< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Migros'tan İade Süreci ve Prosedürü
Migros'tan satın aldığınız bir ürünü, yasal düzenlemeler ve Migros'un iade politikası kapsamında belirli koşullar altında iade edebilirsin.
İade Süresi
Migros'un iade süresi, ürün kategorisine göre değişir. Genel olarak, aşağıdaki süreler geçerlidir:
- Gıda Ürünleri: Ürünün son tüketim tarihi geçmemiş olması kaydıyla satın alma tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edilebilir.
- Giyim, Ayakkabı ve Aksesuarlar: Ürünün etiketleri ve ambalajı bozulmamış olması kaydıyla satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir.
- Elektronik Ürünler: Ürünün arızalı olmaması ve ambalajının bozulmamış olması kaydıyla satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir.
İade Prosedürü
Ürün iadesi yapmak için aşağıdaki adımları takip etmelisin:
- İade etmek istediğin ürünü fişi ile birlikte en yakın Migros mağazasına götür.
- Müşteri hizmetleri bölümüne başvur ve iade işlemini başlat.
- İade nedenini belirt.
- Ürünün iade koşullarına uygun olup olmadığı kontrol edilecektir.
- İade koşullarına uygun bulunması durumunda, ürünün bedeli fiş karşılığında nakit olarak veya Migros kartına iade edilecektir.
Önemli Notlar
- Bazı ürünler iade edilemez. Örneğin: açılmış gıda ürünleri, iç çamaşırı, mayo gibi hijyenik ürünler.
- İade işlemi sırasında orijinal fişin ibraz edilmesi zorunludur.
- Ürünün iade koşullarına uygun olması gerekmektedir. Örneğin: ürünün etiketleri bozulmamış olmalıdır, ürünün arızalı olmaması gerekir.
Migros'un iade politikası ve prosedürü hakkında daha detaylı bilgi edinmek için Migros'un resmi web sitesini ziyaret edebilirsin.