Trendyol.com web sitesi üzerinden 17 Kasım 2023 tarihinde "Yalçın Carsound" satıcısından bir adet subwoofer ürünü sipariş ettim.
Aynı gün kargoya verildi, ertesi gün teslim aldım, sorun yok. Fakat siparişlerim kısmından ürünün faturasına baktığımda 09.11.2023 tarihli başka birine kestikleri bir faturayı yüklemişler. Bana ait faturamı 3-4 kere talep ettim, her seferinde sistem hatası diyerek başından attılar, benim faturamı kesmediler. En son "Sizi şikayet edeceğim bana hakkım olan faturayı göndermiyorsunuz" yazdım, bu sefer sistem hatası vermedi. İstediğin yere git şikayet et yazdılar. Göz göre göre vergi kaçakçılığı yapıyorlar. Hakkım olan faturamı bana göndermiyorlar. Bir de böbürlenerek saygısızca cevap veriyorlar. Ekran görüntülerinde de gözüktüğü üzere. Trendyol nasıl böyle bir rezilliğe müsaade ediyor anlamıyorum.
Mesele sadece bana kesilmeyen fatura değil, bu satıcının veya bunun gibi başka satıcıların, diğer satışlarında da aynı şeyi yapmadığı meçhul. Siparişi veren kişinin ilettiği fatura başlığından bağımsız bir başlığa kesilmiş faturayı sisteme yüklüyorlar. Herkesin faturaya dikkat etmediğini farz edersek dünya kadar vergiyi cebe indirmiş oluyorlar. En yakın zamanda sağlam bir denetim yapılmasının gerektiğini düşünüyorum. Trendyol'dan sorunumun çözülmesini bekliyorum.
Yalçın CarSoundHifi , yalçın car audio , yalçın oto müzik adana
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 201 (Bu ay: 2)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Firmalar ile Yaşanan Sorunlar