Arkadaşlar merhaba, Geçen hafta yaklaşık 3000 TL civarında bir ürün aldım, Kargo hareketlerinden baktığımda Cuma günü ürünün dağıtıma çıkarıldığını gördüm ancak kargo bana teslim edilmedi. Bende ertesi gün bilgi almak için kargo firmasının şubesine gittim. Ürün bir köşeye atılmış dağınık bir vaziyetteydi şöyle sağına soluna baktım bazı parçaları yerinde değildi bende kargo firması personeline bu ürünü teslim almayacağımı ifade ettim onlarda sizin bir şey yapmanıza gerek yok biz bunu iade edeceğiz dediler. Bende beklemede kaldım herhâlde iade için Trendyol bana bilgi verir diye düşündüm. Pazartesi akşamı telefonuma sms geldi ürün teslim edildi diye, sms.de ürünün bana teslim edildiği gözüküyordu. Bende tabi bir şok noluyo falan dedim hemen telefona sarıldım ve trendyolu aradım. Bana mh.leri kargo firmasından böyle bir bilgi geldiğini 24 saat beklememi sonrasında tekrar iletişime geçmem söylendi. Neyse ertesi gün(24 saat geçtikten sonra) tekrar aradım bana kargonun satıcıya ulaşmasını beklemem daha sonra satıcının incelemesini takiben buda iki iş günüymüş beklememi istediler. Bende doğal olarak pardon ne incelemesi ben ürünü hiç teslim almadım ki ne bir kargo kodu verdim ne bir imza attım ürün hasarlı olduğu için doğal olarak teslim almadım dedim. Teslim almadığım kargonun incelemesi mi olurmuş bana derhal paramı iade edin dedim haklı olarak. Tüm derdimi anlatmama rağmen yapabileceklerinin bir şey olmadığını beklememi tekrar tekrar söyleyip telefonu yüzüme kapattılar. Dün kargo satıcıya teslim oldu bugün tekrar iletişime geçtim paramı lütfen iade edin ikinci gün oldu daha neyi bekliyoruz dedim. Yapabileceğimiz bir şey yok yarın ikinci iş günü olduğunu ve beklemeye devam etmemi söylediler. Bu arada hala trendyolun siparişlerim bölümünde ürün bana teslim olmuş gözükürken kargo firmasının sitesinde ürün satıcıya iade olduğu kargo hareketlerinde gözükmekteydi. Arkadaşlar Trendyola hiç bir güvenim kalmadı. Müşteri Temsilcileri güven vermeyen ve telefonu yüzüme kapatacak kadar utanmazlar. Buradan edindiğim tecrübe Trendyoldan alış veriş yaparsanız eğer kargoyu teslim almazsanız vay halinize çünkü sistemlerinde böyle bir iade seçeneği yok ve hala ürün bana teslim edilmiş gözüküyor(Birde bana şaka gibi bildirimde bulunuyorlar garanti süresini uzatmak istermisiniz diye). İadenizin durumunu takip edeceğiniz bir şey yok her seferinde telefon veya asistan ile iletişim kurmanız gerekiyor. Kendi kargo takip ekranı ile gerçekte olan kargo hareketleri birbirini tutmuyor. Sonuç olarak teslim almadığım ürünün para iadesi için hala uğraşıyorum, yarını bekleyeceğim artık ayrıca bankadan da alışveriş itirazında bulundum. Edit 1(23.09.22): Bugün iki işgünü doldu Trendyol asistan ile iletişime geçtim satıcının incelemesi için süre doldu dedim paramın iadesini istedim. Yeni bir kargo iade kodu verdiler, Sistemleri o kadar kötü ki satıcıda olan bir ürüne yeni kod veriyorlar. Gerçekten arkadaşlar bu Trendyoldan uzak durun bunu tüm samimiyetimle söylüyorum sinir bozucu bir firma. Ve Şaka gibi ilgili birimin inceleme yapacağını 7 gün kadar beklememi söylediler. Edit 2(24.09.22): Banka paramı iade etti(Alış veriş itirazım neticesinde olduğunu düşünüyorum). < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qarakedi -- 24 Eylül 2022; 11:28:16 > |
Trendyol Teslim Almadığım Ürünün Parasını İade Etmiyor
-
-
Arkadaşlar ricam konuyu öne çıkarabilir misiniz başka kişilere de ulaşsın.
-
kalpazan bir şirket
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de teslim almadığım ürünü Sürat Kargo teslim etti diye gösteriyor. Ürünü belki de kaybetti. Bakalım Trendyol ile nasıl çözecem bu işi. Sürat Kargo'yu BTK'ya şikayet ettim direk. Bakalım Btk napacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun İnşallah kısa sürede sorununuz çözülür, tahminimce bu firma o kadar çok satış yapıyor ki pek kimseyi takmıyor. Şikayetvar'a yazmıştım bir arayan dahi olmadı terndyoldan o kadar ilgisizler. Bence bankadan da alışveriş itirazında bulun teslim edilmedi diye.
-
Saol. İşin komiği ortada banka yok. Trendyol cüzdan+Trendyol çek ile aldım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Trendyol pişmanlıktır öne çıkardım hocam
-
Trendyol tam bir sahtekar ve batakçı bir firma. Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunun.
-
Konu tarihine bakmadınız sanırım, 2022 ye ait.
-
2022'ye ait olunca ne oluyor? 2022 yılına ait olunca cevap yazılmıyor mu konuya yani?
-
Mesajınızda "Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunun." şeklinde bir ifade mevcut. Zaman aşımı olmuş yani konu sahibi şikayetçi olamaz artık.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X