Bildirim
Portrait of a Lady on Fire (2019) 6 Aralık vizyon | Adéle Haenel, Noémie Merlant, dir.Celine Sciamma
MSI MAG FORGE 120A B65 Temperli Cam 6 x120mm Auto RGB Fan 650W Bronz ATX Gaming Bilgisayar Kasası : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BSN96711
10 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Başka Sinema’nın getirdiği filmlere verilen küçük salonların dahi dolmamasına birçok kez şahit oldum ve bazı zamanlar erkenden vizyondan kaldırılmayla sonuçlandı bu durum.
Konunun da ilgi görmemesine şaşırmamak gerekir. Tek sefere mahsus up’lamak amacıyla bu mesajı atıyorum, belki bu tarz filmlerden hoşlanan ama konuyu farketmemiş kişilerin ilgisini çeker.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Filme yorum yapmayı çok isterdim. Zira henüz izleyemediğim için bir şey diyemiyorum. Ancak hem dönem olarak hem de konu olarak ilgi çekici. Yönetmenin daha önce Tomboy filmini izlemiştim. Şöyle bir baktım; Céline Sciamma ve Adele Haenel eski sevgililermiş. Film biraz da yönetmenin kendine bakışını, imzasını içeriyor. Bu yüzdendir ki eleştirmenler tarafından çok sevilmiş. Fellini bunu çok uygulardı.
İzledikten sonra editlerim mutlaka.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam kendinden esinlendiği bir senaryo var gibi duruyor ancak filmdeki işleyiş bir türlü içine çekmedi beni, bazı şeylere ikna edemedi. Siz izledikten sonra spoiler’lı bir şekilde üzerine konuşursak daha net açıklayabilirim sanırım.
Aslında filmde çok hoş imgeler de vardı, zannediyorum bunlar çok beğenildi ve bazı kusurları görmezden geldi eleştirmenler/sinefiller.
Yorumunuzu da bekliyorum mutlaka, uzun ve nitelikli yazılarınızı okuması çok keyifli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç mi hiç beğenemedim filmi. Az da olsa duygu geçmedi açıkçası. Yorumlar beklentiyi çok yükseltmiş sanırım bende. 7/10'u zar zor veriyorum. Görsellik, müzik, kostüm, mekan ve finaldeki müzik hatrına.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yorumunuza katılıyorum, hiç bizim gibi düşünene rastlamadım daha ya, çok ilginç geliyor bana tek ben mi odunum diyordum, sevindim şimdi
Ben de puanımı sonu için verdim aslında, hem müzik hem sahne çok etkileyiciydi.
Ancak filmin genelinde hakim olan duygusuzluk yüzünden film vermesi gereken hissiyatı bana da geçirmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sinefil tayfadan falan az da olsa birkaç kişi de beğenmedi hocam yalnız değiliz Tabi şu da var, ev ortamında izlemenin hissiyatı başka sinemada izlemenin hissiyatı başka. Kendimi çok o noktada görmesem de belki bu filmi sinemada izlesem en azından biraz bir şeyler hissederdim diye kendi adıma açık kapı bırakabilirim. Fakat şu izlediğim haliyle dümdüz gerçekten.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostlar açıkçası ben filme bayıldım. Pek de abartıldığını düşünmüyorum.
Tarım toplumlarından beri tarih içerisinde kadın figürü belli kontürlerle çevrelenir. Günümüzde bazı coğrafyalarda halen bu durum değişmedi. Olması gerekenle olanın arasında büyük bir fark var. Sadece doğurganlığı simgeleyen kadın imgesi zamanla toplumsal bir tabuya dönüştü. Erken modern dönemi bırakalım, 1960'lı yılların Amerika'sında bile toplumda kadının yeri sınırlıydı.
Call Me by Your Name ve La vie d'Adèle filmleriyle alamadığım her şeyi bir çırpıda vermiş aslında Celine Sciamma. Sanat yönetimi ise kusursuz denecek kadar yükseklerdeydi.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X