Merhabalar,
Bugün sizlere Vodafone İstinye Park şubesinde yaşamış olduğum durumu anlatacağım. Benzer bir durumu yaşayan olursa diye yazdıklarım belki yol gösterici olur.
Kısa bir süre önce babam vefat etti. Annemin, abimin benim vs. telefon hatları babamın üstüneydi. Hatlar kapanmadan önce hatları üstümüze almak istedik ( 1 ay önce hep beraber gittik). Oradaki personel bize bazı bilgilendirmelerde bulundu. İşte şuan çıkarsanız cayma bedeli ödeyeceğimizi ve ek olarak da devir ücreti ödeyeceğimizi söyledi. Bunlardan yana başta herhangi bir sorunum yoktu zaten. Kasım 2020 de gelmeniz durumunda cayma bedeli ödemez 120tl devir ücreti ödeyerek hatları üstünüze alabilirsiniz diyordu. 12.11.2020 tarihinde gittiğimde beyefendiler birde ne desin 120TL Devir Ücreti + 100 TL ödeme istiyorlar. Diyorum bu 100tl ne alaka işleminizle alakalı alınacak ücrettir diyor. Geçtiğimiz aylarda içime mi doğdu diyeyim nedense tüketici hakem heyetine vermek gelmişti içimden. Vefat durumlarında cayma bedeli alınamayacağını sadece Devir Ücreti ödeneceği yazıyor aksi durumda mağaza bilgilerini talep ediyorlar. Fakat bu sonucu mağaza yetkililerine göstermeme rağmen personelin yaptığı konuşma şu şekilde:
-Mevzuat hakkında yeterli bilgimiz var, Tüketici Hakem Heyeti nereden bilsin bu durumları
Tarzında bir konuşma sağlıyor ve her şeyi bildiğini iddia ederek beni aşağılmaya falan çalışıyor. Ardından gidiyorum müşteri hizmetlerine durumu anlatıyorum. Müşteri Hizmetleri de sadece Devir Ücreti nin varsa ödenmemiş telefon fatura ücretlerinin ödenmesini söylüyor. Tamam diyorum onlardan yana sıkıntı yok diyorum fakat 100TL ek ödeme çıkartıyorlar diyorum. Diğer müşteriler bekliyor diyip kapatıyor. Ardından 2. kez müşteri hizmetlerini arıyorum. Mağaza hakkında şikayet talebi - önceki müşteri hizmetleri hakkında şikayet talebi ve mağazadaki personellerin davranışları hakkında şikayet talebi oluşturuluyor. Müşteri hizmetleri böyle bir durumun olduğunu mağazaya gidip bildirirseniz böyle bir ücret almadan işleminizi gerçekleştirebilirsiniz diyor. Fakat gidiyorum gene tık yok değişen tek şey mağazadaki elemanların bana gösterdiği saygı oluyor. Konuşma şekilleri değişiyor fakat ısrarla o 100TL yi koparmaya çalışıyorlar.
Sadece benim telefon olsa eyvallah 4 adet telefon numarasını devir alacağız
120 *4 + 100 *4 =880tl bir ücret çıkıyor.
Normalde olması gereken 120*4 Tl ödemesi şeklindedir fakat bu şube olması gerekenin dışında bir yol ek olarak hat başına 100TL daha para koparma tarafında. Müşteri hizmetleri ve tüketici hakem heyetini yok sayarak ek para koparma derdindeler.
Şikayet talebi 2 gün içerisinde sonuçlanıyor olacakmış. Gelişme oldukça buraya bilgilendirmeleri geçeceğim. ( 12.11.20 )
instagram sürekli eylem engellendi hatası
|
|
Türknet 2-3 Gündür Hız Sıkıntıları Yaşıyorum
Satılık Çift Keleş Hesap
|
|
Social Oyuncu - Teknoloji ve oyun haberleri
|
İstatistik bölümü Soru
|
socialoyuncu.com adlı sitem
|
|
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 336
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 631
İkinci El Bölümü Mesajları: 26
Konularının görüntülenme sayısı: 13.102 (Bu ay: 120)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 100 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar