Arkdaşlar kısaca taşınıyorum. Taşındığım adreste hali hazırda bir Türksat Kablo aboneliği söz konusudur. Bu durumda ben talep etsem dahi aynı adrese 2. abonelik hizmeti sunulamamaktadır. 2018 3. ayına kadar taahütüm mevcut.
Çağrı merkezi hep aynı kalıp cümlelerle tarafıma, yeni taşındığım adreste altyapı var ise nakil gerektiği aksi takdirde cayma bedeli ödememin gerektiğini ısrarla bildirmektedir.
Bende hep aynı cümlelerle onlara, taşınacağım adreste altyapı bulunduğu, hali hazırda mevcut bir abonelik bulunduğu, benim taşıma talebimin olduğunu ancak Türksat Kablo tarafından talebimin gerçekleştirilemeyeceği tarafıma bildirildiği için;
-tarafıma yansıtılması söz konusu olan sözleşme cayma bedeli vb. ücretlerin tarafıma yansıtılmaması gerektiğini -talebim olmasına rağmen Turksat Kablo firması, altyapı hizmeti sunmasına rağmen hizmet veremediğinden ötürü herhangi bir sözleşme cayma bedeli talep etme hakkı olmadığını
belirtmekteyim.
Altyapı bulunmayan yerlerde SERVİS SAĞLAYICISI(ISP) Turksat Kablo, nasıl hizmet/servis sağlayamamakta ise, burdada benzer bir durum oluşmaktadır. Altyapısı bulunmasına rağmen hizmet sağlayamaması, hizmet sağlayamadığı gerçeğini değiştirmez.
Hukuksal olarak; altyapı mevcut olmasına rağmen benim talebim olsa dahi Servis Sağlayıcı abonelik işlemimin devamını gerçekleştiremeyeceğinden dolayı tarafıma taahüt bedelsiz cayma hakkı sunmak durumunda değil midir?
Siz değerli forum üyelerinin bu konudaki görüşleri ve farkındalığını arttırmak amacıyla benzer bir durumda mağdur olanlarıda bilgilendirmek amacıyla yeni bir başlık açma ihtiyacı doğdu.
İyi forumlar
onatbaO
kullanıcısına yanıt
yönetmelik diyorki aynı hizmetin aynı nitelikte verilmesinin fiilen imkansız olması halinde cayma bedeli alınamaz. siz nakil başvurusu yaptınız, olumsuz cevap aldınız. Bunun kanıtını (yazılı ise evrakı, sesli ise görüşme tarih ve saati) btk'ya sunun ve abonelik sözleşmeleri yönetmeliği madde 16-2 uyarınca fesih talep edin.