Şimdi Ara

prepaid card hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar ben daha öncelerei kredi kartından otomatik ödeme ile aylık ücret ödüyordum paar günü daha uygun olduğu için prepaid card aldım key i girdim ve accountu 90 gün uzattım fakat şimdi hesabım frozen olmuş ve oyuna giremiyorum o keyi tekrar girdiğimdede kullanılmış diyor evet doğru pazar günü kullanmıştım şimdi ne yapabilirim normalde hesabım aralık ayına kadar uzamıştı pazar günü şuan frozen.



  • Sorunu burda değilde Blizzard'a ticket açarak arasan daha hızlı sonuç alırsın.

    "I've redeem game card until December but I can't login now because
    my account frozen and when I try redeem game card again it says "used"

    Bu tarz tarzan ingilizcesi ile cevap alabilirsin diye umuyorum.
  • @Z.K sağol ticket açtım bakalım ne diyecekler.
  • Arkadaşlar gg den prepaid card aldım ama dolandırıldım wcarea isimli kullanıcıdan alışveriş yapmayınız kodu verdi sisteme girdim 1 gün oynadım sonra hesap frozen oldu blizzzard kodda ödeme ilgili sorun olduğu için iptal edildiğini söyledi gg ye şikayet ettik benim gibi birkaç kişi daha aynı sorunla karşılaşmış adamın satışları durdurulmuş hesabına bloke konulmuş ama bizim paraalr gitti neyse ben hep kredi kartı ile otomatik ödeme ile alıyordum duydumki prepaid ucuzmuş alim dedim başıma bu geldi birdahada prepaid işine sıcak bakmıyorum ha daha dürüst satıcılara denk gelmiş olan arkadaşlarda vardır neyse olan oldu sağlık olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: port_fire

    Arkadaşlar gg den prepaid card aldım ama dolandırıldım wcarea isimli kullanıcıdan alışveriş yapmayınız kodu verdi sisteme girdim 1 gün oynadım sonra hesap frozen oldu blizzzard kodda ödeme ilgili sorun olduğu için iptal edildiğini söyledi gg ye şikayet ettik benim gibi birkaç kişi daha aynı sorunla karşılaşmış adamın satışları durdurulmuş hesabına bloke konulmuş ama bizim paraalr gitti neyse ben hep kredi kartı ile otomatik ödeme ile alıyordum duydumki prepaid ucuzmuş alim dedim başıma bu geldi birdahada prepaid işine sıcak bakmıyorum ha daha dürüst satıcılara denk gelmiş olan arkadaşlarda vardır neyse olan oldu sağlık olsun.

    keşke 3 5 işlemi olanların yerine binlerce işlemi ve olumlu yorumları olan satıcılardan birini seçseydin.2 3 tl için risk almaya değmez




  • Merhaba,

    Sanıyorumki aynı satıcı ile bende konuştum.
    Alışkanlık oldu yıllardır gamecard almadan ne zaman gönderebilrisiniz diye soruyorum :) , fakat adı geçen satıcı 2 saati bulur demişti... Güvenip alamadım bende, fiyatları ucuz olmasına rağmen.. Çok ilginçtir, gittigidiyorda ilk defa 90-180 günlük prepaid gördüm o satıcıda..
    3000e yakın işlemi olan 2 satıcı var biri gamebişibişi diğeri saraybişibişi; ikiside bu konuda çok başarılı bilginiz olsun..

    Umarım GG çözüm bulabilir.

    İyi forumlar.

    Saygılarımla,
    Mert ŞENER
  • Game cardlar konusunda dikkatli olun oyun içinde yada dışında bu tür kartları özellikle ucuza satmaya çalışanların altından çıkar bu tür sorunlar.
  • GG'de Antorix isimli kullanıcı benim bende madurum, bekleyen varsa blizz tarafından gelen son mesaj budur.

    quote:

    Hello,

    I will attempt to explain what happened as clearly as possible for you to clear this up.

    1. The game card code was purchased from our online store.
    2. The code was then sold to you on an external website.
    3. The payment to us for the code was then chargedback by the person who purchased it from our store. This means that they went to their bank, and had their bank return the payment to them.
    4. As the payment to us for the code was cancelled, the code itself was then cancelled.

    In this case, we are unable to do any more for you, we do not support any purchases like this from websites like this, these codes should *only* be purchased directly from our store. To get assistance with this issue, you will have to contact the seller, there is no action we can take, as the payment you made to them, is out of our control. You must contact them yourself.

    Nadjecks
    Account Administration




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.