Merhaba herkese, Aldığımız ürünle ilgili sürekli sorun yaşıyoruz. Firmalar ise satış sonrası garanti hizmeti sunmakla yükümlü olmasına rağmen doğru ve hızlı bir süreç sağlayamıyor. Bu durumlarda ne yapabileceğimize dair kendi izlediğim süreci paylaşmak istiyorum. - Boyner'den aldığım Skechers marka bot kalitesizliği sebebiyle kısa bir süre sonra yanlardan açılmaya başladı. - Bunun üzerine botu garantiye gönderdim. Ancak garantiden 20 iş günü içerisinde cevap gelmedi. - Satıcı Boyner'e karşı 05 Haziran 2024 tarihinde Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum. - Hakem heyeti başvurum 10 Eylül'de kabul edildi ve ödediğim ücretin iadesine karar verildi. - Kararı icra takibine koydum, tebliğ edildi ve bu hafta içi tahsil etmeyi planlıyorum. Başvurumu ve kararın ilgili kısmını aşağıda paylaşıyorum. Benzer durumdakilere faydalı olması dileğiyle. Herhangi bir yerde takılırsanız yardımcı olmaya çalışırım. Bu şekilde bilinçlenirsek ve haklarımızı ararsak firmalar Avrupa standartlarında hizmeti bize de sunmak zorunda kalacaklar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursalıtimsah -- 24 Eylül 2024; 15:34:18 > |
Bildirim