Kablonet Yardım !
Arkadaşlar merhaba,
02.01.2021 tarihinde kablonet aboneliğimi başlattım. Aynı gün saat 15:00 civarı kurulum tamamlandı internet bağlantım aktif hale geldi. Ekipler gittiğinde modemden 2-3 metre uzaklaştığımda internete bağlanamadığımı ya da çok yavaş bağlandığımı fark ettim 15:15 gibi arıza kaydı bıraktım. Müşteri temsilcisi sinyalde dalgalanmalar olduğunu müdahale edileceğini söyledi.
2 saat sonra internet üzerinden arıza sorgulaması yaptığımda problemin çözüldüğü bilgisine ulaştım ancak sorun hale devam ediyor. Daha sonra ekipler geldi modemin yanında hız testi yaptı normal diyerek tekrar arıza kaydını kapattılar.
Müşteri temsilcileri ile görüştüğümde hala sinyallerin dalgalı olduğunu belirtiyorlar. Yan odadan telefondan hiçbir uygulamaya bağlanamıyorum (pc üzerinden bağlantı var ama zayıf) wp bile gidip geliyor. Bu durum normal midir? çözümü için nasıl bir yol izlemeliyim.
Not: Farklı bir iss kullanmak amacıyla iptal etmek istedim ancak taahhüt bedeli olmadan iptal etmiyorlar. Btk şikayet kayıtları oluşturdum.
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. Teşekkürler.
İphone 7 servis yok/aranıyor sorunu
|
|
iş bilgisayarı tavsiyesi
|
İSTANBUL TİCARET ODASI BURSU HAKKINDA
|
Son Giriş: 12 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 12
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 90
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.691 (Bu ay: 19)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 156 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic