Şimdi Ara

Zalman' ın Müşteri Memnuniyeti (Ayıplı Ürün İçerir)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 1 ay önce Vatan Bilgisayar Bostancı mağazasından Zalman Z3 Plus kasa aldım. Normalde aldığım her ürünü, kasaya gitmeden önce ambalajından çıkarıp kontrol ederim. Fakat o gün zamanım azdı ve ambalajın da her yerinin kapalı ve bantlı olduğunu görünce, kontrol etme gereği duymadım ve direkt alıp eve geldim.

    Eve gelip, sıvı soğutmaya kadar her bileşeni kurduktan sonra farkettim ki, kasanın USB 3.0 girişi ezik. (darbe almış) Bu şekilde işimi görür mü diye bir bakayım dedim ama soket çalışmıyor. Bazen çalışıyor ama soketin iç kısmında da eğrilik olduğu için bir süre sonra temas kesiliyor.
    USB 3.0 portu da benim için hayati önem teşkil ettiği için, bunun değişimini talep etmem gerekiyordu. Kasanın sadece hasarlı olan üst kapağını söküp, Vatan Bilgisayar' ın servisine verdim. Onlar da, distribütör firma olan Segment Bilgisayar' a gönderdiler

    Fotoğrafta görebileceğiniz üzere, USB 3.0 soketi ezik durumda. Kablo ya da USB bellek hiçbir şekilde takılamıyor. Çok fazla zorlamanız lazım, zorlayıp soksanız da temassızlık olduğu için kullanamıyorsunuz.

     Zalman' ın Müşteri Memnuniyeti (Ayıplı Ürün İçerir)

    Ürünü bırakırken, bu soketin mutlaka değişmesi gerektiğini, USB 3.0 portunun benim için hayati önem taşıdığını, gerekirse parça değişim ücretini kendim karşılamayı kabul ettiğimi bildirerek ürünü bıraktım.

    15 gün sonra ise, hiçbir işlem yapmadan ürünü bana geri gönderdiler.

     Zalman' ın Müşteri Memnuniyeti (Ayıplı Ürün İçerir)

    Soket sorunsuz bir şekilde çalışıyormuş. Bu da demek oluyor ki, elimdeki harddisk ve diğer depolama ürünlerinin hepsi bozukmuş meğer. Benim buna inanmamı bekliyorlar.

    Zalman ile yaşadığım 2. servis problemiydi bu. Hayatı boyunca Cooler Master ürünlerinden şaşmayan biri olarak, hoşuma giden bir kasayı alayım dedim ve günlerdir küçücük USB soketi için mücadele veriyorum.

    Bir diğer memnuniyetsizliğim ise,

    Ben bu üst kapağı, jelatinleriyle birlikte göndermiştim. Kapak bana geri gönderildiğinde ise çizik içerisindeydi. Bir tornavida ile boydan boya çizilmiş gibi duruyor. Serviste çizilmesin diye, orjinal jelatinini kaldırmadan gönderiyorum. Ürünün bana geri dönüşü ise çizik halinde oluyor.

     Zalman' ın Müşteri Memnuniyeti (Ayıplı Ürün İçerir)

     Zalman' ın Müşteri Memnuniyeti (Ayıplı Ürün İçerir)


    Bu konuyu buraya açmamın sebebine gelecek olursak,

    Burada her gün birbirimize kasa, güç kaynağı ve overclock ürünleri tavsiye ediyoruz. Marka hayranlığı ya da düşmanlığı yapmadan, objektif bir şekilde ürünleri değerlendirip birbirimize tavsiye ediyoruz.

    Ürün hatalı, arızalı çıkabilir. Kul yapımıdır. Olur böyle şeyler. Ancak yetkili servisin hiçbir şekilde ürüne sahip çıkmaması, bir de müşteriyi aptal yerine koyması gerçekten kabul edilebilir bir şey değil.

    Zalman' ın ürünlerini kötülemek gibi bir amacım kesinlikle yok. Ama siz siz olun, alacağınız her Zalman ürününü satın almadan önce ambalajından çıkarıp detaylıca kontrol edin. Eğer ürün arızalı, hasarlı çıkarsa hiçbir şekilde sahip çıkmıyorlar.







  • İşte bu yüzden Corsair


































    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim z3un hicbir usb si calismiyor hepsi arizalandi fanlarin hepsi arizalandi hurda yiginindan baska bisey degil tum fan yuvalari yalama oldu (ozel vidalari var baskada kullanamiyorsun)

    Oyle verdim kardesime goruntusunu seviyor diye kullaniyor satsam satamam atsam atamam sacma sapan bir kasa allahtan 3 sene once 95 lira veripte aldim simdi 175 lira vermek koyar su kasaya...

    Edit: zalmani cok severim cnps5x sogutucu kullaniyorum ayrica z12 kasasina bayilirim kullandimda ama z3 ve r1 rezilleri oynayan iki kasasi malesef bu ikili disinda basarisiz urunu yok sanirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinayet13 -- 21 Ağustos 2016; 18:29:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • segment bilgisayar everest kasalarada bakıyor benimde ön ses portları bozuk çıktı bi yapamadılar bilgisayarsız kalmayım diye böyle idare edeceğim artık :/

    psuyu 16amper +12v yolladım psudan ses geliyor dedim adamlar 11amperlik psu yollamışlar inadına yaparcasına sonunda corsaire geçtim kasa ile devam artık yeni kasaya geçersem yine garantiye yollatcam ön portlardan dolayı
  • Rezil bir durum. Soketteki sorun açıkça görünüyor. Utanmadan sorun yok deyip yolluyorlar. Bir de çiziyorlar. Bana da Casper servisi aynısını yaptıydı...

    Hakkınızı arayıp, tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Uğraşamam derseniz daha basit bir yol olarak USB 3.0 ön panel alıp takabilirsiniz kasaya. Sanırım 20-30 TL gibi fiyatları vardı.

    Diğer söyleyeceğim şey bu tek USB 3.0'lı kasaları görünce cinnet geçiriyorum. Ulan kaç para bir tane USB 3.0 portu ve kablosu da kısıyorsun? Hadi kıstın o yandaki iki tane USB 2.0 ne oluyor. Oraya iki tane USB 2.0'ı koyma yerine bir tane daha USB 3.0 koy ya. Cidden sinir bozucu bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan07-36

    Rezil bir durum. Soketteki sorun açıkça görünüyor. Utanmadan sorun yok deyip yolluyorlar. Bir de çiziyorlar. Bana da Casper servisi aynısını yaptıydı...

    Hakkınızı arayıp, tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Uğraşamam derseniz daha basit bir yol olarak USB 3.0 ön panel alıp takabilirsiniz kasaya. Sanırım 20-30 TL gibi fiyatları vardı.

    Diğer söyleyeceğim şey bu tek USB 3.0'lı kasaları görünce cinnet geçiriyorum. Ulan kaç para bir tane USB 3.0 portu ve kablosu da kısıyorsun? Hadi kıstın o yandaki iki tane USB 2.0 ne oluyor. Oraya iki tane USB 2.0'ı koyma yerine bir tane daha USB 3.0 koy ya. Cidden sinir bozucu bir durum.

    Bu hafta içerisinde tüketici hakem heyetine başvuracağım hocam.

    Sorun ne biliyor musunuz ? Ebay' den her ay alışveriş yapan biri olarak, sorunlu olan soketi pekala getirtebilirim. Fakat ne zaman geleceği meçhul. Ebay ile uğraşmak yerine, garanti kapsamındaki ürün için distribötür firmadan destek almanın daha mantıklı bir iş olacağını düşündüm ve üst paneli servise gönderdim.

    Belki büyütülecek bir problem değil ama, servisin beni gerizekalı yerine koyarcasına tavrı çıldırttı beni. ''Kontrol edildi, sorun yok'' deyip geri gönderiyorlar. Bir de, üst panel çizik içerisinde geri dönüyor bana.

    Hakkımı sonuna kadar savunacağım. Eğer bu kadar küçük bir sorun yüzünden benim sinir sistemimin yıpratılması reva görülüyorsa, bunun bir bedeli olmalı.

    Ürün kusurlu çıkıyor. Daha paketi açtığım ilk gün götürüp gösteriyorum, servise yollanıyor. Gerekirse parça masrafını ödemeyi de kabul ediyorum dememe rağmen bana bu şekilde geri gönderiyorlar. Kısacası, kasayı bu şekilde kullanmak zorunda bırakıyorlar beni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Overclockmanyağı

    segment bilgisayar everest kasalarada bakıyor benimde ön ses portları bozuk çıktı bi yapamadılar bilgisayarsız kalmayım diye böyle idare edeceğim artık :/

    psuyu 16amper +12v yolladım psudan ses geliyor dedim adamlar 11amperlik psu yollamışlar inadına yaparcasına sonunda corsaire geçtim kasa ile devam artık yeni kasaya geçersem yine garantiye yollatcam ön portlardan dolayı

    Hocam anladığım kadarıyla bu firmanın politikası, ''müşteriyi pes ettirmek''

    Yılda 20 makina topluyorum ben. Yüzlerce insana donanım tavsiyelerinde bulunuyorum, hatta yeri geldiğinde gidip eş dost için bilgisayar bileşenlerini kendim alıyorum. Ben eğer bu kasadan ve Zalman yetkili servisinden memnun kalsaydım, muhtemelen bir sürü kişiye bu kasayı tavsiye edecek, yıl içerisinde topladığım bir çok sistemi de bu kasaya kuracaktım. Değdi mi şimdi acaba ?

