Vodafone ev internetimin taahhüdünün bitmesi üzerine farklı bir firmaya geçiş yaptım ve e devlet üzerinden hizmetimi sonlandırdım, akabinde Vodafone müşteri hizmetlerinden aranarak 300 TL aylık aboneliğinizi devam ettirelim ve 600 TL karşı tarafın cayma bedelini ödeyelim dediler. Bunun üzerine karşı tarafın aboneliğini iptal ettirdim. Vodafone'u tekrar aradığımda 580 TL fiyat çıkardılar ve hiçbir şekilde indirim yapamayacaklarını söylediler. Müşteri temsilcisine yalan söyleyerek insanları mağdur ediyorsunuz dediğimde size çıkan herhangi bir kampanya olmadığını söyledi. Hizmeti iptal ettiğimde günde 2-3 defa arandığımı ve bizde kalsaydınız 300 TL internet hizmeti vereceklerini söylemelerine rağmen şimdi hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar. |
Bildirim