Şimdi Ara

Poyraznet port tahsis ücreti dolandırıcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turknetin 1,5 aydır düzeltmediği arızadan dolayı poyraznete geçiş yaptım.. değişen hiçbir şey yok "arızaya biz müdahale edemiyoruz" diyorlar.. e kapatın o zaman dedim 100 TL port tahsis ücreti istiyorlar.. tamam da port tahsis etmediniz ki.. eve kimse gelmedi kurulum falan yapılmadı.. arıza aynı devam ediyor ne anladık..

    Aklınız varsa Telekomun kuklası olan ISS lerden uzak durun




  • Geçişten sonra 3 aydan önce iptalde aktivasyon ücreti fatura edilmiş olabilir. Sözleşme de şöyle bir madde var.

    9.5 Kampanya İçi Sunulan Hizmetlerin Ücretlendirilmesi

    Abonelik işlemlerinde müşteriye ücretsiz olarak sunulan kurulum ve

    aktivasyon ücretleri yada farklı firmadan geçişlerde uygulanan

    ücretsiz aktivasyon işlemleri gibi ücretler abonelik tarihinden 3(üç)

    ay geçmeden yapılacak abonelik iptallerinde müşteriden tahsil edilir.

  • Yazıya bak hele  

    Dolandırıcılık demek!

    Asıl dolandırıcı kendisi oluyor burada.

    Turknet üzerinde zaten altyapısı ile ilgili sorun yaşamış ve oradan nedeni bilinmeyen bir şekilde iptal etmek yerine PoyrazNET'e geçiş yapmış.

    PoyrazNET'e geçiş yapmadan önce sözleşmesinde açıkça yazan 3 ay geçiş ve kapatmama maddesini görmüş ve onaylamış. Sonra zaten altyapı kaynaklı olduğunu bildiği sorun tekrar edince abonelik iptal talep etmiş. Zaten bildiği ücret çıkınca da firmaya dolandırıcı demiş.

    Kelimenin özünde bir işi dolandırarak yapana dolandırıcı derler. Burada oradan oraya dolananın ve bildiği sorunu dolandırarak çözmeye çalışanın kim olduğu da bellidir.

    Burada bilmediği yada bilse de söylemediği bir durumda var. Türk Telekom altyapı kaynaklı sorunu giderir yada gideremediğini iletirse kullanmadığı ve ödeme yaptığı faturalar iade edilir.





  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Sen kimsin birader poyraznetin avukatı mısın? Ben arızadan dolayı geçiş yapmak istediğimi en başında söylemiştim başvuru yaparken. O zaman niye söylemediler arızanın düzelmeyeceğini. İşi dolandırarak yapan yok parasıyla bir hizmet almaya çalıştım beleş değil. Port falan tahsis edilmediyse böyle bir ücretin de olmaması gerekir. Anladın mı çok boş konuşma ikile hadi Poyraznetin vasıfsız elemanı.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Aktivasyon falan yok işte. Tamamen hava parası.


    Düzeltme: 100 lira umurumda değil, bir değeri kalmadı zaten. Müşteri temsilcilerinin bile isteye arızanın giderilmeyeceğini gizleyip ondan sonra iptal ederken "port tahsisi ehe ühü.." etmesi sıkıntı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinanert21 -- 19 Ekim 2023; 23:32:47 >
  • sinanert21 S kullanıcısına yanıt

    Hakkınızda hayırlısı; geçmiş olsun. Telekom altyapısı haricinde, Kablonet veya Süperonline varsa onlardan hizmet almayı tercih etseniz daha iyi olur.

  • Burada haksız olan sensin hocam bence, Hangi iss kullandığının bir önemi yok 3 ay içinde değiştirdiğin vakit o parayı tüm iss'lar ister, Bunun kurulama gelip gelmemeleri ile alakası yok kanun böyle.


    Ayrıca bir sorun yaşandığında kendileri çözemiyor ise altyapı ile ilgili konulara direkt olarak TT bakıyor zaten hemen hemen tüm firmalarda aynı durum.

  • Doğru söylüyorsun hocam onlar haklı tabi ki tahsis "etmedikleri" port için 100 değil 500 falan vermemiz lazım. 100 liranın anlamı kalmadı.

  • Alenen dolandırıcılık bu ülkenin normali oldu resmen bu durumlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.