    Mesela Asus' un teknik servisinden çok memnunum ben. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyorlar. En az 15-20 kişiye Asus laptop aldırtmışımdır çevremde.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinayet13

    Benim z3un hicbir usb si calismiyor hepsi arizalandi fanlarin hepsi arizalandi hurda yiginindan baska bisey degil tum fan yuvalari yalama oldu (ozel vidalari var baskada kullanamiyorsun)

    Oyle verdim kardesime goruntusunu seviyor diye kullaniyor satsam satamam atsam atamam sacma sapan bir kasa allahtan 3 sene once 95 lira veripte aldim simdi 175 lira vermek koyar su kasaya...

    Edit: zalmani cok severim cnps5x sogutucu kullaniyorum ayrica z12 kasasina bayilirim kullandimda ama z3 ve r1 rezilleri oynayan iki kasasi malesef bu ikili disinda basarisiz urunu yok sanirim

    Valla hocam ben normalde Cooler Master' dan şaşmıyorum. Bu sistemi de ofisim için topladım. Hali hazırda bir PSU olduğu için de, kasaya çok masraf etmeyeyim dedim. Bunu beğenip aldım. Şu saatten sonra da Zalman' dan tek bir fan almam




  • 100 liraya everest rampage79 alsaniz daha mutlu olabilirdiniz ofis bilgisayarina z3 hem pahali hemde paranla rezil oluyorsun :) o kadar para verdiysen gidip corsair 100r da alabilirdin ki cok daha mantikli olurdu 3 sene once 100r yoktu piyasada mecbur almistim bide toz filtreleri var diye tercih etmistim ama 1 sene kullanip forumdan corsair 400r aldim ikinci el omur boyu kullanirim bunuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinayet13 -- 21 Ağustos 2016; 19:05:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VGroove kullanıcısına yanıt
    Paylaşımınız ve gerçekten düzgün bir şekilde sorununuzu dile getirdiğiniz için teşekkürler.

    Buralara sorunlu ürünler ile alakalı direkt olarak ''hakaret'' boyutuna varacak söylemlerle konu açan insanlardan şahsen bıktım artık. Böyle sakin bir şekilde bütün açıklığıyla olayı anlatmanız gerçekten ''sadece bir tane sorunlu üründe'' firmaları adeta yerin dibine gömenlere cevap niteliğindedir.
    __________

    Yazınızın sonunda aslında açıkladığınız gibi üründe bu sorun kronik olmadıktan sonra birkaç ürünle markaya buna yaymanın kesinlikle bir amacı yok. Burada sizinde dile getirdiğiniz gibi ''bir ürün hatalı, arızalı çıkabilir'' noktası önemli noktadır. Bir markanın bir ürününde tüm seri sorunlu olmadıktan sonra bunu markaya veya ürüne yaymak zaten yanlış bir algıdır. Bunun üzerinde de durmanız gayet güzel.

    Kaldı ki; sizin sorununuzda aslında ürünün sorunlu çıkmasından ziyade maalesef ki ülkemizdeki çoğu teknik servis anlayışında gördüğümüz ''rezalet anlayıştan, durumlardan'' kaynaklanmaktadır. Bir kişi basit veya önemli bir servis elemanı bile olsa kesinlikle işini layıkıyla yapmalıdır. Her iş alanında da bu durum geçerlidir. Resmen nefret ederek mi çalışıyorlar bu işlerde anlamak mümkün değil ? Tornavida durumu görüldüğü üzere işlerin ne boyutlara vardığını gösterir nitelikte. Geçmişte benzer durumlardan muzdarip bir insan olarak yaşadığınız durumu en iyi anlayanlardanım.

    Ürünü tekrar göndermeniz veya çeşitli makamlara başvurmanız, bu işin peşini bırakmamanız elzem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R£DSTON£

    Paylaşımınız ve gerçekten düzgün bir şekilde sorununuzu dile getirdiğiniz için teşekkürler.

    Buralara sorunlu ürünler ile alakalı direkt olarak ''hakaret'' boyutuna varacak söylemlerle konu açan insanlardan şahsen bıktım artık. Böyle sakin bir şekilde bütün açıklığıyla olayı anlatmanız gerçekten ''sadece bir tane sorunlu üründe'' firmaları adeta yerin dibine gömenlere cevap niteliğindedir.
    __________

    Yazınızın sonunda aslında açıkladığınız gibi üründe bu sorun kronik olmadıktan sonra birkaç ürünle markaya buna yaymanın kesinlikle bir amacı yok. Burada sizinde dile getirdiğiniz gibi ''bir ürün hatalı, arızalı çıkabilir'' noktası önemli noktadır. Bir markanın bir ürününde tüm seri sorunlu olmadıktan sonra bunu markaya veya ürüne yaymak zaten yanlış bir algıdır. Bunun üzerinde de durmanız gayet güzel.

    Kaldı ki; sizin sorununuzda aslında ürünün sorunlu çıkmasından ziyade maalesef ki ülkemizdeki çoğu teknik servis anlayışında gördüğümüz ''rezalet anlayıştan, durumlardan'' kaynaklanmaktadır. Bir kişi basit veya önemli bir servis elemanı bile olsa kesinlikle işini layıkıyla yapmalıdır. Her iş alanında da bu durum geçerlidir. Resmen nefret ederek mi çalışıyorlar bu işlerde anlamak mümkün değil ? Tornavida durumu görüldüğü üzere işlerin ne boyutlara vardığını gösterir nitelikte. Geçmişte benzer durumlardan muzdarip bir insan olarak yaşadığınız durumu en iyi anlayanlardanım.

    Ürünü tekrar göndermeniz veya çeşitli makamlara başvurmanız, bu işin peşini bırakmamanız elzem.


    Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz ve tavsiyeleriniz için.

    Önemli olan niyettir. Eğer teknik servis, size yardımcı olmak isteyip de bir şey yapamıyorsa durum ayrıdır. Ama pekala yardımcı olabilecek iken, uğraşmak istemeyip ürünü size gönderip bir de pişkin pişkin ''sorun yok'' diyorsa olay bambaşka bir boyuttadır.

    Asla markayı karalamak, küçük düşürmek gibi bir amacım yok. Biz de esnafız, biz de ticaretle uğraşıyoruz. Ama verdiğimiz bir hizmette ya da üründe problem olduğunda, karşı tarafı salak yerine koymuyoruz. Ne yapabiliyorsak sonuna kadar uğraşıp hatamızı telafi etmeyi tercih ediyoruz.

    Ülkemizde malesef ki teknik servislerin memnuniyeti çok düşük. Garanti süresi içerisinde bozulan bir ürünü değiştirmek ya da onarımını sağlamak için, tüketiciler olarak resmen mücadele vermek zorunda bırakılıyoruz. Hukuki anlamda, teknik servislerle ilgili ciddi bir açık var ve sağolsunlar teknik servisler de bu boşluğu sonuna kadar sabote edip, bu durumun kaymağını yemeyi tercih ediyorlar.

    Asus marka bir laptobumuzun çerçevesi değişecekti. Garanti süresi bitmişti. Servise gönderip parça değişimini yaptık. Bana sormadan cihazın pilini sıfırı ile değiştirdiler. Hem de garantisi bitmiş bir ürün. Şimdi ben, bu hizmetin ve memnuniyetin karşılığında, insanlara Asus' u mu tavsiye edeyim, yoksa teknik servisi sıkıntılı markaları mı ?




  • Kara listeye eklendi zalman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende z11 neo kasa var geçen sene almıştım üst fan traktör oldu maşaallahı var bu zalmanın fanlar çöp herhalde.
  • zalmandan böyle birşey beklemezdim vay be
  • Zotac ekran kartlarının fanlarını Zalman üretirdi ve ben şimdiye kadar o fanlardan şikayet edeni duymadım, ancak iş kasa konusuna gelince bence en son tercih edilesi sıralarda geliyor.
    Yıllardır forumlardasınız, siz hiç Zalman,ın, Corsair,in yaptığı gibi, Müşteri Memnuniyeti adı altında, kargo ücretini de ödeyerek, kasanın her hangi bir parçasını ücretsiz değiştirdiğini duydunuz mu ?
  • Z3 Plusta Sadece 2 Sorunum Var



    1. Kapağının Çıkması İçin Deli Gibi Çekmek Gerekiyor Kırdım Ayaklarını



    2. Fanın 1 Vidası Yalama Oldu Haftada 2 Kere Söktüğüm İçin Büyük İhtimal Onun Dışında Buz Gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kasamın üst kapağının tırnaklarında sorun vardı sallanıyordu.
    Telefon numaramı bıraktım aradılar nasılsınız filan dediler baya ilgiliydiler
    Forumdan segment bilgisayar ile iletisime geçtim ücretli verebileceklerini söylediler ama su anda maddi durumumumda sorun oldugu söyledim.
    Benden kırık olanı alıp sağlam kasadan değiştirdikleri sıfır üst kapak yolladılar ücretsiz
    Oldukca iyiydiler hatta aldıgım her parça özellikle segment mi diye baktığım bile olmuştur.
    bunu okuyunca şaşırdım
  • iyi degil
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.