Merhaba, öncelikle konu içeriği biraz uzun olabilir. Bunun için özür dilerim. Sıkılmadan okuyan arkadaşlara da teşekkürler şimdiden. 07.11.2020 tarihinde, TürkNet OİM üzerinden "hattımda bulunan DSLAM kilidinin kaldırılması ve 100Mbps olarak Download hızı almak istediğim" yönünde bir destek talebi oluşturdum. TürkNet OİM Destek Ekibi tabii ki şaşırtmadı. Mevzu bahis destek talebimdeki görüşmelerin ekran görüntüleri; 17.11.2020 tarihinde BTK üzerinden mevcut talebimle alakalı şikayet talebi oluşturdum. Şikayet talebimin ekran görüntüsü aşağıdadır; 18.11.2020 tarihinde BTK üzerinden oluşturduğum şikayet kayıtıma TürkNet tarafından şöyle bir yanıt geldi; Ben de bir sonraki gün yani 19.11.2020 tarihinde, hattımda bulunan DSLAM kilidiyle alakalı Türk Telekom CEO'su Ümit Önal beye mail yoluyla ulaştım ve sorunumu net bir şekilde ifade ettim. Gönderdiğim mailin hemen akabinde Türk Telekom Genel Müdürlüğü tarafından arandım ve Ümit beye ilettiğim DSLAM kilidi problemimi teyid ettiler, devre numaramı ve açık adresimi alıp kayıt oluşturdular. 20.11.2020 tarihinde tekrar Türk Telekom Genel Müdürlüğü tarafından arandım ve hattımda bulunan DSLAM kilidimin kaldırıldığını, hattıma 100Mbps'lik hız profili tanımlandığını iletip kontrol etmemi rica ettiler. Bu sırada her ihtimale karşı çağrıyı sonlandırmadım ve sonlandırılmaması yönünde ricada bulundum. Yaptığım kontroller sonrası hattımda bulunan DSLAM kilidinin kaldırıldığını ve Download değerimin 99998 olarak değiştirildiğini gördüm fakat bu sefer de 8Mbps olan Upload hızım, 4Mbps olarak düşürülmüştü. Çağrının diğer ucundaki Nilüfer hanıma durumu izah ettim ve eski Upload değerimi de geri istediğimi, yani hız profilimin 99998/8192/V olarak tanımlanmasını rica ettim. Nilüfer hanım biraz hatta kalmamı rica etti ve konuyu bulunduğum müdürlüğe ileteceğini söyledi. (Ümraniye Telekom) 2 dakika sonra çağrıya geri döndü ve "Hattınızdaki DSLAM kilidi kaldırıldığı için yeni hız profili tanımlanmasını abonesi olduğunuz TürkNet firması yapabilir, onlarla iletişime geçmeniz gerekiyor." dedi. "Eyvahlar olsun" deyip teşekkürlerimi sundum ve çağrıyı sonlandırdık. Gerçekten de EYVAHLAR OLSUNDU! DSLAM kilidimin kaldırılmasının hemen sonrası hat değerlerimin ekran görüntüsü; Hemen akabinde OİM'de bulunan mevcut destek talebime durumu açık ve net bir şekilde aktardım. Bugün 7. gün ve hattıma hâlâ talep ettiğim "99998/8192/V" hız profili tanımlanmış değil. OİM üzerinde hâlâ açık olan destek talebimin konuşmaları; Not: Forumda bulunan @TurkNetDestek hocamla da tüm bunlar olurken iletişimdeydim. Bir çok mesajımı yanıt vermiş olsa da ne yazık ki sanırım yoğunluğundan ötürü bir sonuca varamadık. Not 2: Güncel sorunum ile alakalı BTK şikayet kayıtım ve OİM üzerindeki destek talebim hâlâ açıktır. BONUS: TürkNet'e ilk abone olduğumda Twitter üzerinden naçizane bir teşekkür mesajı iletmiştim. Sevgili TürkNet bu teşekkür mesajımı, diğer abonelerin teşekkür mesajı ile beraber hem Twitter hem de Facebook resmi sayfalarından paylaşmış. Facebook resmi sayfasında yayınlanan gönderinin altına dün; "Vay be! İlk zamanlar ne kadar da mutluymuşum. Şimdi ise yeni hız profil tanımlaması için neredeyse 1 haftadır bekliyorum!" tarzı bir sitem mesajı göndermiştim. Bugün Facebook'da tekrar aynı posta denk geldim, bir de ne göreyim! Sitem içeren yorumum kaldırılmış. :) Mevzu bahis konulara karşı kişisel yorumum; Yıllardır internet kullanıcısıyım ve işlerim gereği aldığım internet hizmeti benim için çok önelidir. TTNET, DSMART, Turkcell Superonline, VodafoneNet gibi bir çok İSS firması ile çalıştım. En son TürkNet'e abone oldum. Çoğu kullanıcı gibi ben de TürkNet'e kafamda binbir soru işaret ile başvuru yaptım. (Özellikle canlı müşteri desteği olmadığı için.) Fakat yine de altyapıma güvenip "nasıl olsa çok fazla uğraşmam, talep açar en fazla 24 saat beklerim." diye başvurdum. Bundan önceki bir iki önemsiz talebimde de öyle oldu, uğraşmadım ve taleplerime hızlı bir şekilde aksiyon alındı. Fakat özellikle son zamanlarda hem DH'de, hem TürkNet forum'da, hem diğer forumlarda hem de sosyal medyadaki tepkiler belli. Daha önce de dile getirdim; Türkiye'deki İSS firmalarının başında TürkNet geliyor benim için. Bu hâlâ böyledir zira bir çok yeniliği TürkNet getirdi bu ülkeye ve getirmeye de devam ediyor, haklarını yiyemem. Fakat, TürkNet'in acilen "müşteri memnuniyeti ve kalite" adına OİM taleplerindeki iletişim sorununu çözmesi lazım. Sevgiler. Edit: İmla < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poybot -- 27 Kasım 2020; 18:11:46 > |
TürkNet'in Muazzam Müşteri Memnuniyeti Anlayışı (!)
-
-
Öne çıkardım sorunun çözülmesi için
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımız tekrar saha ekiplerine iletmiştir. Şu an çalışmalar devam ediyor. Önceliğini arkadaşlarıma ilettim. Ayrıca konuyu yakından takip ediyorum. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğim. -
Bence bölgenizde ki telekom yetkilileri dslam kilidinin ne olduğu bilmiyor
-
Hocam açık konuşmak gerekirse benim "teknik uzman"larınızdan umudum kalmadı. OİM destek ekibi kayıt açıyor, Türk Telekom kapatıyor. Bu olay döngüye girdi resmen. Benim anlamadığım bir diğer nokta ise; abone VAE altyapısında olsa bile, TürkNet tarafından hız profili tanımlanabiliyordu. Ne değişti de şu an hız profili tanımlanamıyor? OİM ile sağlıklı iletişim kurmak zaten imkansız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanıtınız için teşekkür ederim fakat konuyu okumadınız galiba hocam. Hattımda bulunan DSLAM kilidi zaten Telekom tarafından kaldırıldı. Hemen akabinde Download artmasına rağmen Upload değerim düştü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gecmis olsun hocam , asiri les bir hizmeti var bu konuda katiliyorum . Internetimizin altyapisinda bi sikinti var , saha dolabindan santrale giden kabloda ariza cikmis buyuk ihtimal , 2 aydir internet yok , 2 aydir da bi cozum surecine giremedik , surekli turk telekom saha ekiplerine soyledik diyorlar , gelio belki 5 dklik bi islem yapilacak ama bi turlu cozum bulunamiyor , cildirmak uzereyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim hocam. Size de geçmiş olsun. Dediğiniz gibi; destek ekibinin hizmet anlayışı en düşük tabirle "leş" maalesef. An itibariyle de packet loss sorunu yaşamaya başladım. Bakalım, nereye kadar devam edecek böyle.
Edit: Packet Loss problemim an itibariyle düzeldi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poybot -- 28 Kasım 2020; 23:36:23 > -
TurkNet biraz şey eee tmm işte internetiniz bağlı gözüküyor okey bye
Yavaş mi kopuyor mu benim hattım nedir bakan eden yok. Hocam sizin bağlantı hızınız nasıl bu kadar iyi? Bizim apartmanın dibinde TT kutusu 76mbit veriyorlar -
Altyapı sağlığım ortalamaya göre bi' tık daha iyi sanırım hocam, bundan dolayıdır. Bir tek TürkNet'ten tarafa şanslı olmak kaldı benim için. :)
-
29.11.2020 tarihi itibariyle; hattım tekrar DSLAM kilide takılmış durumda. OİM destek ekibinin mesajı ve yeni hat değerlerim aşağıdadır.
