Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Ben de 2001 model Volvo s40 1.8 motorluk aracıma Prins marka LPG kiti taktırıdm. Taktırmadan önce çok karşıydım LPG olayına. Benzine göre tasarlanmış bir sisteme (motora) nasıl olurda farklı bir yakıt gönderilerek istenilen ömür ve performans elde edilebilinirdi ki?

    Yüksek benzin fiyatlarından ve şehir içinde 10 litre yakan aracımdan dolayı LPG olayını araştırmaya başladım. Öncelikle bu işin belkide başını çeken taksicilerden başladım araştırmalarıma. Her bindiğim takside taksiciye "LPG'den memnun musun, performansı nasıl?" gibi sorular soruyordum ve uzun zamandır kullanan insanlardan geri bildirim almaya çalıştım. Şimdiye kadar hiçibirisinden ne kötü bir yorum ne de kötü bir deneyim işitmedim. Bu da beni biraz daha LPG'ye karşı olumlu düşünmeye sevk etti. Daha sonra forumlarda araştırmaya başladım. Aracım için en iyi marka hangisi, taktıranlar memnun mu diye bakmaya başladım. Bir şekilde Prins markasıyla tanıştım ve bunun üzerime araştırdığımda herkesin memnun olduğunu hatta genel olarak pahalı olmasından dolayı "taktırabiliyorsan prins taktır" gibi cümlelere çok rastladım. Buradan yola çıkarak niyeti bozdum ve Ankara'da bulunan Özbek servise (Ahmet Usta) Prins kitimi taktırdım.

    Kiti taktırdıktan sonra biraz daha araştırma yapayım derken kendimi bu başlık altında buldum. Değerli forum.donanımhaber üyelerinin (özellikle münevvir'e ve braveheart 11 'e teşekkür etmek istiyorum) hiç üşenmeden her türlü tecrübe ve deneyimlerini burada paylaşmasıyla ne kadar doğru bir tercih yaptığımı anladım. Umarım ileride bir sorun çıkmaz ve böyle devam eder.

    İlk deneyimlerimden bahsetmem gerekirse;
    39.75 litrelik LPG ile tümü şehir içi olan 360 km yaptım. Bir başka deyişle 100 km'de 11.04 litre LPG yaktım denebilir. Hiç fena değil :) Çünkü daha ilk depo ve harhangi bir kalibrasyon ayarı yapılmadı (ustam 4 tam depodan sonra gel de bir bakalım demişti). Fakat tanktaki LPG seviyesini gösteren sistemde bir arıza var herhalde zira 100 km sonra kırmızı yanmaya başladı. Artık ustaya gidince halledebilirim herhalde.

    Şimdilik bu kadar, herkese sorunsuz günler dilerim.




  • Tek sıkıntım kalkışlarda gaz pedalına duyarlılığını benzinli olanına göre biraz daha yavaş gibi geldi bana! Bundan dolayı kalkışlarda arada sırada stop ediyor :( İnşallah ustanın halledebileceği bir konudur da bu problemi aşarım.
  • Sayın george07,
    PRINS-VSI LPG kitiniz hayırlı olsun. İyi günlerde, güle güle kullanın. Yaşadığınız ufak problemlerin de en kısa sürede çözümleneciğine inanıyorum. 1 ayın dolmasını beklemeyin, ilk fırsatta montajı yapan servise başvurun. EĞER LPG şamandıranız Tomasetto marka değil ise, PRINS-VSI kitine dahil olan Tomasetto ile değiştirilmesi konusunda ısrarcı olun. Montaj servisleri kendi maliyetlerini kısıp daha çok kara geçmek için BAZEN farklı markaların ucuz-kalitesiz şamandıralarını kullanabiliyorlar.
  • Aslında Tomasetto markasını yazılarda duymuştum fakat Prins kiti ile zorunlu olarak takılması gerektiğini bilmiyordum. Ustama bildireceğim bu konuyu. Gaz pedalındaki sorunu (yavaş algılama sorunu) sizlerde yaşıyor musunuz bu arada?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: georghe07
    Aslında Tomasetto markasını yazılarda duymuştum fakat Prins kiti ile zorunlu olarak takılması gerektiğini bilmiyordum. Ustama bildireceğim bu konuyu.

    Tomasetto şamandıra takılması sizi şamandıra ile ilgili sorunlardan uzak tutar


    quote:

    Orijinalden alıntı: georghe07
    Gaz pedalındaki sorunu (yavaş algılama sorunu) sizlerde yaşıyor musunuz bu arada?

    ÇOK ŞÜKÜR, bende LPG yakıt düzeyi göstergesi DIŞINDA hiçbir sorun yok MAŞALLAH. O da hemen her markada karşılaşılaBİLEN bir durum. Şöyle ki, depo tamamen dolu iken 4 seviye göstergesinden en üstteki 200 küsür km sonra sönüyor. Diğerleri de yaklaşık 60-75km arasında sönüyorlar. Her birinin 100km civarında sönmesi çok daha iyi olurdu. Çok da dert etmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fenoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: trou6le

    Ankara için prins lpg taktırma niyetinde olan ve memduh ustaya gideceklere uyarımı yapıyorum ;işi kendi yapmaz çıraklara yaptırır,ilgisiz olduğundan montajdan sonra servis yolunu aşındırmaya hazır olmalısınız...


    trou6le memduh ustayla alıp veremediğin nedir anlamadım,tarzın çok yanlış benim arabanın montajını da ustanın çırağı yaptı 20.000 km oldu montajdan kaynaklanan hiçbir problem yaşamadım.

    memduh ustaya taktırdığınız sistemi tarafsız bir prins servisinde kontrol ettirin ve hangi malzemelerden çalınmış görün...en basiti şamandıranız tomasetto mudur?kesinlikle değildir öyleyse tomasetto şamandıra,en iyi kalite kablolama ile montaj yapanlar var iken memduh usta yı en iyi prins servisi olarak reklam etmeyin...







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenoman -- 11 Kasım 2009; 14:00:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trou6le


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: trou6le

    Ankara için prins lpg taktırma niyetinde olan ve memduh ustaya gideceklere uyarımı yapıyorum ;işi kendi yapmaz çıraklara yaptırır,ilgisiz olduğundan montajdan sonra servis yolunu aşındırmaya hazır olmalısınız...


    trou6le memduh ustayla alıp veremediğin nedir anlamadım,tarzın çok yanlış benim arabanın montajını da ustanın çırağı yaptı 20.000 km oldu montajdan kaynaklanan hiçbir problem yaşamadım.

    memduh ustaya taktırdığınız sistemi tarafsız bir prins servisinde kontrol ettirin ve hangi malzemelerden çalınmış görün...en basiti şamandıranız tomasetto mudur?kesinlikle değildir öyleyse tomasetto şamandıra,en iyi kalite kablolama ile montaj yapanlar var iken memduh usta yı en iyi prins servisi olarak reklam etmeyin...

    Benim lpg depoma tomasetto şamandıra takılmadığını nereden çıkarıyorsun,montajın başından sonuna kadar arabanın yanındaydım,başlangıçta taktığı şamandıra tomasetto markaydı ama deponun tamamı doluyordu,üç defa şamandıra değişti üçünde de tomasetto marka takıldı,en son takılan tomasetto şamandıra 35 lt'de gazı kesmesi gerekirken 29 Lt'de gazı kesiyordu,benim ısrarlarım ile başka bir markanın şamandırası takıldı ve şu an sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Ayrıca yazdığımı dikkatli bir şekilde okursan Memduh ustanın en iyi olduğu konusunda reklam kokan bir şey bulamazasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenoman -- 11 Kasım 2009; 14:02:53 >




  • ARKADAŞLAR SELAM HERKESE
    şu bir iki gün içinde tüp taktıracam prins kesinleşti kafamda arac 6 silindir olduğu için en iyi prinsin montajını kim yapar ankarada
  • neyse cvp gelmedi ama ben taktırdım memduh ustaya arıza lambası yanmadı herhangi bir titreme sallantı yok çekişi iyi bizim araba tüpü sevdi hiç belli değil tüplü olduğu inşallah böyle gider. he bu arada stepneden olduk
  • PRINS doğru seçim Hayırlı olsun, iyi günlerde güle güle kullanın. MERCEDES E 320'yi mi taktırdınız?
    6-8 silindirli, yüksek motor hacmine sahip araçlarda PRINS'in farkı daha kolay anlaşılıyor.
    DODGE, CHRYSELER ve JEEP (Grand Cherokee)'nin 1990'dan beri araçlarında LPG sistemi olarak PRINS'i tercih ettikleri ve
    2002-2004 arasında 350 aracına PRINS-VSI takıldığını bildiren referans mektubu:
    Okumak için resmin üzerine TIKLAYINIZ !




  • Bence de prins doğru bir seçim olmuş. Şimdiden hayırlı olsun! Ayrıca Bentley'in V12 6.0 twin turbolu arabasına Prins VSI sistemi takılmış. Aşağıdaki linkten fotoğrafları görebilirsiniz.

    http://www.prinslpg.com.tr/site/Prins_Lpg_Turkiye/haber_detay.asp?hid=175742
  • araç E 320 6 silindir 224 hp izlenimlerim şunlar ;
    *çalışmada, ve geçişte hiçbir problem yok hissetirmiyor(anahtara bakınca anlıyorum ancak)tüpe geçtiğini
    *çekişte problem yok
    *devir saati hoplama zıplama yapmıyor
    *arıza lambası falan yanmadı hiç
    *şehir içi 42 kuruş yakıyorken şimdi 23 krş yakıyor

    PRİNS




  • Tamamı şehir içi olan ikinci depo izlenimleri:

    62.97/1.61 = 39.11 litrelik LPG ile 360 km yaptım. 10.86 lt/100km

    Neredeyse maliyet olarak benzinin yarısı! Çalışmasında da hiçbir sorunum yok şimdilik.

    Not: Aracım 2001 model VOLVO S40 1800 cc.
  • Selamlar,

    2006 model dynamic mazda3'üm var. BRC ya da prins taktırmayı düşünüyorum. Prinse daha yakın sayılırım.

    Öncelikle bu konuda Ankara için usta tavsiyesi istiyorum. Duyan var mı bilmiyorum. Bir arkadaşım Kalender Usta'dan bahsetti. 2000 YTL fiyat verdi. Princ yetkili servislerinin rakamları daha yüksek. peşin için 2100 de isteyen var 2300 de.

    Bu konuda hem güvenilir hem de fiyatı uygun bir usta arıyorum.

    Mazda 3'e LPG taktıran arkadaşlar da tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.

    Herkese teşekkürler.
  • Bahsettiğim usta Çuhadar Oto LPG'de çalışıyor. Ostimde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyquisttt

    Selamlar,

    2006 model dynamic mazda3'üm var. BRC ya da prins taktırmayı düşünüyorum. Prinse daha yakın sayılırım.

    Öncelikle bu konuda Ankara için usta tavsiyesi istiyorum. Duyan var mı bilmiyorum. Bir arkadaşım Kalender Usta'dan bahsetti. 2000 YTL fiyat verdi. Princ yetkili servislerinin rakamları daha yüksek. peşin için 2100 de isteyen var 2300 de.

    Bu konuda hem güvenilir hem de fiyatı uygun bir usta arıyorum.

    Mazda 3'e LPG taktıran arkadaşlar da tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.

    Herkese teşekkürler.





    Merhaba. bende 2 ayı geçti Mazda 3'üme LPG taktıralı.Ve taktırmadan 2-3 ay araştırdım. Sanırım sende araştırmalarında Mazda 3 lerde lpg sıkıntılıdır diye duymuşsundur. Sübap başları yumuşak maddeden falan. Neyse sonuç olarak ben Prins taktırdım ve taktırmamdaki araştırmalarda Japon otolar için Prins dışında birşey taktırılmamaları yönünde.

    Sadece Türkiye'de değil avrupada bile araştırtdırdım. Oradaki mazda servisleri Prinsin merkezi falan. Şöyle bir örnek vereyim Almanya'da bir Mazda yetkili servisi Prins kiti takılan mazda'ya 100.000 km motor garantisi bile veriyor.

    Taktırdıktan sonra yukardada yazmıştım ufak tefek sorunlar yaşadım ama oda montajdan dolayı yaşadığım sorunlardı.Su hortumunda çatlak varmış ve sıkıntı yarattı.Çok şükür sorunu görüp düzelttik ve o günden sonra hiçbir problemim yok.

    Yanlız ben Prins kiti taktırırken yine Prins'in ürünü olan Valve Care(yağlama ünitesi) ıda taktırdım ki Almanya'da bu ürün takılırken garanti veriyorlar. Prins'te bu ürünü özellikle Japon otolar için ürettiğini söylüyor.

    Sözün özü ben Prins'i tercih ettim ve şu an memnunum.Çünkü sistemin özellikleri ve duyduğum güven nedeniyle içim çok rahat.

    Ben İstanbul'da yaşadığım için burda taktırdım ama Ankara'da Memduh ustayla telefonla çok görüştüm. Valve Care özelliklerini falan detaylı öğrendim ki montaj sonrası Valve Care ayarları içinde görüştük.

    Yardımcı olabildimmi bilmiyorum ama vaktim çok olmadığından noktalama özelliklerine uymamış, düzgün cümleler kuramamış olabilirim.

    sağlıcakla...




  • Cümlemizin Kurban bayramı mübarek olsun...

    Not: Lütfen dikkat ettiğiniz trafik kurallarına bayramda iki üç kat dikkat ederek uyunuz...
  • Derebeyi çok teşekkür ederim. Memduh ustadan taktıracağım o zaman :)
  • arkadaşlar prins lpg filtre değişimi için 100 TL verdim. Prins filtrenin pahalı olduğu söylendi ama bu kadarını beklemiyordum. Değiştirenlerin fikirlerini alabilirmiyim.
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.