Son zamanlarda bir çok kişinin ekran kartı değiştirilme hakkı yerine getirilmediğinden dolayı aklınızda fikir kalması açısından bende yaşadığım tecrübeyi paylaşmak istiyorum.
21 Mayıs tarihinde Gigabyte marka ekran kartımı servise göndermek için Sinerji Bilgisayar'ın sitesindeki destek hattından iletişime geçerek bilgi almak istedim onlarda direk distribütör firmaya gönderirsem zaman kaybetmeyeceğimi belirttiler bundan dolayı bende distribütör firma olan Endeks Bilişim'e gönderdim onlarda Gigabyte lokal servisi olan Servispoint firmasına gönderdiler , 9 Haziran tarihinde üründe arıza olduğu, onarılması mümkün olmadığı için iade/değişim hakkını kazandığı distribütör firmanın ürünün aynısı veya muadilinin kendilerinde olmadığından dolayı satıcı firma ile iade/değişim hakkını kullanabileceğimi belirten rma raporunu iletti bende aynı gün içerisinde satıcı ile iletişime geçtim ertesi gün bana dönüş yapıldı.Satıcı sabah stok durumundan dolayı değişim kararını gerçekleştiremediğini belirtiyor öğleden sonra ürünü veya muadilini distribütör firmanın sağladığını , kurun sürekli değiştiğinden dolayı yardımcı olamayacaklarını belirtiyor,ayrıca sitelerinde "Hazır Sistemler" kategorisinde ürünün muadili sayılabilecek ürünleri satışa sunabiliyorlar, şuan durumu THH ile aramaktayım.
Ekleme 1; https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/149763747
Ekleme 2; https://forum.donanimhaber.com/iade-degisim-karari-cikmis-sinerji-nin-tutumu--149424702-2#150635733
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 4 ay
Mesaj Sayısı: 344
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 734
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 34.105 (Bu ay: 1.142)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 454 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic