Şimdi Ara

Turksat Kablo aynı adreste 2. abonelik yüzünden taahüt bedeli ödemeden cayma hakkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkdaşlar kısaca taşınıyorum. Taşındığım adreste hali hazırda bir Türksat Kablo aboneliği söz konusudur. Bu durumda ben talep etsem dahi aynı adrese 2. abonelik hizmeti sunulamamaktadır. 2018 3. ayına kadar taahütüm mevcut.

    Çağrı merkezi hep aynı kalıp cümlelerle tarafıma, yeni taşındığım adreste altyapı var ise nakil gerektiği aksi takdirde cayma bedeli ödememin gerektiğini ısrarla bildirmektedir.

    Bende hep aynı cümlelerle onlara, taşınacağım adreste altyapı bulunduğu, hali hazırda mevcut bir abonelik bulunduğu, benim taşıma talebimin olduğunu ancak Türksat Kablo tarafından talebimin gerçekleştirilemeyeceği tarafıma bildirildiği için;

    -tarafıma yansıtılması söz konusu olan sözleşme cayma bedeli vb. ücretlerin tarafıma yansıtılmaması gerektiğini
    -talebim olmasına rağmen Turksat Kablo firması, altyapı hizmeti sunmasına rağmen hizmet veremediğinden ötürü herhangi bir sözleşme cayma bedeli talep etme hakkı olmadığını

    belirtmekteyim.

    Altyapı bulunmayan yerlerde SERVİS SAĞLAYICISI(ISP) Turksat Kablo, nasıl hizmet/servis sağlayamamakta ise, burdada benzer bir durum oluşmaktadır. Altyapısı bulunmasına rağmen hizmet sağlayamaması, hizmet sağlayamadığı gerçeğini değiştirmez.

    Hukuksal olarak; altyapı mevcut olmasına rağmen benim talebim olsa dahi Servis Sağlayıcı abonelik işlemimin devamını gerçekleştiremeyeceğinden dolayı tarafıma taahüt bedelsiz cayma hakkı sunmak durumunda değil midir?

    Siz değerli forum üyelerinin bu konudaki görüşleri ve farkındalığını arttırmak amacıyla benzer bir durumda mağdur olanlarıda bilgilendirmek amacıyla yeni bir başlık açma ihtiyacı doğdu.

    İyi forumlar







  • onatba O kullanıcısına yanıt
    yönetmelik diyorki aynı hizmetin aynı nitelikte verilmesinin fiilen imkansız olması halinde cayma bedeli alınamaz. siz nakil başvurusu yaptınız, olumsuz cevap aldınız. Bunun kanıtını (yazılı ise evrakı, sesli ise görüşme tarih ve saati) btk'ya sunun ve abonelik sözleşmeleri yönetmeliği madde 16-2 uyarınca fesih talep edin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.