12 Ocak 2021 tarihinde N11 aracılığıyla ARSLANGROUP satıcısından sipariş ettiğim BOSCH Bulaşık makinesi yerine BORUSAN LOJİSTİK firması telefonla ulaşıp "Çamaşır Makinesi teslim edeceğiz, evde misiniz? " diye sorunca hatalı ürün gönderildiğini anladık. Ürün getirilmedi. Teslim almadan N11 üzerinden değişim talep ettik, kabul edilmedi. 3 defa iade talep ettik, reddedildi. N11 ile 4 kez görüştük, çözüm getirilmedi. Ödemeyi tahsil ettiler, geri ödeme yapmıyorlar.
- N11 ilgileniyoruz diyor, susuyor!
- ARSLAN ürün geri gelmedi diyor! Mağdurum diyor! Ne mağduru? Prosedür diyor! ürünü teslim etmek "prosedür" değil mi? "teslim etmiyorsan parasını iade etmek "prosedür" değil mi?
- Para iade edilmiyor! belli ki "at havuza, yatır faize, para beklesin, tencere kazan doğursun"! Bunu kaç kişiye yapıyorsunuz ?
- Başka yerden tekrar sipariş edince her ikisi de Kredi kartı ekstreme yansıdı, faiz ödüyorum!
- BSH/BOSCH, sen kimlerle iş yapıyorsun?
18 gündür bana teslim edilmeyen ürünü, benim hiçbir hatam yokken ve ürünün nerede olduğunu dahi takip etme imkanım olmayan bir durumda neden para iadesi yapılmıyor N11?
Arslangroup. Ürünü kime gönderdin? kiminle gönderdin? ne oldu? kayıp mı oldu? benim suçum ne? sen nasıl bir satıcısın? işini yapamayıp müşterinin parasını iade etmiyorsunuz? Sorun varsa bizim kusurumuz mu var? kendi aranızda çözün !
Siz hala bu firmalarla çalışmayı mı düşünüyorsunuz? tekrar, tekrar düşünün!
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 7
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 7
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 164 (Bu ay: 1)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar