Merhabalar,
1 hafta önce gaming.gen.tr üzerinden Asus Rog Strix RTX 3080 ekran kartı ( 17-18 bin tl) sipariş verdim. Elime gelen ekran kartını başka psularda da test etmeme rağmen müthiş bir coil Whine sesi tespit ettim. Daha önce de pek çok kart aldım kullandım aynı güçte kartlarda deneyimleme şansım oldu fakat bu kadar coil Whine sesine hiç şahit olmamıştım.
Coil Whine sesini dinlemek isteyenler için link;
https://www.youtube.com/watch?v=U2A1MBFB0zo
https://www.youtube.com/watch?v=PNqcSYrb6lI
Öncelikle herkesin yapacağı gibi satın aldığım gaming.gen.tr firmasının bir yardımı olacak mı diye onları arayayım dedim, belli ya bu adam cihazı 1 gün önce almış mağdur etmeyelim yenisini yollayalım eskisini Asus'a biz yollarız derler belki diye düşündüm ( başka profesyonel firmaların yapması gerektiği gibi ). Maalesef bizlik bir şey yok Asus'la halledebilirsiniz işinizi dediler. Peki dedim Asus'la iletişime geçtim, mail olarak videoları yollamam istendi ve bende videolarımı yolladım. Ardından bana gelen cevap;
Cihazınız için incelemeler gerçekleştirilmiştir. Tarafımıza iletmiş olduğunuz videoların incelenmesi sonucunda yaşamış olduğunuz problem coil Whine sorunudur.
Coil Whine, ekran kartı üzerindeki faz ünitelerindeki bobinlerin gevşek veya sıkı sarımıyla alakalıdır veya pcb üzerindeki dolgunun durumuyla alakalıdır. Bu sorun cihazınıza zarar vermemektedir.
Cihazınızda performans konusunda bir sorun yaşamanız doğrultusunda bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Bu sesin nedeni sisteme hafif yüklenildiğinde cpunun yüksek ve düşük performans arasında mod değiştirmesi ve akımın büyük ölçüde değişmesidir. Akım kondansatörden geçerken katmanlar arasında sürtünmeye neden olur. Akım değiştikçe sürtünme sesi de artar. Dolayısıyla bu ses çalışma sesidir. Bu sesin varlığı performans kaybına ya da arıza oluşacağı anlamına gelmemektedir.
Sayın Asus çalışanı ya beni salak zannetti ya da işlerinden kaytarma çabaları içerisindeler müşteri uğraşsın dursun diyorlar. Kendim aynı zamanda dünyaca büyük bir firmada bilgisayar mühendisliği yapıyorum ve bu benim ne ilk ne de aldığım son kart. Coil Whine daha önce pek çok kez karşılaştığım bir şey ama bu kadarıyla hiç karşılaşmamıştım. Bir daha da Asus'tan ürün almak mı, asla. Gaming gen firmasına gelince kendilerinden daha büyük profesyonellik beklerdim, çünkü bu olayın benzerinde arkadaşım Vatan Bilgisayar'dan direkt değiştirmişlerdi biz yollarız Asus'a diyerek. Ne yazık ki keşke profesyonel bir firmadan kartı alsaymışım.
iPhone 12/12Pro Teknosa'dan Alma Gafletine Düşenler
Selam arkadaşlar,
Teknosadan alma gafletine düşüp mediamarkt, gürgençler, troy ve appledan telefonları alanlar telefonlarına kavuşmuşken bizlere 15 Aralık tarihinde teslim edileceği söylendi. Ne düşünüyorsunuz bu rezillik hakkında. Adamlar 4 Aralıkta teslim diye telefon satıyorlar benim paramı alıp işletiyorlar haftalarca. Ardından 4 Aralık günü telefon elimde yok, aramışlar birde pişkin pişkin suçu Apple'a atıyorlar. Apple telefonu yollamamış. Ben ne yapayım kardeşim ben senden aldım Appledan değil dimi. Madem ulaştıramayacaksın önlemini almadın, neden satıyorsun olmayan telefonu. Yazıklar olsun, sizleri bu foruma bekliyorum gelişmeleri buradan birlikte öğrenmiş oluruz.
Bu arada ben iPhone 12 128GB Mavi rengini gittigidiyor üzerinden satın almıştım. Orada sözde kargo tarihi ( 2 Aralık olarak verilmişti (!) ).
Merhabalar sevgili forumdaşlar,
Maalesef ki 1 Kasım pazar günü kampanyaları öğrenmek için TurkNet'i aradım. Uyduneti bırakıp ne yazık ki TurkNet'e geçmek gibi bir hatada bulundum. Telefonda görüştüğüm hanımefendi bana telefonda 2 güne internetiniz hazır, acil notu düşüyorum online dersleriniz olduğu için hemen elimizden geleni yapacağız vs. Dediler. Ayrıca gittim bir de bağlayacaklarına inanıp kendilerinden modem satın aldım. Ardından salı günü kapım çaldı Telekom ekibi geldi pencereden inceledim, telefon kutusuyla oynayıp gitti. Bekliyorum ki ertesi gün TurkNet ekibi gelsin bağlantımı kursun ve kavuşayım. O da ne, sözde ben evde yokmuşum bana ulaşamamışlar. Yuh, dedim. Neyse tekrardan oluşturmuşlar kaydımı işte. Neyse dedik geçiştirdik 2 gün daha bekleriz ne olacak. Cumaya kadar ne arayan ne soran oldu. Tekrar destek ekibine mesaj attım, sözde yine gelmişler de bulamamışlar. Ulan korona dolayısıyla 4 kişi evde yaşıyoruz 1 haftadır evden çıkanımız yok. Böyle bir rezillik olabilir mi, böyle bir yalan iftira ayıp günahtır. Neymiş yeniden kaydımızı başlatmışlar. 2 gündür de ne yazık ki destek ekibinede ulaşamıyorum TurkNet'in cevapta yazmıyorlar. Ayrıca arkadaşlar ücra bir yere de internet bağlatmaya çalışmıyorum Ankara/ Çankaya / Cebeci'de oturuyorum siz düşünün Ankara'nın göbeği. Yani anlayacağınız rezillik üstüne rezillik çektim 1 haftadır internetede derslerede giremiyoruz maalesef uyduneti iptal ettirdiğim için. Satarken iyi hoş şöyle güzel böyle yanınızdayız, şimdiki duruma bakın. Yazıklar olsun TurkNet diyorum başkada bir şey demiyorum, kimseye de tavsiye etmiyorum. 2 gündürde cevap yazmıyorlar zaten çıldırmak üzereyim. Velhasıl, almayın aldırmayın... Bende en yakın zamanda başka firmayla anlaşıp çıkacağım kendilerinden!
Türk Geliştiriciden Android Oyun: Block Settlers
|
Ankara Bilkent Şehir Hastanesi Korona Rezilliği
|
Yazılımcı Monitör Tavsiyesi
|
Bilkent VS TOBB ETU Bilgisiyar Muh. ?
|
Alttaki Sisteme Cougar Cmx 700 w Yeter mi Lütfen Yardım
|
AMD Ekran Kartını Güncelleyememe Sorunu (ÇÖZÜLDÜ)
|
|
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 108
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 251
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 7.714 (Bu ay: 72)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 441 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Eğitim ve Sınavlar