Audi A5 2.0tfsi Quattro Zincir Değişimi Sonrası Titreşim Problemi
Merhaba, 2010 model a5 aracın zincirini değiştirdim. Zinciri değiştirdikten sonra bir titreşim problemi oluştu. Bu titreşimi pedallar ve direksiyonda da bir miktar hissedebiliyorum. İnternetten baktım sente ve subap ayarından kaynaklanabileceği yazıyor. Usta bundan olmayacağını söylüyor. Çünkü eğer böyle bir sorun olsa daha fazla titrer ve arıza yapar diyor. (Bu arada ustaya göre titreşim yok. Herkesin hissedebileceği kadar yüksek bir titreşim değil çok az. Ama arabanın önceki halini bildiğim için ben net anlayabiliyorum.) En çok 1'den 2 ye ve 2'den 3e geçiş anında hissediliyor. Sanki birşey sürtüyor gibi yada araba zorlanıyor gibi bir titreşim. Çekişte ve güçte bir sorun yok. Motor kulağından kaynaklanabileceğini düşünüp değiştirdik ama yine aynı. Zincir ilk değiştiğinde biraz daha fazla hissediliyordu gün geçtikçe bir miktar azalmıştı, motor kulaklarını değiştirince tekrar ilk günki gibi titreşim arttı. Sebebi ne olabilir bilgisi olan ve yardımcı olabilecek olan var mı ?
Ayrıca aralarında bir bağlantı var mı bilmiyorum ama zincir değişiminden sonra farkettiğim farklılıkları yazayım. Belki bir bağlantıları vardır;
1.fark yukarıda bahsettiğim titreşim,
2.fark arabanın egsoz sesi artmış gibi
3.fark anlık yakıt göstergesi öncekinden farklı gösteriyor. Gaza basmadığım halde bazen 10-15 gösteriyor. Sanki biraz gecikmeli yansıyor gibi önceden böyle değildi.
|
G2A ile Opskinse Bakiye Yükleme.
|
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 12
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 13
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.965 (Bu ay: 20)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun