vodafone net verdiği sözü tutmuyor
Vodafone ev internetimin taahhüdünün bitmesi üzerine farklı bir firmaya geçiş yaptım ve e devlet üzerinden hizmetimi sonlandırdım, akabinde Vodafone müşteri hizmetlerinden aranarak 300 TL aylık aboneliğinizi devam ettirelim ve 600 TL karşı tarafın cayma bedelini ödeyelim dediler. Bunun üzerine karşı tarafın aboneliğini iptal ettirdim. Vodafone'u tekrar aradığımda 580 TL fiyat çıkardılar ve hiçbir şekilde indirim yapamayacaklarını söylediler. Müşteri temsilcisine yalan söyleyerek insanları mağdur ediyorsunuz dediğimde size çıkan herhangi bir kampanya olmadığını söyledi. Hizmeti iptal ettiğimde günde 2-3 defa arandığımı ve bizde kalsaydınız 300 TL internet hizmeti vereceklerini söylemelerine rağmen şimdi hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar.
Vodafone bir haftadır hattımı teslim etmedi !
Selamlar, vodafone online başvurusu yaparak hattımı adresime getirmelerini istedim, yaklaşık altı gündür ne arayan ne soran var, bu saatten sonra getirseler de almayacağım.
axen tv aslında tv değilmiş :)
Axen 32 inç televizyonu 8 yıldır uydu alıcı ile hdmi den tvye bağlanarak kullanıyordum, lojmana taşınmamla televizyonun aslında mönitör olduğunu öğrendim. Çünkü tvde dahili tuner bulunmuyormuş, sanırım trt bandrolu ödememek için böyle bir yöntem kullanmışlar.
Neyse lafı uzatmayayım, lojmanda merkezi (digitürk ve dsmart) kablolu yayın (ilk resimdeki priz) var, uydu anteni kullanmak yasak, sadece kablolu yayından yararlanılabiliyor. Bu yüzden bu mönitörü nasıl bir cihazla (fazla pahalı olmayan) kullanabilirim. İkinci el eski bir uydu cihazı alsam arkasında anten girişi olan (ikinci resimde işaretledim) işimi görür mü?
Konuyu kablo tv bölümüne bir kaç kez yazmaya çalıştım, konu sahibi kablonet ve digitürke yönlendirdiği için yeni konu açmak zorunda kaldım, benim sorunum türksat kablonet ya da digitürk değil.
Dijital oyun tasarımı?
|
15 yaşındaki araca kasko yapılır mı?
Vodafone net fatura şişiriyor !!!
|
vodafonenet verdiği tarifeyi iptal etti
25 Haziran tarihinde dsl 24 mbite kadar 71 TL olan taahhüdüm bitmeye yakın mh yi arayarak dsl 50 mbite kadar 91,70 TL ye anlaştık ve tarifem bu şekilde jetfatura da görünmeye başladı. 01.07.2021 tarihinde telefonuma mesaj geldi "talebiniz üzere tarifeniz dsl 24 mbite kadar 101,90 TL olarak değiştirilmiştir" şeklinde. Mh yi aradığımda talepte bulunmuşsunuz dediler, öyle bir talebim olmadığını ısrar ettiğimde sistemden iki dakikalık bir inceleme sonucu dönüş yaptılar ve sistemsel bir hata olduğunu düzelteceklerini söylediler.
Daha sonra 50 mbite kadar 91,70 TL tarifeye tekrar geçiş için onay vermemi istediler kabul ettim.
Araştırmalarım sonunda comnete geçmeye karar verdim ve yarım saat sonra vodafone yi aradım. Onayımın iptal edilmesini ve hattımı başka ıss ye taşımak istediğimi söyledim. Fakat mh onay talebinizin incelenmesinin 48 saat süreceğini ve bu süreçte iptal edilmesinin mümkün olmadığını, geçiş yapıldıktan sonra ise cayma bedeli çıkarılacağını, başka bir seçeneğimin olmadığını söyledi. Şimdi 48 saatin geçmesini bekliyorum. Son durumu buradan bildiririm.
Vodafone Net verdiği paketi iptal etti!
5 yıldır vodafone net evde internet kullanıyorum. Taahhüdümün bitmesine 3 ay var aradılar yenileyelim diye mevcut 24 mbps dsl kullanıyorum 69.90 TL. 84.90 TL ye 35 mbps verelim dediler, ben de 50 mbps verin dedim o fiyata kabul ettiler. 3 gün sonra tekrar aradılar o kampanya bitmiş diye 89,90'a olur ancak dediler. Ben de 5 TL için mi kabul etmiyorsunuz, 5 yıldır müşterinizim dedim ama hiç ısrar etmedi, yeni tarifeyi iptal etti. Diğer operatörler de fiyatlar uçmuş. Şimdi tekrar aramalarını mı bekleyeyim yoksa ben mi tekrar arayayım 89,90'ı kabul ediyorum diye. Ya da farklı bir ISS öneriniz var mıdır? sıkıntısı olmayan.
flo mağazası hatalı ayakkabı satıyor, uzak durun!
Edit: Kızılay flo mağazasından arandım, kendilerini genel merkezden aradıklarını ve ayakkabımın değişimini yapacaklarını belirttiler. Ardından flo genel merkezinden aradılar. Şikayetvar'a açtığım konu hakkında mağduriyetimi gidermek istediklerini belirterek ayakkabıyı mağazadan değiştirebileceğimi ve kendilerinden başka bir isteklerinin bulunup bulunmadığını sordular. Açıkçası bayağı şaşırdım bu kadar kısa sürede çözüm ürettiklerine. Çünkü şikayetvar da flo ve kinetix ile ilgili yüzlerce şikayet olduğunu konuyu açtığım zaman görmüştüm. Bana mı piyango vurdu bilemedim.
Resimdeki spor ayakkabıyı flo mağazasından aldım, alırken sadece sağ ayağımı denedim normaldi. Bunun üzerine ertesi gün işe giderken ayakkabıyı giydim. 100 metre kadar yürüdüm ve servise bindim. Sol ayakkabı içi diğerinden farklı basıyordu, tabanıma batma oldu hafif şekilde. Ayakkabının içliği kaymıştır diye düşündüm. İş yerine gelince içliği çıkardım ve düzgünce oturtmaya çalıştım. Sonra akşama kadar bu ayakkabıyı kullanmak zorunda kaldım sol ayakkabı diğerine göre tabanı çok farklı basıyordu. Ayağımın tabanı inanılmaz ağrıdı. Akşam eve geldiğimde çoraplarım da pis kokmaya başladı. Evde jel tabanlık vardı dedim herhalde sol tabanlık sıkıntılı, değiştirdim jel tabanlığı taktım ertesi gün yine aynı şekilde ayağımda müthiş ağrı ve koku meydana geldi. Ayakkabıyı kızılay flo mağazasına götürdüm, fabrika hatalı bir ürün olduğunu sol ayakkabının çok farklı bastığını ve ayağımı ağrıttığını söyledim, fabrikaya incelemeye gideceğini değişim yapamayacaklarını, inceleme sonunda mesajla bilgi verileceğini söylediler. Aradan bir ay geçmesine rağmen herhangi bir bilgilendirme gelmedi. Sormaya gittiğimde suratsız ve orada zorla duruyormuş gibi (ayakkabıyı teslim etmeye gittiğimde de aynı eleman vardı) ve müşteriyle konuşmaya dahi tenezzül etmeyen çalışan arkadaki dolaptan ayakkabıyı çıkardı ve iade etti. Ayakkabı çoktan gelmiş ama mesaj falan gelmedi bana (ben incelemeye gittiğine bile inanmıyorum). Bu arada ayağımın ağrısı yaklaşık iki hafta sürdü bu ayakkabı yüzünden.
Şikayetvar'a girdiğimde yüzlerce hatta binlerce şikayetin olduğunu gördüm. Kınetix ve flo mağazası hakkında benimkine benzer şikayetlerden geçilmiyor ve hiçbir çözüm sunulmuyor.
Arkadaşlar flo'dan ve kınetixten uzak durun! Buradan kınetix yetkililerine sesleniyorum sürekli müşteri kaybediyorsunuz. Şikayetvar'da ki yorumları dikkate alın.
VodafoneNet tarifemi vdsl'den dsl'e geçirmiş?
Daha önce konu açmıştım vodafone net müşteri hizmetlerinden aranarak taahhüdümün (vdsl 24 mb 62,79 TL.) bitmekte olduğunu ve yeni tarifeye geçmezsem 109 TL. gibi bir rakamdan devam edeceğini söyleyince onay verdim 89,90 TL ye aynı tarifeden 24 ay taahhüt yapıldı. En son faturama baktığımda 4 ay daha 62,79 TL.den taahhüdüm olduğunu gördüm ve 4 ay daha eski tarifemden devam etmek için 4 kez kayıt bırakmama rağmen düzeltmediler. Şikayetvar ve BTK ya şikayet talebi oluşturdum. Bugün aradılar ve mağduriyetinizi gidermek istiyoruz aynı tarifenizi 12 ay boyunca 69,90 TL. olarak düzeltmek istiyoruz dediler bende onay verdim.
Kapattıktan sonra Jetfatura'ya girdiğimde vdsl 24 mbit olan tarifem dsl 24 mbit olarak değişmiş. Resimlerde öncesi ve sonrası var.
Birde "24 mbps'e kadar S-69,90/ L-89,90" buradaki "S" ve "L" ne anlama geliyor bilgisi olan arkadaşlar var mıdır?
vdsl / dsl arasında biraz araştırdım ama sadece 16/24 mbit farkı mı vardır. Güya vodafonet mağduriyetimi giderecek iken yine mi bir üç kağıt yapmıştır?
Son Giriş: 2 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: dün
Mesaj Sayısı: 473
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 777
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 19.919 (Bu ay: 782)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 280 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar