CRUCiAL NVME SSD RMA SÜRECİ NASIL OLUR?
Başlıktaysa belirttiğim gibi crucial RMA süreci nasıl olur daha önce RMA deneyimi olan biri var mı?
VODAFONE NET REZİLLİĞİ AYIP AYIP!
Merhaba başımda bela olan VODAFONE NET olayını anlatacağım. Lütfen bana yardımcı olun Cayma bedelsiz bu şirketten nasıl çıkabilirim?
19/05/2021 tarihinde aboneliğimi 02/07/2021 tarihine kadar 44 günlük süre boyunca dondurdum. 21/06/2021 tarihinde açtırmak istedim. 24 saat içinde açılacağı söylenildi. 24 saat sonra internetim gelmedi. Bende buna istinaden 22/06/2021 saat 10:07'de müşteri hizmetlerini tekrar aradım. İnternetin gelmediği söyledim. Müşteri temsilcisi aciliyetini iletiyorum dedi ve bir 24 saat daha bekleyin denildi. 24 saat geçti fakat internetim yine gelmedi. 23/06/2021 saat 11:03'te bir daha müşteri hizmetlerini aradım. Yine aciliyetini iletti arkadaş. İnternetim yine gelemedi. 24/06/2021 saat 18:15'te bir daha aradım ve müşteri temsilciniz yine aynı şeyleri söyleyince aciliyet iletmek gibi, ben telefonu kapattım ve şikayetvar platformuna şikayet oluşturdum. Aynı şekilde BTK ya da yazdım. Şikayetvardan 25/06/2021 saat 13:37'de Genel Müdürlük'ten aradığını söyleyen Can Bey "Bir Akış var o akış tıkanmış gerekli bildirimleri IT departmanına (Bilişim Departmanı) söyleyeceğim" dedi. En kısa zamanda çözüme kavuşturacağını söyledi. Ayrıca şu can alıcı noktayı da atlamayım müşteri hizmetlerini aradığımız zaman müşteri hizmetleri sadece sorunu departmana iletiyor yani benim sorunuma asla çözüm aramıyorlar! Sorunun çözümü için kesinlikle Şikayetvar gibi yerlerde şikayet oluşturmak gerekli! Bunu da telefon konuşmamızda öğrenmiş oldum.
Şuan 04/07/2021 tarihi itibariyle hala Can Bey'in aramasını ve halen internetimin gelmesini bekliyorum. Normal dondurma sürem geçmesine rağmen bile internetim hala gelmedi. O yüzden "Abonelik hizmet Sözleşmesindeki 4.17 ve 4.18'nci maddeler" gereğince Aboneliği herhangi bir cayma bedeli ödemeden fesih etmek istiyorum.
Tüketici hakem heyetine de başvurumu halihazırda yapmış bulunmaktayım.
Sözleşmedeki yazanlarda bu resimdekiler. Bunlara göre Cayma bedelsiz iptal edebilir miyim?
Yardımlarınızı bekliyorum.
Single Language'den Windows 8 Pro'ya geçiş
|
MSI GT70 DRAGON EDITION 2
|
Msı Dragon Edition 2 Gtx780m sürümü
|
Msı Dragon Edition 2
|
|
Meslek: Makine Mühendisi
İlgi Alanları: MSI,ASUS,Gigabyte
Son Giriş: 42 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 1 sa.
Mesaj Sayısı: 443
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 603
İkinci El Bölümü Mesajları: 84
Konularının görüntülenme sayısı: 9.619 (Bu ay: 91)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 79 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar