olay benim başıma değil ancak aynı marka ve model araca sahip olduğum arkadaşımın başına geldi. araç 2 yaşında suv tipi bir araç. arkadaş aracını yıllık bakım için yetkili servise veriyor. ayrıca garantiden değişecek bir parça için bir hafta boyunca araç serviste bekliyor. bu esnada firmaya yemek getiren kamyonet tipinde bir araçta bizim aracın yanlış park edilmesinden dolayı rampada aracını kaydırarak arkadaşın aracına çarpıyor. aracın otomatik aynası, sol ön kapı ve sol ön çamurluk hasar görüyor. ve tamamen hatasız boyasız olan araç servisin dikkatsizliği sebebiyle zarar görüyor. arkadaş ilgili yetkili servisin 2. el oto alım satımı yapması sebebiyle aracın kazasız haliyle satın alınmasını talep ediyor. ilgili firma araç kasko bedelinin neredeyse yaklaşık 30 bin lira aşağısında bir fiyat söyleyerek işi sulandırıyor. ayrıca kazaya sebebiyet veren yemek şirketiyle bizi karşı karşıya getirerek kendini aradan çıkarma derdine düşmüş durumda. tabi yemek şirketindeki ilgiliye muhatabın kendileri olmadığı söylenmiş olup kendileriyle bir problemlerinin olmadığı ifade edilmiştir. şimdi açıkçası şunu merak ediyoruz. biz ilgili yetkili servise karşı nasıl bir yol izlemeliyiz. sonuçta araç bakım için kendilerine emanet edilmiş ancak kazaya sebebiyet vermişlerdir. bu olayla alakalı en ufak şekilde mahcubiyet ya da telafi edilme yoluna girmedikleri gibi kendilerini de olaydan sıyırma derdine düşmüşlerdir. daha fazla para verip yetkili servise gidiyorsunuz ancak başınıza gelenler tam anlamıyla kepazelik. açıkçası ne yapılması gerektiğiyle alakalı fikri olanlar varsa sevinirim.
default boot device missing or boot failed hatası
|
notebook önerisi?
|
Meslek: öğretmen
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 26
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 111
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 4.762 (Bu ay: 190)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 100 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar