Şimdi Ara

Migrostan aldığım bir ürünü iade edebiliyormuyum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
41.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Iade mi alıyorlar yoksa değişim mi yapıyorlar bide ürünü dün aldım ne zamana kadar yapabilirim bu islemleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Migros'tan İade Süreci ve Prosedürü

    Migros'tan satın aldığınız bir ürünü, yasal düzenlemeler ve Migros'un iade politikası kapsamında belirli koşullar altında iade edebilirsin.

    İade Süresi

    Migros'un iade süresi, ürün kategorisine göre değişir. Genel olarak, aşağıdaki süreler geçerlidir:

    • Gıda Ürünleri: Ürünün son tüketim tarihi geçmemiş olması kaydıyla satın alma tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edilebilir.
    • Giyim, Ayakkabı ve Aksesuarlar: Ürünün etiketleri ve ambalajı bozulmamış olması kaydıyla satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir.
    • Elektronik Ürünler: Ürünün arızalı olmaması ve ambalajının bozulmamış olması kaydıyla satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir.

    İade Prosedürü

    Ürün iadesi yapmak için aşağıdaki adımları takip etmelisin:

    1. İade etmek istediğin ürünü fişi ile birlikte en yakın Migros mağazasına götür.
    2. Müşteri hizmetleri bölümüne başvur ve iade işlemini başlat.
    3. İade nedenini belirt.
    4. Ürünün iade koşullarına uygun olup olmadığı kontrol edilecektir.
    5. İade koşullarına uygun bulunması durumunda, ürünün bedeli fiş karşılığında nakit olarak veya Migros kartına iade edilecektir.

    Önemli Notlar

    • Bazı ürünler iade edilemez. Örneğin: açılmış gıda ürünleri, iç çamaşırı, mayo gibi hijyenik ürünler.
    • İade işlemi sırasında orijinal fişin ibraz edilmesi zorunludur.
    • Ürünün iade koşullarına uygun olması gerekmektedir. Örneğin: ürünün etiketleri bozulmamış olmalıdır, ürünün arızalı olmaması gerekir.

    Migros'un iade politikası ve prosedürü hakkında daha detaylı bilgi edinmek için Migros'un resmi web sitesini ziyaret edebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • şişme bebek mi aldın coni reis ?
  • Ne aldığına bağlı.

    Yiyecek, içecek gibi şeyleri değiştiriyorlar zaten fişiyle götürürsen bozuk vs olursa. 25 liraya mouse almıştım 0 mouse bozuk çıkmıştı 3 kere aynı şey oldu çift tıklama sorunu vardı 3 kere değiştirmişleri oldu (tabi ordaki aptallara çift tıklamanın sorun olduğunu anlatmak ölüm ömründe mouse kullanmamış normal diyor) sonunda 4. de aynı şeyi yaşayınca götürüp değiştirmedim attım çekmeceye.

    Telefon almıştım 2000 lira verip kendi kendine dokunmatik basma problemi vardı aldıktan 15 dakika sonra götürdüm böyle böyle dedim (100 metre mesafede evime migros) bundan yıllar önceydi tabi 2013 filandı adamlar servise gidecek filan dediler kafayı yemiştim lan 15 dakika olmuş sen de görüyorsun telefon arızalı.
  • Bazı durumlarda para iadesi de alıyorlar tabi.

    Ama gidipte 1 kutu peynir alıp yarısını yiyip bu peynir bozuk çıktı diyip ertesi gün götürürsen almazlar.

    Bu durum oradaki müşteri hizmetlerine kalmış aslında kanuni olarak dayanakları bilmiyorum ama müşteri memnuniyeti için küçük şeylerde sıkıntı çıkmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0988D7594 -- 5 Ağustos 2018; 17:10:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vosvareto9013

    şişme bebek mi aldın coni reis ?
    yemek için saklama kabı almıstım.ama ve lakin eve gelince evde oldugun öğrendim.onun için kabları yarın geri götürmeyi düsünüyorum.parayı veriyorlarmı vermiyorlarmı ona göre değişim talebinde bulunayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kozmozun delisi -- 5 Ağustos 2018; 18:28:9 >
  • fişiniz varsa direkt iade edebilirsiniz. migros bu konuda en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Migrostan zeytin almıştım, uygulamadan kalitesinin sıkıntılı olduğunu vs. yazdım. Migros markalıydı hani kendilerini düzeltsinler falan diye. Birkaç gün sonra aradılar, efendim getirin iade alalım firmaya da uyarıda bulunalım falan dediler. Migrosun en taktir ettiğim özelliklerinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Atıyorum tablet aldım beğenmedim çok yavaş geldi iade mümkün mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün sordum almuyorlarmış keyfi iadeleri. Bozulur falansa firmaya yolluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.