Unity Random Spawn Sorunu
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Klonla : MonoBehaviour
{
public GameObject[] Objeler;
public Transform[] SpawnNoktaları;
public List<GameObject> SpawnlananNesnelerListe;
public GameObject SpawnKlasörü;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
}
private void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if(other.gameObject.tag == "Player")
{
foreach(var item in SpawnlananNesnelerListe)
{
Destroy(item);
}
for (int i = 0; i < 8; i++)
{
int sayi = Random.Range(0,SpawnNoktaları.Length);
GameObject Obje = Instantiate(Objeler[Random.Range(0, Objeler.Length)], SpawnNoktaları[Random.Range(0, SpawnNoktaları.Length)].position, Quaternion.identity) as GameObject;
SpawnlananNesnelerListe.Add(Obje);
Obje.transform.parent = SpawnKlasörü.transform;
}
}
}
public void DestroyObje()
{
while (transform.childCount > 0)
{
DestroyImmediate(transform.GetChild(0).gameObject);
}
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
}
}
Arkadaşlar öncelikle merhaba.
Objeleri spawnlarken bir spawn noktasına sadece bir obje gelmesini istiyorum rastgele şekilde.
Örnek 20 engel var ise 20 engeli rastgele sapawn noktaları 1 defa olmak üzere spawnlasın.
C# Crystal report veri aktarımı
Merhaba arkadaşlar formumda 1 tane datagridviewe var ve stünlar var örnek bir stün tarih diyelim burdaki tarih yazısını crystal reportun içerisine nasıl aktarabilirim ?
C# ReportViewer Yazdırma Sorunu
Sorun çözüldü.
C# Database Enginer Acces 2007
|
C# Yazdırma İşlemi
|
C# Yön Tuşları İle Hareket
|
C# Bir tuşa 2 defa Bastırmak
|
C# 2 tarih arası Ardışık Tarih
|
C# DataGridView Tarih Formatı
|
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 91
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 92
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 5.927 (Bu ay: 52)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Web Tasarım - Programlama