Philips Türkiye Garanti Uzatma Yokuşu
Merhaba,
Geçen ay hepsiburada.com üzerinden Philips Airfryer XXL HD9650/90 aldım. Kutu içindne bir broşür çıktı, philips.com a cihazınızı kayıt ettirin +1 yıl garanti kazanın yazıyordu. Bende kayıt ettirdim cihazımı, aradan 1 hafta geçti whatsapp üzerinden Pihlips Türkiye ye yazdım hala garantimin uzamadığını belirttim, kendileri bekleyin mail gelecek takip edin dedi. 1 Hafta sonra tekrar yazdım ve yokuş yaptıklarını anladım. Philips Tükriye bir önceki whatsapp konuşmamızdan farklı olarak önce çıkan broşürün görselini istedi (Sanki yalan konuşuyoruz) sonra ürün faturasını istedi, en son da garanti belgesini istedi. Garanti belgesi kutu içerisinden çıkmıyor,zaten hepsiburada.com üzerinden aldığım için yasal olarak fatura garanti yerine geçer diyerek çok önem vermiyorum garanti belgesi, garanti belgesi kutuya yapışık geliyormus e bende kutuyu atmıştım böylece garanti belgesi ibraz etmediğim için en son bunu bahane göstererk garanti uzatma yapmadılar;
- Kutudan çıkan broşurde sadece philips.com a kayıt ettirin ve +1 yıl garanti kazanın yazıyor. Sisteme kayıt ederken fatura da yüklüyoruz.
- Madem belge isteyecektiniz neden il görüşmemizde bekleyin sisteme düşer dediniz
- Broşürün bile fotosunu istediler, amaç ne kendilerinin böyle bir broşürden haberleri mi yok?
Yokuş yapa yapa beni bundan sonra philips almaktan soğutan Philips Türkiye'ye teşekkür ederim. Acaba bunu Philips avrupa ya nasıl iletiriz?
PC de gomulu olan wındows a ulasmak
|
Son Giriş: 3 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 104
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 104
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.611 (Bu ay: 71)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 33 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar