Şimdi Ara

Port sorunu yaşayıp sonradan kurulum gerçekleşen oldu mu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Türkneti 13 kasımda aradım internet alabileceğimi söylediler ve başvurdum.
    14 Kasımda sms geldi altyapı sorunları nedeniyle kurulumu yapmamız gecikiyor diye.
    Sonradan öğrendim boş port yokmuş iptal edilmiş biraz daha bekleyin bizde taahhüt yok falan dediler tamam dedim.
    Bu arada 15 ya da 16 Kasımda Türk telekom alt komşuma internet bağladı sorduğumda buraya yeni kutu kondu 50 tane bile internet çekersin port sorunu yok hatta fiber bile çekersin dendi.
    Sorum şu daha önce Türknette port sorunu yaşayıp sonradan aktivasyonu gerçekleşen oldu mu? Daha beklemeli miyim yoksa mecburen Türk telekoma mı başvuracağım?



  • turkneti ara tekrardan alt komşum internet bağladı port geldi dersin

    eğer netspeed falan varsa onu da deneyebilirsin o da uygun
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Hayır İstanbul için ocak ayına kadar netspeed yok
  • Türknet üzerinden sorgulama yapın. Port varsa alabileceğiniz hız görünür. Ayrıca Müşteri hizmetlerine ulaşıp port geldiğini belirtin. 3 gün içinde halledilmezse arayıp iptal etmek istediğinizi söyleyin ona göre size çözüm sunarlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Her gün en az 3 kez kontrol ediyorum sokaktaki tüm binaları. Geçen haftadan bu yana tam 4 defa hızımı görebildim diğer hepsi doldu ve bakır altyapı bulunmamaktadır dedi tekrar. Bunu da ilettim zaten pm'den ve e-mail atarak emaile gelen cevap şu şekilde:

    quote:

    Merhaba,

    Bize ilettiğiniz talep ve şikayetlerinizi akıllı sistemler üzerinden süzerek daha hızlıca çözüm sunabileceğimiz hale getiriyoruz. Sistemlerimiz size sorular yöneltiyor, bazen hiç soru sormadan hizmetinizi kontrol ediyor ve size daha hızlı cevap verebilmek adına yeni bir boyut getiriyor. Sesli yanıt sistemi, Online İşlem Merkezi veya Mobil uygulamamızdan ilettiğiniz talep ve şikayetleri aynen bu yöntem ile sistemlerimize işliyoruz. Bu sebeple de daha hızlı çözüme kavuşturabiliyoruz.

    Mail kanalımızın maalesef bu kontrolleri yapabileceğimiz bir kanal olmadığını tespit ettik. Buradan ilettiğiniz talep ve şikayetleri anlamlandırmak, çözümleneceği ekiplere yönlendirmek, gelen cevapları sizinle paylaşmak gibi sebepler, taleplerinizi çözüme kavuşturmamızı yavaşlatıyor.

    Talep ve şikayetlerinizi online işlem merkezinden, mobil uygulamamızdan ya da çağrı merkezi sesli yanıt sistemimiz üzerinden bize iletebilirsiniz. Talep ve şikayetlerinizle ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapacak ve konuyu ilgili uzmanlara iletecek. İlgili uzmanlarımız sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşacak ve sorununuzu çözecek. Sorununuzu hemen çözemiyorsak (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendireceğiz.

    TurkNet'i tercih ettiğiniz, Türkiye'de internetin değişmez denilenlerini değiştirme yolunda bize eşlik ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    TurkNet


    Ben aktivasyon sürecinde olduğum için destek bölümüne geçemiyorum bile neyden bahsediyo bunlar okumamışlar heralde yazdığımı kopyala yapıştır yapıp bırakmışlar direkt :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrep4088

    Her gün en az 3 kez kontrol ediyorum sokaktaki tüm binaları. Geçen haftadan bu yana tam 4 defa hızımı görebildim diğer hepsi doldu ve bakır altyapı bulunmamaktadır dedi tekrar. Bunu da ilettim zaten pm'den ve e-mail atarak emaile gelen cevap şu şekilde:

    quote:

    Merhaba,

    Bize ilettiğiniz talep ve şikayetlerinizi akıllı sistemler üzerinden süzerek daha hızlıca çözüm sunabileceğimiz hale getiriyoruz. Sistemlerimiz size sorular yöneltiyor, bazen hiç soru sormadan hizmetinizi kontrol ediyor ve size daha hızlı cevap verebilmek adına yeni bir boyut getiriyor. Sesli yanıt sistemi, Online İşlem Merkezi veya Mobil uygulamamızdan ilettiğiniz talep ve şikayetleri aynen bu yöntem ile sistemlerimize işliyoruz. Bu sebeple de daha hızlı çözüme kavuşturabiliyoruz.

    Mail kanalımızın maalesef bu kontrolleri yapabileceğimiz bir kanal olmadığını tespit ettik. Buradan ilettiğiniz talep ve şikayetleri anlamlandırmak, çözümleneceği ekiplere yönlendirmek, gelen cevapları sizinle paylaşmak gibi sebepler, taleplerinizi çözüme kavuşturmamızı yavaşlatıyor.

    Talep ve şikayetlerinizi online işlem merkezinden, mobil uygulamamızdan ya da çağrı merkezi sesli yanıt sistemimiz üzerinden bize iletebilirsiniz. Talep ve şikayetlerinizle ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapacak ve konuyu ilgili uzmanlara iletecek. İlgili uzmanlarımız sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşacak ve sorununuzu çözecek. Sorununuzu hemen çözemiyorsak (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendireceğiz.

    TurkNet'i tercih ettiğiniz, Türkiye'de internetin değişmez denilenlerini değiştirme yolunda bize eşlik ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    TurkNet


    Ben aktivasyon sürecinde olduğum için destek bölümüne geçemiyorum bile neyden bahsediyo bunlar okumamışlar heralde yazdığımı kopyala yapıştır yapıp bırakmışlar direkt :D

    Kısaacası bize mail üzerinden şikayetinizi iletmişsiniz ama biz mail üzerinden destek vermeyi sonlandırdık. Bize çağrı merkezi aracılığıyla ulaşın demek istiyor.



    Müşteri hizmetlerini arayıp başvurumu iptal etmenizi istiyorum deyin. Bunu kararlı şekilde söyleyin. O zaman belki bir şeyler yaparlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Maili attım çünkühttps://turk.net/sik-sorulan-sorular/aktivasyon/
    adresinde Bu iş çok uzadı gibi geliyor, ne zaman sizinle temasa geçmeliyim? başlığında
    Lütfen musterihizmetleri@turk.net adresine "Aktivasyon Problemi" konusuyla bir mesaj atarak müşteri numaranızı, evraklarınızın bize ulaştığı tarihi ve yaşadığınız sorunu paylaşın
    yazıyor. Görüştüm zaten müğşteri temsilcisiyle iptal etmek istiyorum dedim siz bilirsiniz ama 1 hafta daha bekleyin bence biz taahhütsüzüz falan dendi kabul ettim ben de sorum şu
    port sorunu yaşayıp Türknette sonradan aktivasyon yapılan müşteri oldu mu acaba yoksa boşa mı bekliyorum sokakta 2 yeni bina yapıldı hepsi ttnet aldı ben bekliyorum hala :D




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.