Şimdi Ara

PORSCHE 911 VS FIAT126 BIS DRAG YARIŞI GALIBI SIZCE KIM İZLEYIPGORELIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cathedral

    burada ben porsche nin gaza bastığına inanmıyorum ya eleman ilk defa drag yapıyo yada basmıyo..

    benim patronda var 2003 model boxster hiç bişey tanımaz valla bastınmı.. az bi gaza dokununca yapıştıyo koltuğa ..korkuysun 3 e falan almaya arabayı

    porsenın gaza bastıına ınanmıyosan orda görmüşsündür fınısh noktasında zaman saatlerı var onları bıraz incele vıdeoya bıdaha bak oke
  • DRİVERWRX iyi demişsin ancak ben açıkçası drag işinin teknolojiyi zorladığına ve teknik ilerlemelerde öncü olduğuna inanmıyorum.
    evet bu işi çok ileri düzeyde yapanlar var özellikle amerikada drag çılgınlık ama zaten amerikan arabalarının karakteristiklerinden dolayı drage sarmışlar zamanında. viraj dönemeyen kontrolsüz güçlü ve yürüyen aksamı berbat amerikan arabaları kullanarak ralli değil de drag yapmaya başlamışlar zamanında. zaten başka şey de yapamazlardı.
    tamam, belki sandığımdan teknik ve ilerici bir spor olabilirde çok kısıtlı olduğunu düşünüyorum.bir kere çok kısıtlı bir alan, fazla özelleşmiş bir amaç var. 0-400 hızlanma vs. sonunda 100 metre koşuculuğuna döner çünkü bunun da yapılacak maksimum bir gelişimi var bir yerden sonra akıntıya karşı kürek çekmeye benziyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deloreantm

    quote:

    Yani uzun lafın kısası , olayı nedenler ve sonuçları şeklinde güzelce irdeliyelim , ondan sonra yorum yapalım.


    Bir dakika, burada subjektif yorumlarımızı yapıyoruz. Siz nereden çıkarıyorsunuz ki ben bu konuyu irdelememişim düşünmeden yazmışım? Umarım bu cümleyi moderatör kimliğinizi arkanıza alarak yazmıyorsunuz, ben kimseye ne hakaret etmişim ne de terbiye sınırlarını zorlamışım. Burası bir eğitim kurumu mu ki bana muhakeme yapmayı ve mantık yürütmeyi öğretme teşebbüsünde bulundunuz?Drag yarışının anlamsızlığını dile getirir bir ifade yazmışım ki orada dikkat edinki ben "BENCE" yazmışım dimi?

    Ralli yada formula1 olsun bunlar benim gözümde drag denen şeyden bambaşka disiplinlerdir, rallide ve formula1de yapılan tüm gelişmeler öyle yada böyle yol arabalarına uygulanmaktadır zamanla ben dragın bunun tam aksine teknoloji üretici değilde sadece tüketici olduğunu düşünüyorum. eğer aksi bir durum hakikaten sözkonusuysa buyrun bana izah edin ama gerçek otomobil yarışlarını aynı kefeye koymayın. Alonsonun kazandığı yada marcus gronholmün şampiyon olduğu yarışkarla bu beyimizim ardında bıraktığı 400 metre aynı şey mi???

    bu arabayla trafiğe çıkılmayacağını herkes bilir yani olayı farklı boyutlara esnetmenin bir anlamı yok ben de zaten bu özelliğini eleştirip kimseye birşey katmayan kısır bir spor olduğundan yakındım sözde drag sporunun



    bu bis porscheyi 100 kere geçse ne olur... araba bırak normal 126 bisi, bir bisikletten daha güvensiz ve rahatsızdır. viraj bile döndüğünden şüpheliyim

    drag işi boş iş. sadece 400 metrede değil her yerde her şartta hızlı araba yapmak esas marifet bence


    Siz kendi yorumlarınızı yazmışsınız , bende sizin konuşmalarınıza göre kendi yorumlarımı yazıyorum. Şimdi siz bana gelmi formula 1 deki sistemlerin güncel arabalara uygulandıgını falan söylüyorsunuz. Konu bu değil , neden - sonuç ilişkisinini anlatabilmek için verdim ben o örnegi . Yani hayatta faydasız bi çok şey yapılıyor , örneğin bungee jumping in insanalra ne faydası var ? Ne yani ordan atlayanlara kafası çalışmıyor gözüylemi bakmak lazım , veya sizin drag yarışlarını saçma buldugunuz ve eleştirdiginiz gibi verdigim örnek hariç her faydasız eylemi eleştirelim mi ?
    Formula 1 yarışının faydası var , drag yarışlarının yok diye burda kendinizce drag yarışları hakkında eleştiride bulunmuşsunuz bende sizin eleştirinizi eleştirdim. Üslübuma lafınız varsa , sizinde kullandığınız üslüp bundan farksız. Aramızdaki tek fark ben şahsa siz olaya eleştiri yapıyorsunuz.


    Takıldığınız laf ' Yani uzun lafın kısası , olayı nedenler ve sonuçları şeklinde güzelce irdeliyelim , ondan sonra yorum yapalım.' bu laf ise ki alıntı şeklinizden belli , madem eleştiri yapmayı seven bi insansınız bu tip bi şeyede yapıcı yaklaşmanız lazım. Bana burda karşı saldırıya geçmek yerine , inceledim böyle bişey yazdım ben kendi görüşümü savunuyorum diyebilirsiniz.

    Ben bi kusur ettiğimi zannetmiyorum , hiç bi kimliğin arkasınada sığınmıyorum . Ayrıca kimseyede bişey ögrettiğim yok , istesede öğretmem insan bişeyi kendi ögrenmedikten sonra faydası yok...




  • ben alıntıyı vereceğim cevabın neye istinaden olduğunun anlaşılması için yapmıştım. neden insanlar bu alıntılardan bu kadar rahatsız oluyor?

    hayatta her işin dolu ve kazançlı olması gerektiğinden bahsetmedim. sadece dragin boş olduğunu iddia ettim. yapılmasın ya da yasaklansın demedim. bana karşı drag'in sandığım kadar boş olmadığını savunacaksanız argüman sunun, yoksa sigara içmek bungee jumping falan konuyu esnetmek başka yerlere çekmek oluyor ve yazdığım eleştiriye cevap almış olmak bir yana, destek kazanmış oluyorum. çünkü ama bu da boş şu da boş diyorsunuz ve dragin boşluğu da resmileşiyor bir bakıma. eğer ki boş olur mu arkadaşım şu şöyledir şu böyledir derseniz amenna. driwerwrx kendince ifade etmeye çalışmış bunu

    ayrıca bir şeyleri eleştirmek neden bu kadar rahatsız ediyor? canı isteyen doğan güneşi gece çıkan ayı bile eleştirir keyfi doğrultusunda. ben de dragi ölesiye eleştiriyorum hem de kendimce bir mantık silsilesi içinde. bunun kime zararı var?

    uslup konusunda diyecek şeyim yok kişiler kendi hatalarını her zaman kolayca göremeyebilir benim için de sizin içinde geçerli bu.

    eğer dragle yatıp dragle kalkan biriyseniz hayatınızı buna adadıysanız yazdığımdan alınıp gocunabilirsiniz ama durum böyle değilse neden böyle bir tepki gördüm bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deloreantm -- 15 Eylül 2006; 17:04:36 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: deloreantm

    ben alıntıyı vereceğim cevabın neye istinaden olduğunun anlaşılması için yapmıştım. neden insanlar bu alıntılardan bu kadar rahatsız oluyor?

    hayatta her işin dolu ve kazançlı olması gerektiğinden bahsetmedim. sadece dragin boş olduğunu iddia ettim. yapılmasın ya da yasaklansın demedim. bana karşı drag'in sandığım kadar boş olmadığını savunacaksanız argüman sunun, yoksa sigara içmek bungee jumping falan konuyu esnetmek başka yerlere çekmek oluyor ve yazdığım eleştiriye cevap almış olmak bir yana, destek kazanmış oluyorum. çünkü ama bu da boş şu da boş diyorsunuz ve dragin boşluğu da resmileşiyor bir bakıma. eğer ki boş olur mu arkadaşım şu şöyledir şu böyledir derseniz amenna. driwerwrx kendince ifade etmeye çalışmış bunu

    ayrıca bir şeyleri eleştirmek neden bu kadar rahatsız ediyor? canı isteyen doğan güneşi gece çıkan ayı bile eleştirir keyfi doğrultusunda. ben de dragi ölesiye eleştiriyorum hem de kendimce bir mantık silsilesi içinde. bunun kime zararı var?

    uslup konusunda diyecek şeyim yok kişiler kendi hatalarını her zaman kolayca göremeyebilir benim için de sizin içinde geçerli bu.

    eğer dragle yatıp dragle kalkan biriyseniz hayatınızı buna adadıysanız yazdığımdan alınıp gocunabilirsiniz ama durum böyle değilse neden böyle bir tepki gördüm bilemiyorum.



    Drag yarışlarını sevdigimden vs. değil bu konuşmalarım . Sadece sizin laflarınıza karşılık vermemin nedeni bu .

    bu bis porscheyi 100 kere geçse ne olur... Zevk alır , para kazanır , egosunu tatmin eder vs.


    araba bırak normal 126 bisi, bir bisikletten daha güvensiz ve rahatsızdır. Güvensiz ve rahatsız olmak istiyosa kendi biliceği iş.

    viraj bile döndüğünden şüpheliyim Bende şüpheliyim , dönse ne olur dönmese ne olur ..

    drag işi boş iş. Kimine göre boş kiminine göre dolu.

    sadece 400 metrede değil her yerde her şartta hızlı araba yapmak esas marifet bence . Bana göre böyle değil.



    En son kelimen gibi bunların hepsi sence , sen nasıl sence olarak böyle eleştiriler yapıyorsan , bende bence olarak senin yazdıklarına istediğim gibi eleştiri yapabilirim.

    Benim yazdıklarınmın seni rahatsız etme oranı ne ise , senin yazdıklarınında beni rahatsız etme oranı o.


    Bu arada daha fazla uzamasını ıstemıyorum. Cevap hakkı dogdu sana , buyur yaz son laflarını ben başka bişşey yazmıyorum . Devam etmek istersem pm ile lütfen.

    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 15 Eylül 2006; 17:29:50 >




  • Bu son yazdıklarınızı okudum, Bu mesajı yazmamın sebebi sadece cevap vermek değil ancak bu son yazdıklarınızla ilgili olarak fikirlerinize saygı duyduğumu belirtmemdir.

    en başından böyle bir cevap yazsaydınız o zaman aradaki konuşmalar hiç yaşanmayacaktı. böyle kendi fikrinizi bu şekilde ifade ederseniz benim söyleyecek ne lafım olabilir ki? insan zevk aldığını söyler, kendi tercihi olduğunu söyler o zaman hiçbir şeyin önemi kalmaz. ama karşındakine mantıklı düşün sebep sonuç ilişkisi kullan gibi nasihat verirse iş başka boyuta geçer. arada geçen konuşmanın özeti budur.

    selamlar.
  • modlu bis porsche geçti diye porsche fabrika mı kapatıcak.

    neyi tartışıyorsunuz ...

    adamlar 400 m için kendi çaplarında eylence olsun diye mod yapmışlar.

    pist ya da ralli arabası değil.

    bis şehir içi 50 yi geçmeden kolay park edilsin masrafı tüketimi az olsun diye yapılmış bir araç.

    s serisi kadar güvenli ve konforlu olsun diye yapılmamış heralde.

    araçları üretim amaçlarına göre değerlendirmek lazım

    ben bu video yu izledğimde sadece güldüm.başka şeyler hissetmenin anlamı olmadığını düşünüyorum
  • Bence çok gereksiz , boşuna yapılmış şeyler bunlar. 126 bis Porş u geçti diye 126 bis alcak halimiz yok . Niye böyle şeyler yapıyorlar anlamış değilim.
  • süper
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deloreantm

    ben alıntıyı vereceğim cevabın neye istinaden olduğunun anlaşılması için yapmıştım. neden insanlar bu alıntılardan bu kadar rahatsız oluyor?

    hayatta her işin dolu ve kazançlı olması gerektiğinden bahsetmedim. sadece dragin boş olduğunu iddia ettim. yapılmasın ya da yasaklansın demedim. bana karşı drag'in sandığım kadar boş olmadığını savunacaksanız argüman sunun, yoksa sigara içmek bungee jumping falan konuyu esnetmek başka yerlere çekmek oluyor ve yazdığım eleştiriye cevap almış olmak bir yana, destek kazanmış oluyorum. çünkü ama bu da boş şu da boş diyorsunuz ve dragin boşluğu da resmileşiyor bir bakıma. eğer ki boş olur mu arkadaşım şu şöyledir şu böyledir derseniz amenna. driwerwrx kendince ifade etmeye çalışmış bunu

    ayrıca bir şeyleri eleştirmek neden bu kadar rahatsız ediyor? canı isteyen doğan güneşi gece çıkan ayı bile eleştirir keyfi doğrultusunda. ben de dragi ölesiye eleştiriyorum hem de kendimce bir mantık silsilesi içinde. bunun kime zararı var?

    uslup konusunda diyecek şeyim yok kişiler kendi hatalarını her zaman kolayca göremeyebilir benim için de sizin içinde geçerli bu.

    eğer dragle yatıp dragle kalkan biriyseniz hayatınızı buna adadıysanız yazdığımdan alınıp gocunabilirsiniz ama durum böyle değilse neden böyle bir tepki gördüm bilemiyorum.


    BEN SENIN ICIN DRAG YARISIIN OTOMOBIL YAŞAMINA ETKISINI KONU ALAN BI ARASTIRMA YAPIM HEPIMIZ GRELIM EGER SONUÇ ALIRSAM NIYETIMIZ HOŞ VAKIT GECIRMEK HERSEYE ITIRAZ YADA DALGA DEGIL YADA BIRINI MAT ETMEK DEGIL
    ADAM BISLE PORSHE YI GECTI BILIYOSUNUZKI BU ARACLAR INCELEME YAPILMADAN EŞLEŞTIRILMEZ YANI YARISTAN ONCE MOTOR MODIFIKASYON İNCELEMSI VAR YANI BU PORSH DA BUYUK IHTIMALLE ORJIN DEGIL MODLU AMA KLASMAN OLARAK BIS LE AYNI KLASMANDA VE ADAM AYNI KLASMANDAKI PORSHEYI BISLE GECTDI TAKDIRI HAKEDIYO BENCE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRİVERWRX -- 15 Eylül 2006; 19:00:31 >




  • bizim akadaşın babasıda renault five a v6 motor takmıştı oda kalkışta c200ü tokatlamıştı

    ya zaten hafif araba uçuyor o yüzden
  • DRIVERWRX eğer böyle bir şey yaparsan çok güzel olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deloreantm

    DRIVERWRX eğer böyle bir şey yaparsan çok güzel olur

    DRAG YARIŞLARININ GÜNÜMÜZ ARAÇLARINA FAYDASI VARMIDIR F1 VE RALLI GIBI FAYDASI YOK DENILMIŞTİ . BIRAZ ARASTIRMA YAPTIM KENDI BILDIKLERIMLE BERABER BIR DERLEME YAPTIM...

    Aslında benım aklıma rallı ve f1 ın en buyuk katkıları helezyon yayları sıspansıyonlar aero dynamıc ve frenleme sıstemlerınde yanı güç üretme bölümünde degıl ancak yuruyen aksamda bugunku araçlara cok buyuk faydaları olmuştu en büyük örneği otamatık vıtesler buna daha cok yarı otomatık dedıgımız devrıyajsız sıstem dıyebılırız...motor aksamı olarak fazla bı katkı yaptıklarını hatırlamıyorum rallı şampiyonasında wrc de yanı motor hacımlerı sınırlandırılmıstı uzun yılar once bunun nedenının F (yanlıs hatırlıyo oabılırım) sınıfı araclar oldugunu duymustum cok güçlü olan bu araçlar ufak düzlüklerde 200km uzerıne cka bılıyodu buna bı örnekbı vıdeoda gösterecem sıze daha sonra kısacası buaraçlarda hız nedenıyle ölüm rıskı fazlaydı yasaklandı ve sınırlama getırıldı aynı şey f1 otomobıllerındede var yanı beygır gucu dedıgımız ps guclerı yerınde saymakta motorparçalarıda standart halınde zaten turboda vs de genişletmede yapılamıyo butun çaplar ağırlıklar va parca performans ları bellı neredeyse...
    DRAG VE BUNA EK OLARAK DRIFT yarışlarında dragda ozellıkle motoraksamı ve aktarma organlarına cok onem verılır zaten bu yarısları kazanmanızda buna bağlıdır torq önemlıdır devıraralıKları önemlıdır yanı demek istedıgım drag yarışlarında herşet serbesttır motora istedıgınız modfıyeyı yapabılırsınız mutlaka ama mutlaka sıze bı rakıp cıkacaktır bu modıfıfyeyı uygulamak içinse HKS yı ornek verelım zaten herkes undergrandı fılmını seretmiş veya yarısını oynamıs veya pıyasada bu parçaları duymuştur bu fırmalar var olan motor hacmınden ve aktarma koşullarından maxsımum guc alabılmenız ıcın parca gelıstırme yaparlar en buyuk ornegı NOS dur...bu fırmalar hıcmı gelıstırme yapamıyo motor performansı için denılırse kesınlıle YANLISDIR.Drıft amaclıda bırcok sıspansıyon vs bulabılırsınız ve yapacagınız araclada rallı vs yapabılırsınızz diyelımmm bu sonuca bakarsak...STANDART şehır araçlarına degılde (çunku bu araçlar sadece performans degıl ekonomıde yapması için dızayn edılmıstır)sportıf araçlara bırcok katkısı vardır bunedenlede buyuk fırmalar buyuk modıfıye sırketlerıyle calısır VOLSVAGEN ABT İLE--MERCEDES AMG İLE vsvs yanı bu iş için kurulmus modıfıye sırketlerı sayesınde sportıf araclar daha hızlı olabılmekte....
    AMA SENIN ZEVKIN İÇİN AYNI ZAMANDA SANA BUYUK BIR OLANAKTA SUNMAKTA NASILMI =bırtane 1600cc 100PS guc ureten bır aracın var bıgun sıkıldın ya arkadas benım arabam nıye daha hızlı gıtmesın daha ıyı donmesın (DAHA IYI GORUNMESIN) gıdersın bır modıfıye shop a alırsın 70mılyona bı racıng hava fıtresı açarsın karbratoru takarsın alsana hem guzel ses hemde extra 3--5 ps bak kendı kendıne guc artısı yaptın :) bunuda drag ve drıft için kurulmus şirketler sayesınde yaptın..

