Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (44. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle herkeze slmlar... honda civic 2006 vtec eski kasa otomobil aldım. lpg taktırmak istiyorum. sanırım bu gidişle prins taktırcam. ankarada kime taktırayım bi türlü karar veremedim. ve sıralı sistem de hangi konulara dikkat etmeliyim. yardımcı olursanız çok sevinirirm. şimdidenn teşekkür ederim.
  • şaşmazda özbek servis var daha eski sayfalarda adres ve telefonu var görüşürseniz yardımcı olurlar bendede honda var prins takılı bende özbek serviste taktırmıştım.2sene oldu 65000km yaptım.hiç sorunsuz.ben istanbuldayım.ayda bir istanbula geliyorlar.gelmeden arayıp bilgi veriyorlar.servis olarak 10 numara montaj mükemmel.ilgi alaka sonuna kadar.
  • İyi günler, 1600 ya da 2000 fsi motor passat almayı düşünüyorum. Eğer alırsam da, malum benzin fiyatları ortada, lpg taktırmak istiyorum. Fakat bu tür araçlara lpg takıldığı konusunda farklı yorumlar var. Bu araçlara lpg takılabilir mi ya da takılan araç var mı? Eğer takılamıyorsa vazgeçmem gerekecek. Konu ile ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim...
  • EVET, geçen gün PRINS-VSI sisteminin, özellikle enjektörlerinden kaynaklanan üstünlüğünü bizzat yaşadım.
    PRINS-VSI uygulanmış 2004 model HONDA Civic 1.6 VTEC aracımla, otoyolda, 6000d/d'ya ulaşıp 200km/saat hızla 30sn'ye yakın seyrettim. Bu devirde bile benzine geçmedi.

    Beni özellikle memnun eden diğer bir konu da:
    YAZ AYLARINDA RUTİN KULLANIMDA; bir depo (33-34 litre) LPG ile (%75 şehirler arası ağırlıklı ve mümkün olduğunca 80-90km/saat sabit hızda seyrederek + Klima neredeyse sürekli açık)) 400-410km yaparım
    Yukarıdaki devir-hız denememi anlattığım gün, şehirler-arası bir yolculuk yapıyordum. Otoyola girerken depoyu doldurdum. Yaklaşık 220km'si otoyolda ÇOĞUNLUKLA 130km/h sabit hızda (zaman zaman kısa sürelerle 140, 150, 160 ve çok kısa da olsa 200km/h de seyrettiğim de oldu) + 130km'si de 90km/h sabit hızda olmak üzere 350km yaptım. Depoda hala LPG vardı. Dün gündelik kullanımımla bir 40km daha yapmışım (iş yerim evime 17,5km uzakta), şu anda 390km'ye ulaşmış durumdayım. Depo tam bitip benzine geçene kadar SANIRIM bir 10km daha yapabilirim. SONUÇTA 220km'sini en az 120-130km/h gibi LPG tüketiminin arttığı hızlarda seyrederek yine bir depoyla 400km yapabiliyorsam, yani yüksek hızlarda bile rutin kullanım değerlerimi yakabiliyorsam: BRAVO PRINS'e

    EDIT: Sabah işyerime gelirken sinyal vererek benzine geçtiğinde 401km devirmiştim.
    Bu 401km boyunca (6000dev/dk - 200km/h'a ulaşıp bu devir ve hızda seyrettiğim 30sn HARİÇ) klima sürekli açıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 4 Ağustos 2009; 10:08:02 >




  • Merhaba arkadaşlar.

    Öncelikle şunu belirteyim. 1.6 Focus aracımda 90000 km'dir Prins LPG kullanıyorum.
    Şimdiye kadar hiç büyük bir sıkıntım olmadı, arıza ışığım da hiç yanmadı.
    Ancak son zamanlarda rölantide gaz yememe ve ara hızlanmalarda yığılmalar yaşıyorum. Sebebi ne olabilir?

    İkinci oklarak şöyle bir sorum. var. Kardeşimin arabasında da Prins LPG kiti var ve arabasını satacak. LPG kitini sökerek hiçbir değişiklik yapmadan alacağı arabasına taktırma olanağı var mı? Bazı ustalar, beyni değiştirmemiz gerek; ancak o şekilde takılabilir diyor.

    Cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tunali79 -- 13 Ağustos 2009; 17:08:14 >
  • Eskiden Prins Yetkilileri vardı cevap veriyorlardı artık yok sanırım..

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunali79

    Merhaba arkadaşlar.

    Öncelikle şunu belirteyim. 1.6 Focus aracımda 90000 km'dir Prins LPG kullanıyorum.
    Şimdiye kadar hiç büyük bir sıkıntım olmadı, arıza ışığım da hiç yanmadı.
    Ancak son zamanlarda rölantide gaz yememe ve ara hızlanmalarda yığılmalar yaşıyorum. Sebebi ne olabilir?

    İkinci oklarak şöyle bir sorum. var. Kardeşimin arabasında da Prins LPG kiti var ve arabasını satacak. LPG kitini sökerek hiçbir değişiklik yapmadan alacağı arabasına taktırma olanağı var mı? Bazı ustalar, beyni değiştirmemiz gerek; ancak o şekilde takılabilir diyor.

    Cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
  • prins yetkilileri para kazanmakla meşguller.okadar çok işleri varki başlarını kaşıyamıyorlar.yazık çok yazık .
    size gelince taktırmış olduğunuz yere gidip bir baktırmanız lazım.unutmayın kitiniz 2 yıl garantilidir.ve mutlaka çözüm bulurlar.ikincisi kardeşiniz kitini söktürüp yeni arabasına aynen taktırabilir.herhangi bir şeyin değişmesi gerekmez sadece montaj sonrası bir ayar gerekebilir. eğer alacağı araç fsi motorlu deyilse.siz distirbütorleri unutun onlar da ürünle ilgisizler.
  • bir ara prins yetkilisi cevap veriyordu ama artık o da yok.. Prins bu gidişle Türkiye defterini kapatır. Sağlam dist. ve bayi ağı kuramazlarsa.
  • Forumu yeterince kurcaladıktan sonra ikna olmuş ve bu hafta itibariyle passat 1.8T aracıma Özbek'de prins taktırmış bulunuyorum dostlar.
    benzin külfeti canıma yetmişti...

    daha ilk depo bitmedi, değerler oluşunca sizinle paylaşırım..
    ilk izlenimim genel sürüş performansı iyi. normal bir sürüşte hiçbir fark hissedilmiyor inanın.., fakat gaza yfazla üklendiğinde ivmelenme daha iyi olabilir sanki.orada benzine göre ağır kaldığını hissediyorum....sonradan düzelir mi , ince ayarla iyileşme olur mu bilmiyorum..

    4 depodan sonra ince ayar için gelin dediler..

    genel itibariyle ; halen ilk depoyu kullanıyorum, şimdilik gayet memnunum...
  • Ne kadara mal oldu sana..
  • peşin 2100 tl hocam

    ruhsat muayene vs için 300 -350 civarı daha gidecek sanırım

    h.sonu ankara-istanbul yaptım lpg ile ;

    ankaradan çıkmadan fullettim , ortalama 140 km hızı korumaya çalıştım yol boyu , istanbul girişinde bi daha 36 lt gaz aldı alet..

    bana gayet iyi gibi geldi..

    daha önce de söylediğim gibi performanstan genel itibariyle gayet memnunum. uzun yolda da hiç üzmüyor ,yokuşlarda arada sıkıştırdım arabayı bastıkça hızlanıyor hiçbir problem olmadı maşallah...

    yanlız şamandıra bende de bozuk. 250 km.de kırmızı yanıyor sonra kırmızı yana yana 250 daha gidiyor :)

    tam 1 sene düşündüm, çekindim.. boşa zaman kaybetmişim.. herkese tavsiye ederim..

    bugün sızdırmazlığı da hallettim. yarım saat sürdü çok hızlıydı. oradan da randevulu oalrak muayeneye gittim fakat eskimiş fren hortumu yüzünden çaktık... haftaya hortumu değiştirtip tekrar gidicez.. ufff...




  • Sonunda 2 yıllık yazılanların hepsini okudum.

    lpg kiti kesin taktırıcam...araştırmaları herkezin yaptığı gibi titizlikle devam ettiriyorum.
    Prins yazılanlar çerçevesinde en sorunsuzu geliyor...
    Yanlız mazda3 aracım var.2006 model. Bilindiği üzere bunun ve bazı araçların subap başları yumuşak olduğundan ve gazda kuru yakıt olup yüksek ısısından dolayı subap başlarında erime yada sıkıntı oluşturduğu söyleniyor. Ve bunu en aza indirecek sistemleri araştırıyorum... Her bir firmanın farklı anlatımları ve süreçleri mevcut.

    " ŞU KESİN BİR GERÇEKKİ LPG SİSTEMİNİN SONRADAN TAKILMA ARAÇLARDA MOTORA ZARARI VAR, AKSİ İNKAR EDİLEMEZ" (bu zarar başınıza gelir yada gelmez 30000 km dede çıkabilir 300000 km yi geçer hiçbirşey olmaz)

    Şimdi yetkili kişilere ustalara sorum olucak...

    Prins kiti taktıracağım. İstanbulda yaptıracağım. Bostancı oto sanayideki yetkili serviste yaptıran oldumu. Mazda3 sahibi olupta taktıran oldumu..
    Ve prinsin bir ürünü mevcut linki aşağıda...

    bu sistem Valve Care isminde bir pompa diyeyim. ve bu pompayada bir katkı maddesi (diye ben adlandırıyorum) monte ediliyor. ve bu sistem direkt subapların aşınmasını engellemeye çalışıyor... serum gibi damla damla motora besleme yapıyor. Şişedeki katkı maddesi 10.000 km gibi bir sürede bitiyor. sonra yeni tüp alıp takıyorsunuz.

    Yurt dışında bu kullanılıyor. Bunu biliyorum. ama dediğim gibi burdada kullanılıyormu. yada söylediğimizde sipariş edip yapılabiliyormu... Ben yetkili servise elimdeki şemayıda götürüp sordum. sistemi anladılar ama hiç kullanmadık dediler. ana merkeze sorup size dönelim dediler. Onlardanda cevap bekliyorum.

    Şu bilgiyede ulaştım arkadaşlar... Yurt dışında prins montajı yapan bir servis.100.000 km motora garanti veriyor... (servisin biri ,hepsi değil) bu güzel birşey sonuçta..

    Umarım foruma bakan olur. bayağıdır garip kalmışta:):)

    http://www.prinsautogas.com/view_attachment/1329/Gebruikershandleiding_ValveCare




  • konuyu gerçekten iyi araştırmışsınız.
    bu anlattığınız olay ülkemizde yapılmıyor ama yinede iyice araştırmak lazım.
    Ayrıce bazı otomobillere kaba hesap LPG takılmaz deniz mazda3de bunlardan birisi siz sorunu zaten en iyi şekilde açıklamışsınız.
    Bence mazda3 'ü 50.000km den fazla kullnmayacaksanız eğer benzin ile devam edin.
    benim yorumumdur...
  • ya sizde mazda3 ü bilen birisisiniz heralde. yani birkaç kişii daha 50bin km sonra sorunlar oluşur tarzı birşeyler dedilerde.. Oyle bir durumdayımki bi taktırmak istiyorum benzin fiyatllarından dolayı bide bu subap sorunu yüzünden vazgeçiyorum :) Gerçi ford focuslarında subapları yumuşak maddeden. forumda takan arkadaşlar var ama tabiki ????
  • http://www.prinslpg.com.tr/site/Prins_Lpg_Turkiye/yaglanma.asp

    bahsettiğiniz sıvı bu olsa gerek yanlış anlamadıysam
  • Arkadaşlar yeni mondeoya 1.6 125beygir motora prins taktıran arkadaşımız var mı?
  • Sn. Ustalar
    İnternette bir çok sitede BRC yi, Landirenzo'yu ve TELEFLEX-GFİ ve G1'i araştırdım. Ve sonunda PRINS'de karar kıldım. Fiyattan yana bir sıkıntım yok. Ancak aracın altına yapılan(delme v.s.) müdahaleler motor manifolt çıkışına yapılan delme v.s. işlemleri aracın manifoltu sökülmeden yapılan aceleci montaj işlemleri ve bu yüzden açıların bozulması, aracın içine çekilen kabloların geçirilmesi, kalorifer borularına yapılan kesme işlemleri, ayrıca boru ve kelepçelerin yerli malı kullanılması ve bunun gibi kalfa ve/veya çırakların yaptığı işlemler kafamı karıştırıyor. Ustalar ise maalesef masa başında oturup gelen müşterilerle fiyat vs. konuşmaktan, pazarlık yapmaktan montajı kalfa ve hatta eğitim düzeyi çok kötü durumda olan çıraklara yaptırıyorlar. Çat pat bişeyler öğrenip montaja girişen bu kişilere sorduğunuz bir soru karşısında ise aldığınız cevap" ondan bişey olmaz abi" den öteye gidemiyor. Durum böyle olunca da benim gibi titiz müşterilerin başı da titizliklerinden midir nedir başları dertten kurtulmuyor; böyle olmaması için benim aracıma(2004 VW Bora Pasific 16 valf 105 beygir) yapılan işlemin video görüntüsü sizde var mıdır? Seyretmek isterim. Amacım yapılan işçiliğin kalitesini görmek. Derseniz ki fotoğraflar var, ben zaten onları bir çok sitede gördüm, hatta öyle ki çekilen fotolara bakınca bile işin ne kadar laf olsun diye yapıldığını görmek mümkün, pislikten görülmeyen bir motorun içine, nereye ne takıldığı belli olmayan cihazlara ait sözde resimler. Bari temiz bir motordan foto çekipte taktıkları parçaları bilmeyenlere okla işaret etseler de ne yaptıkları ne taktıkları anlaşılsın, neyse uzatmayayım.... yada derseniz ki atölyeye gelin montajı seyredin ona da zaten vaktim yok, Yoksa sizin gibi sıkılmadan usanmadan her soruya web sitelerinde cevap veren bir üstadı tanımak isterdim. Profesyonel bir firma olduğunuz düşüncesiyle montaj işlemi videosu olur diye bir umutla yazıyorum. Ayrıca aşağıda yazdığım hususlarda beni bilgilendirirseniz memnun olurum. ÇARESİZ KALIRSAKTA BİR BORAYA MONTAJ OLACAĞI ZAMAN ÇAĞIRIRSANIZ GELİR SEYREDERİM. Ben Ankara' da ikamet ediyorum.
    1) sıralı sistem lpg teknolojisinden daha yeni olan dual sıralı sistemin farkı nedir ?
    2) G1 kiti denilen yeni teknoloji ile ayar ve kalibrasyon işlemine gerek kalmıyormuş. Araca hiçbir şekilde bilgisayar bağlanmadan montaj yapılıp işlem bitiyormuş. Bu sistemin prıns'e göre avantajı dezavantajı var mı?
    3) Teknik yönden montaj bağlantı elemanları v.s. konusunda yenilikleri kullanıyor musunuz? Kullandığını kablo bağları klasik pvc kablo bağları mı? Çelik kablo bağları yada klipsler v.s. kullanıyor musunuz? Aracın altında geçirilecek borular ne şekilde araç tabanına monte ediliyor. Bu boruları sabitlemek için orjinal bir klips mi kullanılıyor, yoksa sactan kelepçeler arabanın tabanına akıllı vidalar la delerek mi tutturuluyor !!!!!!!!!! gibi.
    4)Volkswagen Bora tipi araçlarda Prinste karşılaşılan en kronik arıza nedir? Araç boşta iken stop etme, yakıt deposu göstergesine ait ışıkların düzensiz yanması bir dolu bir boş göstermesi gibi yada rolantinin dalgalanması yada "abgas workstad" gibi lamdda arızaları çıkıyor mu? 2 viteste hızlanırken araçta kısa aralıklı kelkinmeler olur mu? Bunlar aklıma gelen bazı prins arızaları
    5) PRİNS rail mi matrix mi enjektör kullanır? ayrıca enjektörler direk manifoltun üstüne mi takılıyor? Yoksa manifolta hortum mu giriyor?
    6) Montaj için aracın tüm işlerinden sorumlu kaç kişi oluyor. Yani bi ustanın yaptığını öteki o bunu yapmıştır herhalde deyip unutma gibi bi ihtimali var mı?
    7) Kablo bağlantılarını sadece bant ile mi sarıyorsunuz. Yoksa önce birleştirilip teker teker lehimlenerek ve ısı büzüşmeli daralan makaronlar ile sağlamlaştırılıp sonra üzerleri bez band bantlanarak kamufle ediyorsunuz?
    8) Bakır borular, regülatörden çıkan su boruları v.s. ve gaz dolum kapağı orjinal prins marka mı?
    9) prins'in kalibrasyonu bozulursa garanti süresi içinde herhangi bir ücret alınıyor mu? Gaz filtreleri kaç binde bir değiştirilir?
    10) Hiçbir usta işine karışılmasını sevmez bunu biliyorum da bazı servisler çok ketum. Hiçbir şey soramıyorsunuz, tamamen bildiklerini okuyorlar. Hiçbir şeyi de sormadan söylemiyorlar. Montaj borusunu şuradan geçir burası daha iyi dediğinizde ustanın bir sizi dövmediği kalıyor. Sizde durum nasıl?
    11) yoğunlaştırıcıyı bora araçlarda nereye takıyorsunuz yerini tarif eder misiniz? Varsa bir foto gönderebilir misiniz?
    12) Manifolda açılacak delikleri benzin enjektörlerinin yakınına monte etmek Bora da pek mümkün değil.(Yapılır ama işte öylesine, ondan sonrada verim düşer) bu durumda manifoldu sökerek yapıyor musunuz?
    Daha soracağım bir çok şey var ama şimdilik bu kadar,
    Haaaa derseniz ki ya böyle bir müşteriye iş yapsak kesin problem çıkar, Vallahi haklısın hayatta hiçbir şeyim bir kerede olmadı.

    Bu konular da beni bilgilendirmenizi rica ederim. Görüşmelerimiz sonucuna göre inşaallah montaja da geliriz.
    Saygılarımla




  • Arkadaşlar Tekrar Merhaba.


    Türkiye Distribütörü olarak sizlerle Tekrar buluşmam gereğini hissederek ve
    Siz Lpg müşterileri için yeniden hazırladığımız web sitemiz ile siz ve soru , sorun ve merak ettikleriniz için artık
    en kısa zamanda cevap bulacaksınız. Özellikle belirtmek isterim ki Prins kullanıcısının herhangi sorunu veya sorusu varsa
    saha hızlı cevap için lütfen info@prinslpg.com.tr adresine yazmasını rica ederim.

    Yeni websitemizi ziyaret için
    www.prinslpg.com.tr adresinden ulaşabilirler.


    Burhan Tunca
    Prins Lpg Türkiye




  • taydin66 ne kadar güzel ve açıklayıcı bir yazınız olmuş bunları görebilmek ve fark edebilmek deyim yerindeyse her yiğidin harcı değil.
    sizin görüşlerinize aynen katılıyorum ve yetkililerden sorularınızın cevaplarını bir an önce almanızı umut ediyorum.
    Acaba ne işle uyraşıyorsunuz ki bu kadar ayrıntıya dikkat ettiniz.
    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    taydin66 ne kadar güzel ve açıklayıcı bir yazınız olmuş bunları görebilmek ve fark edebilmek deyim yerindeyse her yiğidin harcı değil.
    sizin görüşlerinize aynen katılıyorum ve yetkililerden sorularınızın cevaplarını bir an önce almanızı umut ediyorum.
    Acaba ne işle uyraşıyorsunuz ki bu kadar ayrıntıya dikkat ettiniz.
    Saygılar...

    Sn. Altera,
    Elektrik, elektromekanik, yapı teknolojileri konularında uzun yıllar satınlama md olarak çalıştım. Bu branşlarda eğitim veren üniversitelerde okutulan kitaplara yakın firmanların eğitim kitaplarını ve yayınlarını okumuşumdur. Aynı zamanda bir çok kişiye iş teknikleri konusunda eğitim vermişimdir. İş böyle oluncada elimin değimediği bir işi beğenemiyorum. LPG konusunda aslında burada yazdıklarım buz dağının ucu. Daha detaya girsem millet bana "uzay aracın var da ona mı tüp takacan" deyip tiye alacaklar diye detaylara değinmedim. Hele bunlara dürüstçe bir cevap alalım bak daha sırada neler var!!! Amacım forumdaki arkadaşlarımızın neye para verdiğini ne aldığını bilmeleridir. Neyse lafı fazla uzatmayım, sağlıcakla kalın




  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.