Şimdi Ara

Powershift arızaları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
3.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Foruma dsg'den sonra yeni tartışma konusu olmaz inşallah , premium markalar haricinde en guzel otomatik sanzuman Honda'da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 1.6 125 bg atmosferikte olan PS zaten VAG da ki bildiğiniz 7 ileri DSG gibi kuru kavramadır zaten. Aynı şekilde 250 NM torka kadar dayanıklıdır. Sıkışık trafikte 160 torka bile pes ederler. Bu araçtada şanzuman erken ısınır uyarı verir. Diğer kullanım şartlarında düşük tortan dolayı daha sorunsuzdur.

    Bu araç dışındaki Ford ve Volvo da ki PS'ler 6 ileri yağlı kavramadır ve sorunsuzdur. Mesela 1.6 180 bg T4 (Ecoboost) S60 PS 6 ileri yağlı kavramadır.
  • Sorunsuz arac veya sorunsuz vites var mi? Arayan her urun icin sorun bulur. Mazda3 sorunsuz mu cikacak. Onun da forumlarda kullanici sikayetlerini okuyacagiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw fanlarının karalamasından başka bir sey değil.ilk mesajdan belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan sonraki aracım ne DSG ne powershift olur. Ya ZF ya TCT..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Bundan sonraki aracım ne DSG ne powershift olur. Ya ZF ya TCT..

    Zf alabilme gücüne sahip olan adam dsg'ye de cvt'ye de ps' ye de bakmaz zaten rahat ol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf yi ancak belediyenin yesil otobuslerinde tecrube ediyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üzüldüm senin adına ama bana sürpriz degil. Dsg den kaçıp ps ye yakalanmak istemedim açıkcası. Ayrıca hep söyledim eğer çift kavrama sanziman alacaksam alt grupta, dsg tercihim olur.
    Edc ve ps sanzimana sahip araclarin sayısı dsg kadar olsa olay daha net çıkar ortaya demekki. Acaba bu arıza durumlarında Ford'un tavrı ne onu merak ettim.

    Ama şimdi cvt ile keyif yapma zamanı.

    Gel sana auris alalım hocam bosver çift kavramayı falan. Ya tam otm Ya da cvt almak lazım bu ülkede kafanın rahat olmasını istiyorsan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Üzüldüm senin adına ama bana sürpriz degil. Dsg den kaçıp ps ye yakalanmak istemedim açıkcası. Ayrıca hep söyledim eğer çift kavrama sanziman alacaksam alt grupta, dsg tercihim olur.
    Edc ve ps sanzimana sahip araclarin sayısı dsg kadar olsa olay daha net çıkar ortaya demekki. Acaba bu arıza durumlarında Ford'un tavrı ne onu merak ettim.

    Ama şimdi cvt ile keyif yapma zamanı.

    Gel sana auris alalım hocam bosver çift kavramayı falan. Ya tam otm Ya da cvt almak lazım bu ülkede kafanın rahat olmasını istiyorsan.

    Cvtlerin yuz karasi ford 1.6 tdci larda bir zamanlar kullanilanlardi.. jazzlarda sorunsuz ama o da gayet sakin bir motor.. aurisin gucune ne derece dayanir ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Ford dizelde yaptı cvt yi ama patladı. Cvt avensis 1.8 147 bg ve 2.0 155 bg motorlarda var hocam. Ayrıca audi 2.0 d 177 bg aracta da aynı tip sanzimani kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Bundan sonraki aracım ne DSG ne powershift olur. Ya ZF ya TCT..

    Zf alabilme gücüne sahip olan adam dsg'ye de cvt'ye de ps' ye de bakmaz zaten rahat ol.

    Rahat oldugum icin öyle yazdım zaten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Bu araç dışındaki Ford ve Volvo da ki PS'ler 6 ileri yağlı kavramadır ve sorunsuzdur. Mesela 1.6 180 bg T4 (Ecoboost) S60 PS 6 ileri yağlı kavramadır.

    gereken cevap verilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Üzüldüm senin adına ama bana sürpriz degil. Dsg den kaçıp ps ye yakalanmak istemedim açıkcası. Ayrıca hep söyledim eğer çift kavrama sanziman alacaksam alt grupta, dsg tercihim olur.
    Edc ve ps sanzimana sahip araclarin sayısı dsg kadar olsa olay daha net çıkar ortaya demekki. Acaba bu arıza durumlarında Ford'un tavrı ne onu merak ettim.

    Ama şimdi cvt ile keyif yapma zamanı.

    Gel sana auris alalım hocam bosver çift kavramayı falan. Ya tam otm Ya da cvt almak lazım bu ülkede kafanın rahat olmasını istiyorsan.

    Cvt bir ariza verirse sonucu cift kavramadan daha kulfetli olur abi

    Kafamiz rahat edecek diye 40.000 tl etmeyen aurise 60.000 tlmi verelim ?

    40.000 tl etmez benim gozumde corolla 60.000 tl'mi verelim ?

    Kafanin rahat etmesini istiyorsan honda alicaksin bakicaksiniz keyfine

    1.6 elegance civic lpg ile 10 numara bir tercih bence

    Arac bosta iken tam gaz ver d'ye al gazla korkma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 17 Ekim 2013; 13:37:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Üzüldüm senin adına ama bana sürpriz degil. Dsg den kaçıp ps ye yakalanmak istemedim açıkcası. Ayrıca hep söyledim eğer çift kavrama sanziman alacaksam alt grupta, dsg tercihim olur.
    Edc ve ps sanzimana sahip araclarin sayısı dsg kadar olsa olay daha net çıkar ortaya demekki. Acaba bu arıza durumlarında Ford'un tavrı ne onu merak ettim.

    Ama şimdi cvt ile keyif yapma zamanı.

    Gel sana auris alalım hocam bosver çift kavramayı falan. Ya tam otm Ya da cvt almak lazım bu ülkede kafanın rahat olmasını istiyorsan.

    Hocam fordun tavrı genelde olumlu ama bir kaç kullanıcıya bu arbanın karkteristiği demiş:) ben mi çok büyütüyorum bilmiyorum ama ortada bir sorun varmış gibi duruyor bayram sonrası ford bayisinden aracı kullanmak için izin alacağım son kararımı o zaman vermeyi düşünüyorum .. Toyo auris konusunda şark kurnazlığı yapıp bu kadar zam yapmasaydı çoktan almıştım zaten.. Bu arada bana vw fanboyu demiş bi arkadaş :)) bu günleride mi görecektik..:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Üzüldüm senin adına ama bana sürpriz degil. Dsg den kaçıp ps ye yakalanmak istemedim açıkcası. Ayrıca hep söyledim eğer çift kavrama sanziman alacaksam alt grupta, dsg tercihim olur.
    Edc ve ps sanzimana sahip araclarin sayısı dsg kadar olsa olay daha net çıkar ortaya demekki. Acaba bu arıza durumlarında Ford'un tavrı ne onu merak ettim.

    Ama şimdi cvt ile keyif yapma zamanı.

    Gel sana auris alalım hocam bosver çift kavramayı falan. Ya tam otm Ya da cvt almak lazım bu ülkede kafanın rahat olmasını istiyorsan.

    Cvt bir ariza verirse sonucu cift kavramadan daha kulfetli olur abi

    Kafamiz rahat edecek diye 40.000 tl etmeyen aurise 60.000 tlmi verelim ?

    40.000 tl etmez benim gozumde corolla 60.000 tl'mi verelim ?

    Kafanin rahat etmesini istiyorsan honda alicaksin bakicaksiniz keyfine

    1.6 elegance civic lpg ile 10 numara bir tercih bence

    Arac bosta iken tam gaz ver d'ye al gazla korkma

    O kadar da degil Cihan
    Ben de 2005 civic kullandim; N de gazladip D ye almak oldurmeye teşebbüs. . En etkilisi cift ayak kalkmak; ayak gazda frende iken tam gaz verip launchcontrol tarzi sardira sardira kalkmakti; 1 sn farkettiriyor kafadan ama bu da bir iki sefere mahsus; yoksa sanziman yagi cok ısınıyor. . Ama senin yontem direkt olarak torkkonvertorune tecavüz. .
    Ne yalan soyliyim ozluyorum civicin sanzimanini; duz duvarda bile olsan kalkiyordu araç. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim anlamadığım nedeb büyük motorlu araclarda 6 ileri yagli ve sorun cikartnayan şanzıman kullanılıyor da diger araçlarda dandik şanzıman var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Üzüldüm senin adına ama bana sürpriz degil. Dsg den kaçıp ps ye yakalanmak istemedim açıkcası. Ayrıca hep söyledim eğer çift kavrama sanziman alacaksam alt grupta, dsg tercihim olur.
    Edc ve ps sanzimana sahip araclarin sayısı dsg kadar olsa olay daha net çıkar ortaya demekki. Acaba bu arıza durumlarında Ford'un tavrı ne onu merak ettim.

    Ama şimdi cvt ile keyif yapma zamanı.

    Gel sana auris alalım hocam bosver çift kavramayı falan. Ya tam otm Ya da cvt almak lazım bu ülkede kafanın rahat olmasını istiyorsan.

    Cvt bir ariza verirse sonucu cift kavramadan daha kulfetli olur abi

    Kafamiz rahat edecek diye 40.000 tl etmeyen aurise 60.000 tlmi verelim ?

    40.000 tl etmez benim gozumde corolla 60.000 tl'mi verelim ?

    Kafanin rahat etmesini istiyorsan honda alicaksin bakicaksiniz keyfine

    1.6 elegance civic lpg ile 10 numara bir tercih bence

    Arac bosta iken tam gaz ver d'ye al gazla korkma

    O kadar da degil Cihan
    Ben de 2005 civic kullandim; N de gazladip D ye almak oldurmeye teşebbüs. . En etkilisi cift ayak kalkmak; ayak gazda frende iken tam gaz verip launchcontrol tarzi sardira sardira kalkmakti; 1 sn farkettiriyor kafadan ama bu da bir iki sefere mahsus; yoksa sanziman yagi cok ısınıyor. . Ama senin yontem direkt olarak torkkonvertorune tecavüz. .
    Ne yalan soyliyim ozluyorum civicin sanzimanini; duz duvarda bile olsan kalkiyordu araç. .

    Forumda anil yazmisti

    Merak ettim bende denedim 2011 civic otomatik hic birsey olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Üzüldüm senin adına ama bana sürpriz degil. Dsg den kaçıp ps ye yakalanmak istemedim açıkcası. Ayrıca hep söyledim eğer çift kavrama sanziman alacaksam alt grupta, dsg tercihim olur.
    Edc ve ps sanzimana sahip araclarin sayısı dsg kadar olsa olay daha net çıkar ortaya demekki. Acaba bu arıza durumlarında Ford'un tavrı ne onu merak ettim.

    Ama şimdi cvt ile keyif yapma zamanı.

    Gel sana auris alalım hocam bosver çift kavramayı falan. Ya tam otm Ya da cvt almak lazım bu ülkede kafanın rahat olmasını istiyorsan.

    Cvtlerin yuz karasi ford 1.6 tdci larda bir zamanlar kullanilanlardi.. jazzlarda sorunsuz ama o da gayet sakin bir motor.. aurisin gucune ne derece dayanir ki

    Cvt nin güç ve torka dayanamadığı zamanlar eskilerde kaldı hocam. 265 hp nissan muranoda ve amerikan 2013 accord ve 2014 civiclerde de cvt var artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12

    benim anlamadığım nedeb büyük motorlu araclarda 6 ileri yagli ve sorun cikartnayan şanzıman kullanılıyor da diger araçlarda dandik şanzıman var

    Ben de anlamıyorum :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence VW ajanı Vwcilerin oyununa gelmeyelim hep Doğuş böyle yaptı bunları suçlu Doğuş.Borusanlar Doğuş foruma ajan sokuyor ya da arabaya yatırdıkları pparadan sonra bende laf ettirmem.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.