using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class Klonla : MonoBehaviour { public GameObject[] Objeler; public Transform[] SpawnNoktaları; public List<GameObject> SpawnlananNesnelerListe; public GameObject SpawnKlasörü; // Start is called before the first frame update void Start() {
} private void OnTriggerEnter(Collider other) {
if(other.gameObject.tag == "Player") { foreach(var item in SpawnlananNesnelerListe) { Destroy(item); } for (int i = 0; i < 8; i++) { int sayi = Random.Range(0,SpawnNoktaları.Length); GameObject Obje = Instantiate(Objeler[Random.Range(0, Objeler.Length)], SpawnNoktaları[Random.Range(0, SpawnNoktaları.Length)].position, Quaternion.identity) as GameObject; SpawnlananNesnelerListe.Add(Obje); Obje.transform.parent = SpawnKlasörü.transform; }
}
} public void DestroyObje() { while (transform.childCount > 0) { DestroyImmediate(transform.GetChild(0).gameObject); } } // Update is called once per frame void Update() {
}
} Arkadaşlar öncelikle merhaba. Objeleri spawnlarken bir spawn noktasına sadece bir obje gelmesini istiyorum rastgele şekilde. Örnek 20 engel var ise 20 engeli rastgele sapawn noktaları 1 defa olmak üzere spawnlasın. |
Bildirim