Merhaba herkese,
Aldığımız ürünle ilgili sürekli sorun yaşıyoruz. Firmalar ise satış sonrası garanti hizmeti sunmakla yükümlü olmasına rağmen doğru ve hızlı bir süreç sağlayamıyor. Bu durumlarda ne yapabileceğimize dair kendi izlediğim süreci paylaşmak istiyorum.
- Boyner'den aldığım Skechers marka bot kalitesizliği sebebiyle kısa bir süre sonra yanlardan açılmaya başladı.
- Bunun üzerine botu garantiye gönderdim. Ancak garantiden 20 iş günü içerisinde cevap gelmedi.
- Satıcı Boyner'e karşı 05 Haziran 2024 tarihinde Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum.
- Hakem heyeti başvurum 10 Eylül'de kabul edildi ve ödediğim ücretin iadesine karar verildi.
- Kararı icra takibine koydum, tebliğ edildi ve bu hafta içi tahsil etmeyi planlıyorum.
Başvurumu ve kararın ilgili kısmını aşağıda paylaşıyorum. Benzer durumdakilere faydalı olması dileğiyle.
Herhangi bir yerde takılırsanız yardımcı olmaya çalışırım. Bu şekilde bilinçlenirsek ve haklarımızı ararsak firmalar Avrupa standartlarında hizmeti bize de sunmak zorunda kalacaklar.
Şimdilik Apu 5700g Sistem Tavsiye
|
Türk Telekom 50mbps 35'te Kalıyor
Merhaba arkadaşlar, internetimi 50mbpsye geçirdim. Fakat 35'leri geçmiyor. Modemde böyle görünüyor sanırım modeme kadar 50 geliyor demek oluyor. SS ekliyorum.
Modemle aramda 2 metro varken hem telefondan hemde laptoptan aynı hızı veriyor o da 28-35 civarında çıkıyor her zaman. Ne yapmalı bilemiyorum. 50 diye boşuna mı para verdim diye düşünüyorum. 36mpbslik paket mi alsaydım. Ya da nasıl çözerim forumdaşlarım fikri olan var mı
Sezon ne zaman bitiyor
|
|
2 Aydır Estonya’dayım SSler (ERASMUS)
Bu Notebook Alınırmı
|
|
Witcher 3 Fps Düşüklüğü
|
Kyk’nın Hiçbir Şeye Yetmemesi
|
İlgi Alanları: İskandinavya
Xperia Z5 Green
|
Son Giriş: 8 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 10 sa.
Mesaj Sayısı: 3.635
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 9.404
İkinci El Bölümü Mesajları: 9
Konularının görüntülenme sayısı: 72.202 (Bu ay: 654)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.910 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic