Arkadaşlar merhaba, 02.01.2021 tarihinde kablonet aboneliğimi başlattım. Aynı gün saat 15:00 civarı kurulum tamamlandı internet bağlantım aktif hale geldi. Ekipler gittiğinde modemden 2-3 metre uzaklaştığımda internete bağlanamadığımı ya da çok yavaş bağlandığımı fark ettim 15:15 gibi arıza kaydı bıraktım. Müşteri temsilcisi sinyalde dalgalanmalar olduğunu müdahale edileceğini söyledi. 2 saat sonra internet üzerinden arıza sorgulaması yaptığımda problemin çözüldüğü bilgisine ulaştım ancak sorun hale devam ediyor. Daha sonra ekipler geldi modemin yanında hız testi yaptı normal diyerek tekrar arıza kaydını kapattılar. Müşteri temsilcileri ile görüştüğümde hala sinyallerin dalgalı olduğunu belirtiyorlar. Yan odadan telefondan hiçbir uygulamaya bağlanamıyorum (pc üzerinden bağlantı var ama zayıf) wp bile gidip geliyor. Bu durum normal midir? çözümü için nasıl bir yol izlemeliyim. Not: Farklı bir iss kullanmak amacıyla iptal etmek istedim ancak taahhüt bedeli olmadan iptal etmiyorlar. Btk şikayet kayıtları oluşturdum. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. Teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaynak -- 5 Ocak 2021; 20:16:54 > |
Kablonet Yardım !
-
-
hangi modemi kullanıyorsunuz 5ghz bandını kullanıyor musunuz?
-
Infinity 401 modelini kurdular.
5ghz kullanmıyorum. 2.4 g bağlı gözüküyor.
-
5ghz ile bağlanırsanız daha sağlıklı olur. Destekleyen bütün cihazlarınızı 5ghz ile bağlamanızı öneririm desteklemeyenler için yapacak çok birşey yok. laptopların wifi kartları değiştirilebiliniyor diye biliyorum
-
Önerilerinizi dikkate alacağım, cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
-
Router kullanmanızı tavsiye ederim. Evin en merkezi noktasına koyarsanız sıkıntısız bağlantı olur.
-
Kablonetin müşteri hizmetleri cok kötü her şeye sinyalle kaynaklanıyor diye.
-
Dediğiniz gibi aklıma o geldi ama modemden 2-3 metre uzaklaşınca çekmemesini tuhaf buldum. Bazen aynı odada dahi kopukluk oluyor. Aboneliği başlatalı 2-3 gün oldu her gün ayrı arıza kaydı. Açıkçası keşke başka iss aboneliği alsaydım diyorum.
Ya da satarken söyleselerdi böyle bir durum oluşabilir diye.
-
Modemi bi resetleyin 40 sn
-
Evet, her arıza kaydı için sinyallerinizde dalgalanma bulunmaktadır diyorlar. Tamam çözelim diyorum ancak herhangi bir işlem yapmıyorlar. Uzaktan kaydı kapatıp görmezden geliyorlar.
-
Hikaye o onlar hep öyle der
-
evet hikaye imiş. Btk şikayeti 10 gün içinde sonuçlanacak dediler ama oradan da bir şey çıkacağını sanmıyorum.
-
Bağlanan cihaz ne yeni wifi 6 destekli ios cihaz mı? -
Sinyal de dalgalanma nedir yaw, tabir bile komedi, öyle bir teknoloji mi var, en çok Ping atıyordur allah bilir modeme... -
Malesef modemlerde wifi çekim sorunu var çözüm ya modemi orta noktaya alacaksın yada en çok tercih edilen modemin yanına iyi bir router alıp bridge mode alıp router ın kablosuz ağını kullanacaksın
-
Modeme kabloyla baglanin, pinginize degerlerinize bakin, bir problem yoksa wirelesstan kaynakli sorun.
İnterneti iptal etmek isterseniz 1 hafta cayma hakki sureniz var. Gidip istediginiz gibi kapatabilirsiniz. Taahut falan hikaye. İnternetimi iptal etmek istiyorum demeyin. Cayma hakkimi kullanmak istiyorum deyin. Ceza falan odemezsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: maaart
Sinyal de dalgalanma nedir yaw, tabir bile komedi, öyle bir teknoloji mi var, en çok Ping atıyordur allah bilir modeme...Haklısınız, farklı şekilde ifade edince sorun değişmiyor maalesef. Çözüm olarak sürekli uzaktan arıza kaydını kapatıyorlar.
-
Yanıtınız için teşekkür ederim.
Öncelikle kablonet tarafından çözülmesini bekleyeceğim ( sanmıyorum ) daha sonra iptal/cayma hakkımı da kullanamazsam önerinizi dikkate alacağım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X