Uzun uğraşlar sonucu Türk Telekom Genel Müdürlüğüne bizzat kaldırttığım DSLAM kilidi, TürkNet'in yeni Upload hızı tanımlaması sonucu otomatik olarak tekrar devreye girdi sanırım. An itibariyle en başa döndük yani. Çıldırmamak elde değil gerçekten. @TurkNetDestek
-
Merhaba, arızanızın giderilmesi için saha ekibi yönlendirdik. DSLam kilidi tekrar devreye girdiği için biz takibi sağlayıp bilgisini ileteceğiz. -
Tekrar beklemedeyim. Ayrıca ivedilik rica ediyorum, ilginiz için teşekkürler.
-
Bir kerede forumda, twitterda veya başka mecralarda paylaşılmadan sorunu çözseler keşke.
-
Benimde 3 haftadır sürekli kopan internetime bir çare bulamadılar. aslında sorun belli. 50/100 yillik eski tellerden kaynaklanıyor. En ufak bir rüzgarda kopuyor. durumu defalarca söyledim. Ekipler kontrol sağladı sorun yok. Sorun altyapınız da diye. En son ekip geldi evde sorun çıkmadı. Sorun direk tellerinde. Başından beri söylemiştim inanmamislardi. İğrenç bir firmasiniz...
Hala sorunum çözülmedi...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
size zahmet edip otomatik mesajlar dışında mesaj da atmışlar. bana hep sorununuzu çözdük :)
-
Maalesef aynı sorun bende de var bir iki sefer firmaya ilettim oralı bile olunmadı.
1+ yıldır turknetliyim 3-5 arkadaşımı da bu firmaya taşıdım fakat önce 2-3 ay 92mbtı hız sonra 4-5 ay bu hız kilidi 88 e düşürüldü ve şuan 71 mb bu soruyu gündeme bir iki sefer getirdim ve çözülmedi. Çözüceklerini de sanmıyorum.Daha sağlam bi operatöre geçmeyi düşünüyorum.
-
Yüce rabbim kimseyi bu kurumsal dolandırıcıların ellerine düşürmesin ...
-
bende kapattım turknet hesabımı. koronadan dolayı evden çalışmaya geçtik ve masrafları azaltmak amacıyla aile evine geçtim, türkneti 6 ay dondurmuştum nasıl olsa erken açsam bile 1 dondurma hakkım daha var diye. sonra erkenden açmam gerekti ve tekrar dondurmam gerekti fakat dondurma sürenizi seçip, dondurmayı iptal ettikten sonra sanki tamamını harcamış gibi bitiyormuş. bende kapattım hatta kapatırkende denediler yapamıyoruz sistem izin vermiyor dediler. dondurma parası vermeye hazırım dememe rağmen. yani sistem sizin elinizde değilmi arkadaşlar? yönetici olarak yapsanız ya bunu, basit bir sql sorgusuna bakıyor siz yapamıyoresanız illa ki yapabilecek birisi vardır herhalde koskoca iss şirketin değil mi? benmi yanılıyorum? ayrıca bütün bu işlemler 15 gün felan sürdü yarım fatura bana girecek. mesaj atıyorsunuz 1 gün sonra cevap veriyorlar, sonra 1 mesaj daha, 1 gün sonra tekrar mesaj... güvercin göndersem daha hızlı gider gelir.
yahu koskoca müşteri hizmetlerinde 3 kişimi çalışıyor anlamadım ki.
bence türknet oimde çalışan yok, insan gibi görünmeye çalışan botlar cevap yazıyor. prens haydar hesabı. bu vurdumduymazlığın, müşterinin aklıyla dalga geçmenin başka bir açıklaması olamaz.
aranmak istiyorsanız hat iptali için başvurun, o zaman bile 2 gün sonra anca aradılar :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waltran -- 29 Kasım 2020; 23:22:0 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Türknet ile uğraşılmaz gerçek söylüyorum. Sorunumu çözeceğim diye ruh hastası olursunuz. Aynı hatta aynı modem bağlıyken Turknet te envayi çeşit bağlantı sorunu yaşarken. Türk Telekoma geçip sadece modemin ayarlarından kullanıcı adı ve şifre değiştirerek bambaşka bir dünyaya adım attık. O zaman anladım ki Türknet tabela firması her işini başka bir firmaya taşere etmiş. Surver'i başka firmalar tutuyor, çağrı merkezi hizmetini dışarıdan bir firma veriyor. Çekilen çileye ve sonrasındaki rahatlığa bakılırsa Türk telekom'a verilen para çok değil. |
Benzer içerikler
- vae fiber modem
- vlan id nedir
- turknet altyapı haritası
- snr margin kaç olmalı
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- statik ip öğrenme
- turknet fiyat 2024
- gigafiber nedir
- internet hızlandırıcı
- en iyi internet
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X