Turknetin 1,5 aydır düzeltmediği arızadan dolayı poyraznete geçiş yaptım.. değişen hiçbir şey yok "arızaya biz müdahale edemiyoruz" diyorlar.. e kapatın o zaman dedim 100 TL port tahsis ücreti istiyorlar.. tamam da port tahsis etmediniz ki.. eve kimse gelmedi kurulum falan yapılmadı.. arıza aynı devam ediyor ne anladık..
Aklınız varsa Telekomun kuklası olan ISS lerden uzak durun
Türk Telekom'un korsan temsilcileri mi var?
Bugün beni Türk Telekom'dan aradığını söyleyen biri (ismimi de biliyor) internetimden memnun olup olmadığımı sordu, benim hangi porttan internet aldığımı söyledi. Turknet'ten kendilerinin internetine geçmem için bana hızlı port ayarladıklarını söyledi. Hızlı port dediği de 16 mbps miş :) Dedim o hız 10 sene öncede kaldı bunun reklamını yapmaya utanmıyor musunuz falan dedim. Eleman sürekli sözümü keserek Turknet kullansanız da Türk Telekomun altyapısını kullanıyorsunuz dedi. Sanki istersek hızınızı düşürürüz her şey bizim elimizde der gibi ima etti ben öyle anladım. Sizin kullandığınız servis sağlayıcıya şikayet yağıyor dedi. Zaten yeni yılda zam gelecek onlar da hizmet vermeyi bırakacak yakında falan dedi. Ben de siz benim internetimi benim resmi bir başvurum olmadan kurcalamazsanız hiçbir sorun yok ben memnunum dedim. Sizin saha ekiplerinizin ne olduğunu biliyorum Türknet abonesiyim diye bir arıza olduğu zaman ekipleriniz gelmiyorlar dedim. Eleman telefonu yüzüme kapattı :)
Buradan ilan ediyorum arayan numara 0850 473 07 83
Eğer bu numara Türk Telekom'a ait değilse suç duyurusunda bulunup bu numarayı kullanan kişileri tespit ettirmeli. Yok ettirmiyorsa demek ki kendi adamları.
Eğer ki internetimle oynandığını fark edeyim tüketici haklarına, BTK'ya gerekirse mahkemeye veririm.
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 91
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 188
İkinci El Bölümü Mesajları: 28
Konularının görüntülenme sayısı: 1.524 (Bu ay: 18)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 266 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar