Eşimin üzerine hesap açılırken mobil ve telefon bankacılığında kullanılmak üzerine benim adıma kayıtlı eşimin o anda kullandığı telefon numarasını vermiştik. Aynı şubeden babam emekli maaşı almakta mobil ve internet bankacılığı için üzerime kayıtlı o an babamın kullandığı telefon numarası ile işlem yapmaktaydım. Babam 2022 yılında vefat edince bankaya giderek hesap ve kartları iptal ettirmek istediğimde sistemin otomatikmen hesabı ve kartları kapattığını hatta kredi kartı borcu için ödeme yapmama gerek olmadığını söylediler. Babamın kullandığı telefon numarası ile kendimin kullandığı telefon numaraları sıralı olduğu için eşime babamın hattına vererek diğer hattı pasifleştirdik. Ve bunu bankaya bildirdik. Fakat mobil bankacılığa girerken şifre pasif telefon numarasına gidiyor. Dolayısı ile işlem yapamıyoruz. Şubede telefon numarası başka müşteride kayıtlı olduğu için sistemin onay vermediğini söylüyor. Genel müdürlüğe durum için yazı yazılmasına rağmen cevap gelmedi. Gerçekten merak ediyorum telefon numarasını mudi gelip beyan ediyor ve üstelik bu telefona bankanın göndermiş olduğu mesaj gelince banka neden onay vermiyor. Yoksa koskoca ziraat bankası veraset ilamımı bekliyor.(Kaldıki hat benim üzerime kayıtlı) . Yada insan ölürken telefon numarasını yanında mı götürüyor. Hiç bir şekilde mantıklı bir neden bulamıyorum. Güvenlik bir neden olamaz. Kendi beyanımız var. Hat sahibi aynı.
Türk Telekom Mobil İmza için gittim ama hattım yok
29.07.2022 Tarihinde faturalı Türk Telekom Hattıma mobil imza almak için Antalya Bayisine başvurdum. Gerekli belgeleri imzaladım. Ücretleri ödeyerek yedek sim kartı aldım. Mağazadan çıkmadan hattım kesildi. Verdikleri sim kartı taktım fakat telefonum sim kartı görmedi. Bayi gün içinde gelir demesine rağmen gelmemesi üzerine MH aradım. Hattımın faal olduğunu söyleyerek bayiye yönlendirdiler. Bayi işlemleri kontrol ederek kendilerinde sıkıntı olmadığını MH ile görüşmem gerektiği söylendi. MH SSID kodunun uyuşmadığını bu nedenle hattımın kapalı olduğu belirtildi. Ben bayi ile iletişime geçip sorunun haledilmesini istedim.31.07.2022 tarihinde eşleştirmenin yapıldığı ama güncel sim kart değiştirme evrakı olmadığı için hattımın açılmadığı söylendi. 01.08.2022 de bayiyi aradım. Onlarda bayi destek hattından şikayet oluşturduk. 21 Yüzyılda 4 gündür hattım kapalı ne internetten alışveriş yapabiliyorum. Telefonu arayanları zaten bilmiyorum. İp kameralarımı takip edemiyorum. Bir yere giderken eşimin veya çocuğun telefonunu alıyorum. 21, YY da türk telekom rezilliği
Meslek: Devlet Memuru
Son Giriş: 5 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 7 ay
Mesaj Sayısı: 16
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 22
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 467 (Bu ay: 5)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası