29.07.2022 Tarihinde faturalı Türk Telekom Hattıma mobil imza almak için Antalya Bayisine başvurdum. Gerekli belgeleri imzaladım. Ücretleri ödeyerek yedek sim kartı aldım. Mağazadan çıkmadan hattım kesildi. Verdikleri sim kartı taktım fakat telefonum sim kartı görmedi. Bayi gün içinde gelir demesine rağmen gelmemesi üzerine MH aradım. Hattımın faal olduğunu söyleyerek bayiye yönlendirdiler. Bayi işlemleri kontrol ederek kendilerinde sıkıntı olmadığını MH ile görüşmem gerektiği söylendi. MH SSID kodunun uyuşmadığını bu nedenle hattımın kapalı olduğu belirtildi. Ben bayi ile iletişime geçip sorunun haledilmesini istedim.31.07.2022 tarihinde eşleştirmenin yapıldığı ama güncel sim kart değiştirme evrakı olmadığı için hattımın açılmadığı söylendi. 01.08.2022 de bayiyi aradım. Onlarda bayi destek hattından şikayet oluşturduk. 21 Yüzyılda 4 gündür hattım kapalı ne internetten alışveriş yapabiliyorum. Telefonu arayanları zaten bilmiyorum. İp kameralarımı takip edemiyorum. Bir yere giderken eşimin veya çocuğun telefonunu alıyorum. 21, YY da türk telekom rezilliği |
Bildirim