    BIR AYRINTI DAHA SOYLEYIM BIR ARKADAS BU ARABADA KONFOR YOKTR DEDI BIS İÇİN ANCAK KONFOR OLAYI YARIS ARABALARINDA OLMAZ ZATEN SAFKAN BIR YARIS ARABASININ CAMLARI BILE MANUEL AÇILIR İÇERDE DEMIRLER OLUR VS ZATEN SISPANSIYONLAR FUL INDIRILMSTR ESNEME MESAFESI OLMADIGIDAN HER TUMSEKTE ZIPLARSINIZ OKE....
    BILMEM ANLATA BILDIKMI YAZIM HATALARIM VE EKSIK YADA YANLIS VARSA OZUR SAYGILAR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRİVERWRX -- 15 Eylül 2006; 23:51:12 >




  • HERKES BI ARASTIRMA İSTEDI YAPTIK HİÇ BİŞEY DIYEN YOK HAYRET
  • ben ilk defa bu klibi izledim sağol
  • 600-700 kg vardır o bis porsche da en az 2 katı ağırlığında onun.bise porsche un motoruna yakın bir motor takıldıysa gayet normal geçmesi bence
  • 41 kere maşaallah tütütütüüüü
  • DRAG YARISLARI BIR İŞE YARAMIYOR VE SAÇMA DIYEN ARKADAS VEYA BOYLE DUSUNENLERE BIR ARASTIRMA BI YAZI YAZDIM LUTFEN OKUSUNLAR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MoKoKo®

    600-700 kg vardır o bis porsche da en az 2 katı ağırlığında onun.bise porsche un motoruna yakın bir motor takıldıysa gayet normal geçmesi bence

    AKTARMALARDA ONEMLI BUNA EK OLARAK TABI
  • DRIVERWRX ne yazık ki yazdığın yazı pek okunabilir değil ancak elimden geldiğince anlamaya çalıştım. ralli ve f1 gibi sporların teknolojiye doğrudan katkısı vardır ama ayrıca araştırma ve emekle yarattıkları inanılmaz bir deneyim ve know-how akışı vardır, esas katkıları budur.

    güvenlik için sınırlandırılan motordan her geçen gün daha iyi sonuç alınmaktadır ayrıca beygir güçleri yerinde saymaz. sana şöyle söyleyeyim, geçen sene v10 motorlu 3 litrelik f1 arabalarının verdiği perfomansı artık bugünün v8 2.5 litrelik f1 motorları verebiliyor. yani yapılan kural değişikliği 10 ay gibi bir süre içinde teknoloji tarafından yenildi.

    ayrıca amgnin şunun bunun yaptıkları işin pratiğe dökülüp uygulanmasıdır daha çok. ağır motorsporları bu işin laboratuvadır, modifiye ile falan böyle bir üretim süreci değil daha çok uygulama ve tüketim sürecine girersin.

    modifiye yapılan araçların ek parçaları, milletin tuning dükkanına gidip yaptıkları hep önce f1 ve ralli mutfağından geçip sonra kitleler tarafından ulaşılır olmuştur. arada böyle bir ayrım var.

    bunlar da benim düşüncelerim. yazın için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deloreantm -- 17 Eylül 2006; 20:18:08 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.