TIVIBU ve Edgerouter 6p veya OPNSense
TIVIBU ve TIVIBU GO ile sorunlar yaşıyorum. Edgerouter 6p kullanıyorum ve TIVIBU'yu çalıştıramıyorum, yönlendiriciyi OPNSENSE yönlendiriciyle değiştirdim ancak aynı sorun devam ediyor. Ayrıca, OPNSENSE üzerindeyken TIVIBU GO'yu bağlayıp izleyemiyorum. Biliyorum ki, TIVIBU'yu doğrudan destekleyen diğer tüketici sınıfı modemler var ama burada biri Edgerouter veya OPNSENSE ile gereken ağı kurma konusunda deneyim yaşadı mı
Tivibu GO'yu OPNsense kullanarak televizyonumda çalıştırmak için hangi portları açmam gerekiyor?
ek bilgi: TIVIBU aynı ağ üzerindeki iOS cihazlarımda TIVIBU sorunsuz çalışıyor ancak Samsung akıllı televizyonumda donuyor, yüklenmiyor...Uygulamayı silip yeniden yüklemeyi denedim ama hala sorun çözülmedi
sorunun çözümü için hangi adımları atabileceğim konusunda herhangi bir öneriniz varsa, bu konuda da bilgilendirilmekten memnuniyet duyarım.
Teşekkürler.
Saygılarımla,
Corsair AX1500i PSU SORUNU VE GARANTİ
Sayın Forum Üyeleri,
Corsair marka ürünümle ilgili yaşadığım sorunla ilgili sizinle bazı bilgiler paylaşmak istiyorum. Yaklaşık altı yıl önce satın aldığım bu ürün için Corsair teknik destek ekibiyle Amerika Birleşik Devletleri’nde iletişime geçtim ve onlar ürünün 10 yıl garantiye sahip olduğunu doğruladılar.
Corsair, genel olarak ürünlerinin 10 yıl garantiye sahip olduğunu duyuruyor. Ancak, Türkiye’deki yasal düzenlemelere göre standart bir ürün garanti süresi genellikle iki yıldır.
Türk Tüketici Koruma Kanunu No. 6502’ye göre,
satış sonrası hizmetler yöntemli
ikinci bölüm servis istasyonları ve servis hizmetleri ile ilgili esaslar
Üretici ithalatçı ve satıcının sorumluluğu madde 14
(5) uyarınca, ithalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, malın bakım ve onarım hizmetlerinin sorgusundan garanti süresi boyunca satıcı, üretici ve yeni ithalatçı müteselsilen sorumludur. Garanti süresi bittikten sonra ise kullanım ömrü süresinde bakım ve onarım hizmetlerini Üretici veya yeni ithalatçının sunması zorunludur.
Ayrıca,
(6)Üretici ve ithalatçı, satış sonrası hizmetlerin ilgili mevzuat hükümlerine göre yürütülmesini sağlamak, yetkili servis istasyonlarının çalışmalarını izlemek, kontrol etmek ve görünen eksikleri gidermekle yükümlüdür.
(7) Garanti süresi içerisinde arızalı malın satıcıya teslim edilmesi halinde satıcının teslim edilen arızalı mallar ile ilgili olarak malın teslim alındığında dair bir belge düzenlemesi zorunludur ve bu belgede yönetmeliğin 11. maddesinde birinci fıkrasında belirtilen hususlar yer alır.
Ancak, şu anda Türkiye’de Corsair ürünlerinin garanti süresi hakkında net bir bilgiye sahip değilim ve bu konuda yaşadığım sorunu çözmek için hangi adımları atmam gerektiği konusunda yönlendirmeye ihtiyacım var. Başka biri Corsair ürünleriyle benzer bir durum yaşadı mı ve bu tür sorunları nasıl çözdüler? Bu konuda deneyimi olan ya da bilgi sahibi olan herhangi birinin paylaşımını bekliyorum.
Corsair ürünleriyle ilgili yaşadığım sorunun çözümü için hangi adımları atabileceğim konusunda herhangi bir öneriniz varsa, bu konuda da bilgilendirilmekten memnuniyet duyarım.
Teşekkürler.
Saygılarımla,
Son Giriş: 7 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 8 ay
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 449 (Bu ay: 14)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Dahili Bileşenler