Motor Tiptronic S Düzen/Silindir sayısı 6 Hacim 2,967cm³ Güç 176 kW (240 bg) elde edildiği motor devri 4,000 - 4,400 dev/dak Azami tork 550 Nm elde edildiği motor devri 2,000 - 2,250 dev/dak Sıkıştırma oranı 16.8 : 1 Yakıt Dizel Enjeksiyon basıncı 1,800 bar Aktarma organları Motor yapısı/Sürüş Dört Tekerlekten Çekiş 6-ileri Tiptronic S Standart Düşük kademe oranı 2,7 Şasi Ön aks Ekstra büyük format çift salıncaklı süspansiyon, tam bağımsız Arka aks Çok bağlantılı süspansiyon, tam bağımsız Direksiyon Güç destekli (hidrolik) Frenler Önde 6 pistonlu, yekpare alüminyum sabit kaliperler, arkada 4 pistonlu yekpare alüminyum sabit kaliperler Jantlar 7.5J x 17 Lastik 235/65 R 17 Ağırlıklar Boş ağırlık (DIN) 2,240 kg Boş ağırlık (EC)* 2,315 kg İzin verilen brüt ağırlık 3,015 kg Azami yük 775 kg Performans Azami hız 214 km/s 0–100 km/s 8,3 saniye 0–160 km/s 23,5 saniye Ara hızlanma 80-120 km/s 5'inci viteste 10,1 saniye Yakıt tüketimi/emisyonlar** Şehir içi 11.6 l/100 km Şehir dışı 7,9 l/100 km Ortalama 9,3 l/100 km CO2 emisyonları 244 g/km
Bmw X6 3.5d
YAKIT Yakıt Dizel Şehir dışı (lt/100 km) 7.1 Ortalama (lt/100 km) 8.3 Şehir içi (lt/100 km) 10.5 Depo hacmi (lt) 85 85 PERFORMANS Hızlanma 0 - 100 km 6.9 Azami hız (km/sa) 236 Motor 6 silindir (sıralı)-2993cc Max. Güç (bg) 286 HP 4400 d/d Max. Tork 580 Nm /1750-2250 d/d
bence x6 suv segmentinin şu an kralı. ilk basta x5 ti sonra range sportlar ve en son cayenneler ve q7ler. ama x6 cıktıktan sonra q7 ler bana stationjeep miş gibi geliyor :D
Yazıkk çok yazıkk
Su guzelim araçlara dizeli yakıstıramıyorum. Kasada büyük olunca direk AS 900 diyesim geliyor..
Öyle soyleyince bozuluyor sahipleri. Bişey demıyorum o yuzden.
Ben sevmedim..
quote:
Orjinalden alıntı: cooler
bence x6 suv segmentinin şu an kralı. ilk basta x5 ti sonra range sportlar ve en son cayenneler ve q7ler. ama x6 cıktıktan sonra q7 ler bana stationjeep miş gibi geliyor :D
bencede x6 ama beyaz olacak
performans/ekonomi bazinda cidden basarili
cayenne'e donup bakmiyorum bile artik
x6
tabii x6 ama eğer cayenne olacaksada turbo s derim