Merhaba. 14.12.2022 tarihinde https://www.mediamarkt.com.tr üzerinden mağaza teslim seçenekli olarak (SUR YAPI METROGARDEN AVM Media Markt Ümraniye.) Acer AN515-57 dizüstü bilgisayar satın aldım. Toplam 23.999,00 T.L. ödedim. Ben aldıktan yaklaşık 2 gün sonra da fiyatı düştü. Şu an 21.639 T.L. (Şaka gibi.) Eve geldikten sonra dizüstü bilgisayarı açmak istedim. Açma tuşuna basınca klavye ışığı yandı ama ekran gelmedi. Dizüstü bilgisayarım hiçbir şekilde açılmadı. Durum üzerine ertesi gün mağazaya giderek ürünü yasal hakkım olduğu üzere iade/değişim yapmak üzere talepte bulundum. Mağaza ürünü servise göndereceğini, servisin vereceği rapora göre iade/değişim yapabileceğini söyledi. Ürün Acer yetkili servisi SMS INFOCOMM servisine gönderildi. Hiçbir şekilde onarım/parça değişimi kabul etmeyeceğimi, kesinlikle iade/değişim talebim olduğunu ilettim. Çünkü ürünü sıfır aldım, hiç kullanma fırsatım olmadı ve parça değişimi/onarım yapılacaksa asla kabul etmeyeceğimi beyan ettim. Ürünü 15.12.2022 tarihinde mağazaya teslim ettim. 20.12.2022 tarihinde ürün mağazaya geldi ve servis formunda üründe; cihazda donanımsal ve yazılımsal sorun olmadığı, şarj soketi yerine tam oturtulmadığı için cihazın açılmadığı, cihazın açılabilmesi için şarj soketini hafifçe itmek gerektiği, 2 saat stres testi yapıldığı, test sonucunun masaüstüne eklendiği yazılıydı. Lakin cihazı aldıktan sonra hiç de söylendiği gibi sorunun çözüldüğü söz konusu değildi. Cihazı açmak istediğim zaman yine klavye ışıklarının yandığını ancak ekran gelmediğini, ekrana hiçbir şekilde görüntü gelmediğini gördüm. Ve cihaz defalarca denendikten sonra ancak açılabiliyor ki bu normal değil. Cihaz sıfır alındı, hiç kullanmadan gördüm ki cihaz arızalı/ayıplı mal kategorisinde. Cihazı 2. kez iade/değişim talepli olmak üzere Media Markt mağazasına götürdüm. Cihaz tekrar servise gönderildi. Daha sonra bizzat Acer Turkey yetkili servisi SMS Infocom teknoloji servis LTD. ŞTİ. şirketine giderek cihazım hakkında bilgi almak istediğimi belirtip, yaşadığım süreci anlattım. Servise gitmeden önce Media Markt çağrı merkezi ile görüştüm ve cihazımın durumunu sordum. Cihazımın serviste olduğunu ve işleme alındığını söylediler ama servise gittim, cihazımın durumunu sordum. Cihazın henüz kendilerine ulaşmadığını söylediler! Yani Media Markt çağrı merkezi resmen yalan söyledi. Kayıtları mevcuttur. Daha sonra servis yetkilisi bana kendilerinin iade/değişim raporu vermediklerini, ürünün ithalatçıya gitmesi gerektiğini söyledi. Bunun üzerine servise ürüne hiçbir işlem yapmadan Media Markt mağazasına geri göndermelerini söyledim. Cihaz Media Markt mağazasına geri gönderildi. Şu an ithalatçıya gönderilecek. Ürünümün iade alınmasını talep ediyorum. Para iadesi yapılmasını talep ediyorum. Media Markt hiçbir şekilde sattığı ürünün arkasında durmuyor. Resmen arızalı ürün, ayıplı mal satıyor ve iade/değişim almıyor.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 3.897 (Bu ay: 12)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 56 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar