Sayın Forum Üyeleri, Corsair marka ürünümle ilgili yaşadığım sorunla ilgili sizinle bazı bilgiler paylaşmak istiyorum. Yaklaşık altı yıl önce satın aldığım bu ürün için Corsair teknik destek ekibiyle Amerika Birleşik Devletleri’nde iletişime geçtim ve onlar ürünün 10 yıl garantiye sahip olduğunu doğruladılar. Corsair, genel olarak ürünlerinin 10 yıl garantiye sahip olduğunu duyuruyor. Ancak, Türkiye’deki yasal düzenlemelere göre standart bir ürün garanti süresi genellikle iki yıldır. Türk Tüketici Koruma Kanunu No. 6502’ye göre, satış sonrası hizmetler yöntemli ikinci bölüm servis istasyonları ve servis hizmetleri ile ilgili esaslar Üretici ithalatçı ve satıcının sorumluluğu madde 14 (5) uyarınca, ithalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, malın bakım ve onarım hizmetlerinin sorgusundan garanti süresi boyunca satıcı, üretici ve yeni ithalatçı müteselsilen sorumludur. Garanti süresi bittikten sonra ise kullanım ömrü süresinde bakım ve onarım hizmetlerini Üretici veya yeni ithalatçının sunması zorunludur. Ayrıca, (6)Üretici ve ithalatçı, satış sonrası hizmetlerin ilgili mevzuat hükümlerine göre yürütülmesini sağlamak, yetkili servis istasyonlarının çalışmalarını izlemek, kontrol etmek ve görünen eksikleri gidermekle yükümlüdür. (7) Garanti süresi içerisinde arızalı malın satıcıya teslim edilmesi halinde satıcının teslim edilen arızalı mallar ile ilgili olarak malın teslim alındığında dair bir belge düzenlemesi zorunludur ve bu belgede yönetmeliğin 11. maddesinde birinci fıkrasında belirtilen hususlar yer alır. Ancak, şu anda Türkiye’de Corsair ürünlerinin garanti süresi hakkında net bir bilgiye sahip değilim ve bu konuda yaşadığım sorunu çözmek için hangi adımları atmam gerektiği konusunda yönlendirmeye ihtiyacım var. Başka biri Corsair ürünleriyle benzer bir durum yaşadı mı ve bu tür sorunları nasıl çözdüler? Bu konuda deneyimi olan ya da bilgi sahibi olan herhangi birinin paylaşımını bekliyorum. Corsair ürünleriyle ilgili yaşadığım sorunun çözümü için hangi adımları atabileceğim konusunda herhangi bir öneriniz varsa, bu konuda da bilgilendirilmekten memnuniyet duyarım. Teşekkürler. Saygılarımla, < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Corsair AX1500i PSU SORUNU VE GARANTİ



-
-
https://forum.donanimhaber.com/corsair-rma-urun-degisimi-nasil-acilir-detayli-resimli-anlatim-guncel-2021--145599766
-
yaptığım adımları anlatarak Türkiye'deki distribütör ve Corsair teknik destekten yardım talep ettim. Ancak aldığım cevap, linkindeki talimatları takip etmem oldu. Ancak bu adımları tamamlama rağmen henüz herhangi bir yardım alamadım. Yeni Türkiye distribütörü RMA talebimi kabul etmiyor ve Corsair destek biletlerime cevap vermiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caosss -- 1 Nisan 2024; 10:45:18 > -
Corsair nakliye masraflari ve diger bazi unsurlardan dolayi turkiye ile ilisini keseli yaklasik 2-3 sene oldu sanirim. parca gondermiyor yada parca almiyor RMA desteklerinde asiri yavaslama var falan filan. yapman gerekli olan bir sey yok sadece deneyebilirsin. ben parca istedim yollamadilar turkiyenin gumruk islemlerinde cok buyuk masraflar oldugunu beyan ettiler. harici olarakta kargolamaninda cok pahali oldugunu ilettiler. kendi corsair 780t kasam icin sanirim 2021 yada 2022 de en son bir kac parca bir sey kurtarabildim ondan sonra komple iletisim bitti corsair ile. savasin olmasida corsair icin cok buyuk dezavantaj oldu o da kargo fiyatlarini biraz tavan yapti. denemeye devam et egerki ulasirsan onlara kargosunun yurtdisina yapilmasini ve yurtdisindan bir tanidiginin teslim almasini falan dene. cok fazla secenek cikmiyor biz turk halki icin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X