Şimdi Ara

Trendyol - yalçın car audio satıcısının fatura talebine verdiği cevap

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Trendyol.com web sitesi üzerinden 17 Kasım 2023 tarihinde "Yalçın Carsound" satıcısından bir adet subwoofer ürünü sipariş ettim.


    Aynı gün kargoya verildi, ertesi gün teslim aldım, sorun yok. Fakat siparişlerim kısmından ürünün faturasına baktığımda 09.11.2023 tarihli başka birine kestikleri bir faturayı yüklemişler. Bana ait faturamı 3-4 kere talep ettim, her seferinde sistem hatası diyerek başından attılar, benim faturamı kesmediler. En son "Sizi şikayet edeceğim bana hakkım olan faturayı göndermiyorsunuz" yazdım, bu sefer sistem hatası vermedi. İstediğin yere git şikayet et yazdılar. Göz göre göre vergi kaçakçılığı yapıyorlar. Hakkım olan faturamı bana göndermiyorlar. Bir de böbürlenerek saygısızca cevap veriyorlar. Ekran görüntülerinde de gözüktüğü üzere. Trendyol nasıl böyle bir rezilliğe müsaade ediyor anlamıyorum.


    Mesele sadece bana kesilmeyen fatura değil, bu satıcının veya bunun gibi başka satıcıların, diğer satışlarında da aynı şeyi yapmadığı meçhul. Siparişi veren kişinin ilettiği fatura başlığından bağımsız bir başlığa kesilmiş faturayı sisteme yüklüyorlar. Herkesin faturaya dikkat etmediğini farz edersek dünya kadar vergiyi cebe indirmiş oluyorlar. En yakın zamanda sağlam bir denetim yapılmasının gerektiğini düşünüyorum. Trendyol'dan sorunumun çözülmesini bekliyorum.



    Yalçın CarSoundHifi , yalçın car audio , yalçın oto müzik adana


    Trendyol - yalçın car audio satıcısının fatura talebine verdiği cevap


    Trendyol - yalçın car audio satıcısının fatura talebine verdiği cevap


    Trendyol - yalçın car audio satıcısının fatura talebine verdiği cevap







  • Trendyol a kayıt açtınız mı ne diyorlar bu durumla ilgili?

  • Ahahah tavıra bak...


    Şimdi öncelikle Trendyol'a bi yazın, bu işin resmi olmayan kısmı.


    İkinci olarak ve asıl olarak ise CİMER üzerinden şikayet açıyorsunuz.

    Hatta ayrı ayrı olacak şekilde hem Tüketici Mahkemesi'ne şikayet açın eğer yetki alanlarında ise;

    Hem de yine asıl olarak MALİYE'ye şikayet ediyorsunuz.


    Fatura kesmeme, vermemenin, bile isteye vergi kaçırmanın güzel cezaları var, bu vesile ile şüphelenirlerse başka fatura ve satışları da inceleyebilirler.


    Öyle "git istediğin yere yarından tezi yok şikayet et" işleri geride kaldı. Bi güzel çökerler, görür Trendyol - yalçın car audio satıcısının fatura talebine verdiği cevap 

  • Fatura geldi. Fakat e-belgeden sorguluyorum kayıtlı çıkmıyor. Geç onaylanıyor desek bile üzerine iki gün geçti. Evrakta oynama yapılmış olduğundan şüpheleniyorum. Hizmet yerine basit bir yazı yazılmış. ürünün markası modeli yok. Satıcıya tekrar yazdım.

    Arkadaş bu sefer iyice kendini aştı bu kadarını beklemiyordum. Bi tehdit edilmediğim kalmıştı. Trendyol a 4 - 5 defa destek talebi ilettim. Özür dileriz gerekli uyarılar yapılacak yazdılar. Satıcının fişini çektik yazmalarını beklerdim. Fark ettim ki satıcının bana yazdığı son mesajdan sonra Trendyol’un umurunda değil. Uyarı falan hepsi palavra.

    Müşteri hizmetlerini arayıp sekretere bağlandım. "Satıcınız

    ile konuşmamı görebiliyor musunuz?" diye sordum. Evet efendim dediler.

    "yalçın carsound ile konuşmamıza bakın. Bu satıcınızdan şikayetçiyim.

    Sattığı ürünün faturasını göndermiyor, vergisini ödediğim ürünün faturasını

    istiyorum tehdit ediliyorum. Böyle satıcılara nasıl müsaade ediyorsunuz bu ne

    rezilliktir. Gerekenin yapılmasını istiyorum." dedim. "Özür dileriz

    efendim, bizim yapabileceğimiz bir şey yok biz ilgilenmiyoruz" dediler. Tepem

    attı. Kim ilgileniyor hanımefendi siz Trendyol müşteri hizmetleri değil misiniz

    yanlış yeri mi aradım diyorum. Israrla "Yapabileceğimiz bir şey yok"

    diyor. Şaka gibi gerçekten inanamıyorum. Trendyol'un bu kadar sorumsuz bir E-ticaret sitesi olduğunu bilmiyordum hiç mi itibarınız yok be kardeşim mahalle pazarı

    mı burası. Denetimin "D" si yok. Satıcı göz göre göre K.D.V. Hırsızlığı

    yapıyor yüklü vergi matrahı artırımı yaptığından bile bir şeyler

    düşünebilirsiniz. Üslup desen dünyadan bir haber. Son kullanıcıyım tehdit ediliyorum

    umurlarında değil. Son siparişimi teslim aldım başka da yok. Çok mecbur kalırsam

    da alacağım mağazayı çok iyi seçmem gerekiyor. 100-200 daha veririm en fazla.

    Millet kafasına göre takılıyor gelen geçen mağaza açıyor bit pazarı sanki. Başka bir siparişimde de sıkıntı

    yaşıyorum şuan. Fatura içeriği yanlış ve düzeltilmiyor...


    Alışveriş yapacak arkadaşlar dikkatli olun derim her satıcıdan ürün alınmaz.






    Trendyol - yalçın car audio satıcısının fatura talebine verdiği cevap




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.