12 Ocak 2021 tarihinde N11 aracılığıyla ARSLANGROUP satıcısından sipariş ettiğim BOSCH Bulaşık makinesi yerine BORUSAN LOJİSTİK firması telefonla ulaşıp "Çamaşır Makinesi teslim edeceğiz, evde misiniz? " diye sorunca hatalı ürün gönderildiğini anladık. Ürün getirilmedi. Teslim almadan N11 üzerinden değişim talep ettik, kabul edilmedi. 3 defa iade talep ettik, reddedildi. N11 ile 4 kez görüştük, çözüm getirilmedi. Ödemeyi tahsil ettiler, geri ödeme yapmıyorlar.
18 gündür bana teslim edilmeyen ürünü, benim hiçbir hatam yokken ve ürünün nerede olduğunu dahi takip etme imkanım olmayan bir durumda neden para iadesi yapılmıyor N11?
Arslangroup. Ürünü kime gönderdin? kiminle gönderdin? ne oldu? kayıp mı oldu? benim suçum ne? sen nasıl bir satıcısın? işini yapamayıp müşterinin parasını iade etmiyorsunuz? Sorun varsa bizim kusurumuz mu var? kendi aranızda çözün ! Siz hala bu firmalarla çalışmayı mı düşünüyorsunuz? tekrar, tekrar düşünün! ![]() ![]() |
Bildirim