Şimdi Ara

Kargo ve Cayma Hakkı Sorunu :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Gittigidiyordan aldığım ürün replika çıktı, bende iade için satıcıyı aradım. Fakat telefonlarıma bakmadı. PTT Kargo ile gelen kargoyu, PTT kargo ile alıcı ödemeli geri yolladım. Fakat satıcı ürünü almayıp geri yolladı. Gittigidiyorda iade süreci hale devam ediyor.
    Bu alınmayan kargoya ne olacak?
    Ne kadar sürede ihtar gelir?
    Cayma hakkımı nasıl savunabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stanimir1925 -- 1 Haziran 2017; 23:3:10 >



  • Bende geri iade etmiştim. Kargo ücretini benden kesmişlerdi.
  • Bildiğim kadarı ile "Sıfır Risk" sistemi var o sitede.

    Yani paran yanmaz sen onay vermedikten sonra. Sen onay verirsen karşı tarafa geçer para.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gittigidiyor müşteri hizmetleri ile görüşüp durumu anlatın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • satıcıyı aramanada bile gerek yok, 3 gün onay süreci var.Ürünü geri gönder ve site üzerinden iade sebebini vs. gir bu kadar.PTT kargoyu kabul etmezler, anlaşmalı olduğu kargo ile gönderebilirsin sadece çünkü iadesini vs. sisteme yansıması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riaz -- 2 Haziran 2017; 11:18:51 >
  • Böyle durumlarda satıcıya acımam karşı ödemeli gönderirim kargoyu ''anlaşmalı olduğu kargo olacak'' bu kadar.

    Sonra onay vermesinde görelim bedavaya nasıl ürün sahibi olunuyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.