13 Temmuz 2020 tarihinde 2305 liraya Philips Marathon süpürge aldım. Aynı gün gezerken aynı süpürgeyi başka yerde 300 lira ucuza bulunca oradan almaya karar verdim.
Siparişi verdikten 3 saat sonra HEPSİBURADA uygulaması üzerinden siparişi iptal etmek istedim. Ancak kolay iade seçeneği çıkmadı. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda ürünün kargo sürecine girdiğini ve iptal edemeyeceğimi söylediler. Kargo gelince teslim almayın bize iade gelince paranız hesabınıza yatar dediler. Önceki alışverişlerimde bu dedikleri şekilde oluyordu.
Daha sonra Hepsijet kargo takip numarası oluştu hemen Hepsijet i aradım ve ürünü istemediğimi iade etmelerini istedim. Bu işlemi yapmaları da 3 gün sürdü ve 16 temmuz 2020 de kargo HEPSİBURADA'ya iade edildi. 2 iş günü içinde paramın yatacağı söylendi. Bende bekliyorum yatmasını, yatmadığı içinde arada müşteri hizmetlerini arıyorum soruyorum. En son öğreniyorum ki iade gelen kargo 16 temmuzda tekrar MNG kargo ile gönderilmiş. Kargo da 17 temmuzda komşumun balkonuna bırakılmış.
Benim hiç bir suçum günahım yok bana iade kodu almamı ve ürünü kargoya vermemi söylediler. Ürün bende değil komşum da. Neyse komşuma rica ettim sağolsun kodu aldık gönderdik. Ama hala daha para iadesi yapılmadı. Bekliyorum bakalım ne olacak.
Arkadaşlar hepsiburada'dan 2003 yılında beri alışveriş yapıyorum. Ancak son zamanlarda çok sıkıntılar yaşamaya başladım. Aşağıdaki konularda benim şikayetime benzer şikayetler. Forumda da çok sayıda şikayet var. Şikayetvarda da aynı şekilde çok fazla şikayet var. Hepsiburada üzülerek söylüyorum istanbulbilişim yolunda ilerliyor. Sorunum çözüldükten sonra hepsiburada yı bir daha asla kullanmayacağım. Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim. En azından insanlar belki buradan görürler ve alışveriş yaparken bir daha düşünürler.