Arkadaşlar Maximum Pazarama üzerinden Cemre İletişim( İstanbul - Arnavutköyden bir satıcı) adlı satıcıdan İphone 12 128 GB Apple Türkiye garantili telefon aldım. Telefon tarafıma ulaştı. Kutusunu açtığım gibi alt kamerasının içinde beyaz leke, toz vardı. Yani ürün kutudan kusurlu çıktı.Ben bu cihaza kurulum yapmadım, Sim kartı dahi takmadım ve hemen , aynı gün içinde kolay iade talebinde bulunup cihazı gönderdim. Ürün taraflarına ulaştı. Ne ürünümü değişim yaptılar, ne de para iadesi. Firmayı aradım hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar. Üstüne küstahça dalga geçer gibi cevap veriyorlar.Ürünü servise gönderin, bizi ilgilendirmez gibi küstahça cevap verecek kadar ahlak yoksunular.Hatay'dayım. Depremzedeyim. Zaten bu yıl yeteri kadar maddi ve manevi zor durumdayız diyorum ama nafile. Ürünün Faturası dahi yok. Ne gelen kargoda , ne de E- Mailimde . Faturası bile yok dedim. Kesip sistem de kayıtlı maile atarız dediler. Ama hala fatura da yok.Pazarama da yardımcı olmuyor. Kayıt açıp duruyorlar ama icraat, somut çözüm yok. Ben şu an nasıl bir yol izleyip hem Pazarama dan, hem de özellikle Cemre İletişim adlı satıcıdan şikayetçi olabilirim. Ürünüm şu an onların elinde o cihazı kargolayıp bana göndermeyin , kargoyu teslim almayacağım dedim... Bu konuda hızlı çözüm alabileceğim şekilde fikri olan var mı ? Bu mağduriyetten nasıl kurtulabilirim. Son sözüm bir kaç kuruş fazla verin, Amazon, Hepsiburada gibi kurumsal firmalardan şaşmayın...
|
Telsiz Kullanım Ücreti Hakkında...
|
Pocell hakkında yardım...
|
Pocell hakkında yardım...
|
|
|
|
|
|
Son Giriş: 7 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 7 gün
Mesaj Sayısı: 392
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 431
İkinci El Bölümü Mesajları: 7
Konularının görüntülenme sayısı: 6.208 (Bu ay: 137)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 279 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar