TürkNet'in Muazzam Müşteri Memnuniyeti Anlayışı (!)
Merhaba, öncelikle konu içeriği biraz uzun olabilir. Bunun için özür dilerim. Sıkılmadan okuyan arkadaşlara da teşekkürler şimdiden.
07.11.2020 tarihinde, TürkNet OİM üzerinden "hattımda bulunan DSLAM kilidinin kaldırılması ve 100Mbps olarak Download hızı almak istediğim" yönünde bir destek talebi oluşturdum. TürkNet OİM Destek Ekibi tabii ki şaşırtmadı.
Mevzu bahis destek talebimdeki görüşmelerin ekran görüntüleri;
17.11.2020 tarihinde BTK üzerinden mevcut talebimle alakalı şikayet talebi oluşturdum. Şikayet talebimin ekran görüntüsü aşağıdadır;
18.11.2020 tarihinde BTK üzerinden oluşturduğum şikayet kayıtıma TürkNet tarafından şöyle bir yanıt geldi;
Ben de bir sonraki gün yani 19.11.2020 tarihinde, hattımda bulunan DSLAM kilidiyle alakalı Türk Telekom CEO'su Ümit Önal beye mail yoluyla ulaştım ve sorunumu net bir şekilde ifade ettim.
Gönderdiğim mailin hemen akabinde Türk Telekom Genel Müdürlüğü tarafından arandım ve Ümit beye ilettiğim DSLAM kilidi problemimi teyid ettiler, devre numaramı ve açık adresimi alıp kayıt oluşturdular.
20.11.2020 tarihinde tekrar Türk Telekom Genel Müdürlüğü tarafından arandım ve hattımda bulunan DSLAM kilidimin kaldırıldığını, hattıma 100Mbps'lik hız profili tanımlandığını iletip kontrol etmemi rica ettiler. Bu sırada her ihtimale karşı çağrıyı sonlandırmadım ve sonlandırılmaması yönünde ricada bulundum. Yaptığım kontroller sonrası hattımda bulunan DSLAM kilidinin kaldırıldığını ve Download değerimin 99998 olarak değiştirildiğini gördüm fakat bu sefer de 8Mbps olan Upload hızım, 4Mbps olarak düşürülmüştü. Çağrının diğer ucundaki Nilüfer hanıma durumu izah ettim ve eski Upload değerimi de geri istediğimi, yani hız profilimin 99998/8192/V olarak tanımlanmasını rica ettim. Nilüfer hanım biraz hatta kalmamı rica etti ve konuyu bulunduğum müdürlüğe ileteceğini söyledi. (Ümraniye Telekom) 2 dakika sonra çağrıya geri döndü ve "Hattınızdaki DSLAM kilidi kaldırıldığı için yeni hız profili tanımlanmasını abonesi olduğunuz TürkNet firması yapabilir, onlarla iletişime geçmeniz gerekiyor." dedi. "Eyvahlar olsun" deyip teşekkürlerimi sundum ve çağrıyı sonlandırdık. Gerçekten de EYVAHLAR OLSUNDU!
DSLAM kilidimin kaldırılmasının hemen sonrası hat değerlerimin ekran görüntüsü;
Hemen akabinde OİM'de bulunan mevcut destek talebime durumu açık ve net bir şekilde aktardım. Bugün 7. gün ve hattıma hâlâ talep ettiğim "99998/8192/V" hız profili tanımlanmış değil.
OİM üzerinde hâlâ açık olan destek talebimin konuşmaları;
Not: Forumda bulunan @TurkNetDestek hocamla da tüm bunlar olurken iletişimdeydim. Bir çok mesajımı yanıt vermiş olsa da ne yazık ki sanırım yoğunluğundan ötürü bir sonuca varamadık.
Not 2: Güncel sorunum ile alakalı BTK şikayet kayıtım ve OİM üzerindeki destek talebim hâlâ açıktır.
BONUS: TürkNet'e ilk abone olduğumda Twitter üzerinden naçizane bir teşekkür mesajı iletmiştim. Sevgili TürkNet bu teşekkür mesajımı, diğer abonelerin teşekkür mesajı ile beraber hem Twitter hem de Facebook resmi sayfalarından paylaşmış. Facebook resmi sayfasında yayınlanan gönderinin altına dün; "Vay be! İlk zamanlar ne kadar da mutluymuşum. Şimdi ise yeni hız profil tanımlaması için neredeyse 1 haftadır bekliyorum!" tarzı bir sitem mesajı göndermiştim. Bugün Facebook'da tekrar aynı posta denk geldim, bir de ne göreyim! Sitem içeren yorumum kaldırılmış. :)
Mevzu bahis konulara karşı kişisel yorumum;
Yıllardır internet kullanıcısıyım ve işlerim gereği aldığım internet hizmeti benim için çok önelidir. TTNET, DSMART, Turkcell Superonline, VodafoneNet gibi bir çok İSS firması ile çalıştım. En son TürkNet'e abone oldum. Çoğu kullanıcı gibi ben de TürkNet'e kafamda binbir soru işaret ile başvuru yaptım. (Özellikle canlı müşteri desteği olmadığı için.) Fakat yine de altyapıma güvenip "nasıl olsa çok fazla uğraşmam, talep açar en fazla 24 saat beklerim." diye başvurdum. Bundan önceki bir iki önemsiz talebimde de öyle oldu, uğraşmadım ve taleplerime hızlı bir şekilde aksiyon alındı. Fakat özellikle son zamanlarda hem DH'de, hem TürkNet forum'da, hem diğer forumlarda hem de sosyal medyadaki tepkiler belli. Daha önce de dile getirdim; Türkiye'deki İSS firmalarının başında TürkNet geliyor benim için. Bu hâlâ böyledir zira bir çok yeniliği TürkNet getirdi bu ülkeye ve getirmeye de devam ediyor, haklarını yiyemem. Fakat, TürkNet'in acilen "müşteri memnuniyeti ve kalite" adına OİM taleplerindeki iletişim sorununu çözmesi lazım.
Sevgiler.
Edit: İmla
Son Giriş: 8 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 45
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 52
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 1.020 (Bu ay: 14)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 92 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar