıcısına yanıt
     Polo,ve Auris İki ilan ve son karar(sızlık) golf alındı...

    Polo daha küçüktür, daha az yakar, daha performanslıdır. Kullanımı çok keyif verir. Sizi üzmez. (Nereden biliyorum aynı araç aynı model aynı kasayı kullanıyorum.)

    Auris'e gelince kullanmadığım için yorum yapamam. Fakat bana kalırsa daha hantal bir araç ve yakıt açısından ekonomik değil. Ayrıca vergisi daha fazla. (Polo'ya göre)

    Burada Polo'nun testi var belki fikir açısından yardımcı olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kusursuz_ruh -- 19 Ocak 2015; 1:24:24 >




  • tatum kullanıcısına yanıt
    Hocam valla piyasa oyle bi hal aldiki sasirmamak elde degil neredeyse sifir fiyatina ikinci el satmaya calisiyolar ben size sifir kilometre almanizi tavsiye ederim cevrenizdeki bayileri arayin sorun illaki bi bayide bulursunuz. cekisinde hic bir sikinti yok dogru vites dogru devirle gayet canli giden bi motor. bin devirle yokus cikiyim diye bisey yok sonucta atmosferik motor yokuslarda dusuk vites istiyo, pek fazla oyle ucan kacan performans merakiniz yoksa alin kesinlikle uzulmezsiniz sonucta ekonomi yapma arabasi yaris arabasi degil sehir ici gayet yeterli uzun yoldada 6 ileri oldugu icin cok avantajli. yakitta soyle bir durum var ekrandaki vites degisim uyarilarina uyarsaniz sehir icinde 7 litre yakar uymazsaniz 8 yakar. alin binin yakiti sizi uzersede lpg taktirin devam edin. beygiri onceki aracinizdan daha yuksek sizi tatmin eder bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 42 bin liraya 1.6 tdi polo verebilirim 2012 model 25 binde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatum


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    O paraya Megane 2013 alırsın yav. Hem de dizel. Maceraya gerek yok

    O fıyata dediğiniz araba km. Sı az temız bulmak cok zor olanlarda fıyatı yuksek

    1.5 DCI touchlara bakin bi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aurisin fiyati yuksek biraz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo daha mantıklı seçim.
  • Auris fiyatı biraz yüksek. Sıfırı 45'den başlıyor. 1.33 motora gelince. 1.33 motorlu Corollayı 20 kasım 2014'de aldım ve şu an 1484 km deyim. Bir kere "gitmiyor, yokuş da durursan kalkmıyor, çekmiyor" diyenlere inanma. Gitmese 2 ayda ben 1484 km yol yapmazdım. İlk 1000 km ye kadar arabaya yüklenmedim. Ancak 1000'i geçince yüklenmeye başladım ufaktan. Devirli kullanımlar da gayet istekli hareket ediyor. 6 kişi ile daha alalı 10 gün olmuşken Dolapdere'den Tarlabaşına çıkan yokuşu 3. vites ile çıktım. Hekimbaşı Mezarlığının o dik yokuşunu 3 kişi ile 2. vites ile çıktım. Yani 1'ile çıkıp o dik rampanın ortasında 2'ye attım. E-5 rampalarına 6. vites 140 ile girersen 5'e düşür demeden çıkabiliyorum. Ve daha dün sabah yol boşken 170'i gördüm.

    Tüketime gelirsek, cumartesi sabahı yol bilgisayarını sıfırladım ve Göztepe'den Kartal'a gidip geldim. Gidişi TEM'den yaptım ve dönüşü E-5'den yaptım. 6. vites 110 - 120 - 130 km/h aralığında ben 6.0 litreyi gördüm. Ve yine o gün sıkışık Bağdat caddesi trafiğinde 7.4'ü gördüm. İlerleyen kilometrelerde biraz daha düşer diye tahmin ediyorum.

    Geçen hafta mesela, 200 liralık benzin aldım (47 litre) Benzin almadan önce 55 km yol gidebileceğim yazıyordu Range'de. 200 liralık benzini aldım ve 790 km yazdı Range'de. Yani 55 km yi düşersen 200 liralık 47 litre benzin ile 735 km değer bana göre iyi.

    İki araba arasında AURIS derim. Çünkü segment farklı, Polo B segmenti olup Auris C segmenti. Ama dediğim gibi Auris fiyatı biraz yüksek. 46 bin liraya sıfırı alınabiliyor. Ancak Toyota hangi akla hizmet etmişse 1.33 Life donanım Auris'de arka camları manuel yapmış. Allah dan Corolla da otomatik. İkinci el alacağım diyorsanız 1.6 / 132 HP Auris'lere de bakabilirsiniz. Veya alternatif olarak FORD FOCUS düşünülebilir.




  • İkisi arasından Auris iyi seçim olacaktır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani donanim, 2 el , konfor, istiyorsaniz auris,
    Spor,performans,yol tutusu isterseniz polo derim
    Polo dar bi aractir ama performans 1.2 tsi sizi fazlasiyla memnun eder
    Aurise gelince ici genis donanimli ama fazla bi performans beklemeyin yada 1.6 olani alin derim.
    Yada megane 3 de olabilir
  • Yani donanim, 2 el , konfor, istiyorsaniz auris,
    Spor,performans,yol tutusu isterseniz polo derim
    Polo dar bi aractir ama performans 1.2 tsi sizi fazlasiyla memnun eder
    Aurise gelince ici genis donanimli ama fazla bi performans beklemeyin yada 1.6 olani alin derim.
    Yada megane 3 de olabilir
  • Geçen hafta arkadaşım 2013 1.6tdi comfortline dizel düz hatasız poloyu 42ye aldı. Bu aracın değeri çok fazla.

    Auris alacaksanız o kadar verdikten sonra sıfırını alın. ( ilandaki araç 10.000 bakımına serviste girmemiş. bilginiz olsun araç 20.000e gelmiş..)
  • Görüştleriniz ıcın tesekkurlr arkadaslar...polo nun çi akşamı Aurıs In spor görünümü ....polo nun. Motoru,Aurıs In sınıf farkı...hala karar veremedım ama bırazdan ıst.dakı toyata bayılerını arayacam bakalım..elllerinde var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tatum kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım 1.2 TSI 90 HP Comfortline ve ESP bilmem ne tüm güvenlik donanımları dahil olan makyajlı Polo'nun sıfırını 43 bine aldı. Siz de gidin sıfırını alın bu çakallara paranızı kaptırmaktansa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Auris fiyatı biraz yüksek. Sıfırı 45'den başlıyor. 1.33 motora gelince. 1.33 motorlu Corollayı 20 kasım 2014'de aldım ve şu an 1484 km deyim. Bir kere "gitmiyor, yokuş da durursan kalkmıyor, çekmiyor" diyenlere inanma. Gitmese 2 ayda ben 1484 km yol yapmazdım. İlk 1000 km ye kadar arabaya yüklenmedim. Ancak 1000'i geçince yüklenmeye başladım ufaktan. Devirli kullanımlar da gayet istekli hareket ediyor. 6 kişi ile daha alalı 10 gün olmuşken Dolapdere'den Tarlabaşına çıkan yokuşu 3. vites ile çıktım. Hekimbaşı Mezarlığının o dik yokuşunu 3 kişi ile 2. vites ile çıktım. Yani 1'ile çıkıp o dik rampanın ortasında 2'ye attım. E-5 rampalarına 6. vites 140 ile girersen 5'e düşür demeden çıkabiliyorum. Ve daha dün sabah yol boşken 170'i gördüm.

    Tüketime gelirsek, cumartesi sabahı yol bilgisayarını sıfırladım ve Göztepe'den Kartal'a gidip geldim. Gidişi TEM'den yaptım ve dönüşü E-5'den yaptım. 6. vites 110 - 120 - 130 km/h aralığında ben 6.0 litreyi gördüm. Ve yine o gün sıkışık Bağdat caddesi trafiğinde 7.4'ü gördüm. İlerleyen kilometrelerde biraz daha düşer diye tahmin ediyorum.

    Geçen hafta mesela, 200 liralık benzin aldım (47 litre) Benzin almadan önce 55 km yol gidebileceğim yazıyordu Range'de. 200 liralık benzini aldım ve 790 km yazdı Range'de. Yani 55 km yi düşersen 200 liralık 47 litre benzin ile 735 km değer bana göre iyi.

    İki araba arasında AURIS derim. Çünkü segment farklı, Polo B segmenti olup Auris C segmenti. Ama dediğim gibi Auris fiyatı biraz yüksek. 46 bin liraya sıfırı alınabiliyor. Ancak Toyota hangi akla hizmet etmişse 1.33 Life donanım Auris'de arka camları manuel yapmış. Allah dan Corolla da otomatik. İkinci el alacağım diyorsanız 1.6 / 132 HP Auris'lere de bakabilirsiniz. Veya alternatif olarak FORD FOCUS düşünülebilir.

    hocam o dik yokuşu çok iyi bilirim ve 2. vitesle oraya çıkabilen aracın kasayı çekememe sorunu olmaz zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Auris fiyatı biraz yüksek. Sıfırı 45'den başlıyor. 1.33 motora gelince. 1.33 motorlu Corollayı 20 kasım 2014'de aldım ve şu an 1484 km deyim. Bir kere "gitmiyor, yokuş da durursan kalkmıyor, çekmiyor" diyenlere inanma. Gitmese 2 ayda ben 1484 km yol yapmazdım. İlk 1000 km ye kadar arabaya yüklenmedim. Ancak 1000'i geçince yüklenmeye başladım ufaktan. Devirli kullanımlar da gayet istekli hareket ediyor. 6 kişi ile daha alalı 10 gün olmuşken Dolapdere'den Tarlabaşına çıkan yokuşu 3. vites ile çıktım. Hekimbaşı Mezarlığının o dik yokuşunu 3 kişi ile 2. vites ile çıktım. Yani 1'ile çıkıp o dik rampanın ortasında 2'ye attım. E-5 rampalarına 6. vites 140 ile girersen 5'e düşür demeden çıkabiliyorum. Ve daha dün sabah yol boşken 170'i gördüm.

    Tüketime gelirsek, cumartesi sabahı yol bilgisayarını sıfırladım ve Göztepe'den Kartal'a gidip geldim. Gidişi TEM'den yaptım ve dönüşü E-5'den yaptım. 6. vites 110 - 120 - 130 km/h aralığında ben 6.0 litreyi gördüm. Ve yine o gün sıkışık Bağdat caddesi trafiğinde 7.4'ü gördüm. İlerleyen kilometrelerde biraz daha düşer diye tahmin ediyorum.

    Geçen hafta mesela, 200 liralık benzin aldım (47 litre) Benzin almadan önce 55 km yol gidebileceğim yazıyordu Range'de. 200 liralık benzini aldım ve 790 km yazdı Range'de. Yani 55 km yi düşersen 200 liralık 47 litre benzin ile 735 km değer bana göre iyi.

    İki araba arasında AURIS derim. Çünkü segment farklı, Polo B segmenti olup Auris C segmenti. Ama dediğim gibi Auris fiyatı biraz yüksek. 46 bin liraya sıfırı alınabiliyor. Ancak Toyota hangi akla hizmet etmişse 1.33 Life donanım Auris'de arka camları manuel yapmış. Allah dan Corolla da otomatik. İkinci el alacağım diyorsanız 1.6 / 132 HP Auris'lere de bakabilirsiniz. Veya alternatif olarak FORD FOCUS düşünülebilir.

    hocam o dik yokuşu çok iyi bilirim ve 2. vitesle oraya çıkabilen aracın kasayı çekememe sorunu olmaz zaten

    3 kişiydik arabada. Ben, annem ve kardeşim. Dönüş için yokuşun sonuna indim. Yokuşun sonunda küçük de olsa geniş bir alan var ve oradan dönüp yokuşun başına kadar 1 ile çıkıp başına yakın 2'ye atıp devam ettim.




  • O kadar para verdikten sonra gidiyor b segmenti almam,Auris bu şartlarda daha mantıklı ama alıcak olsam d4d alırdım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu iki videoyu inceleyin fikir vermenize yardımcı olur

    toyota auris dizel


    polo 1.2 tsi




  • Auris mantıklı ama yakıtı Polo'ya göre fazla
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.