Merhaba, Boyner'den aldığım üründe yaşadığım sorunu defalarca müşteri hizmetlerini arayarak çözüme kavuşturmayı bırakın bir yanıt bile alamıyordum konuyla alakalı. Neyse ki şiyaketvar'a yazdım ancak o sürede Boyner müşteri memnuniyeti birimi gibi bir telefon aldım ve yaşadığım mağduriyeti iletebildim. İncelemek için ürünü tekrar göndermemi istediler verilen kargo kodunun geçersiz olduğundan dolayı kargo ile gönderim sağlayamadım. Mağazalara gidiyorum ambalajı açıldığı için onlarda teslim almıyor. Halbuki mağazadan da gönderim yapabileceğimi söyleyen yine çözüm merkezi. Yani biz bir ürün aldığımız da ve bu ürün kapalı ambalajında iade ettiğimizde onların jelatin yapıştırılmış diyerek kabul etmeme gibi durumu var, biz nasıl kanıtlayabiliriz. Ürünü geldiği gibi geri gönderdim ve bana açılmış olarak geri geliyor. Zaten bu süreçte epeyce zaman geçti, çıkış yapılan yer ya da kontrol edilen yere ait kamera kaydı varsa da artık durmuyordur diye düşünüyorum. Konu artık benim için para iadesi dışına çıkmış ve "Jelatin yapıştırılmış içerisindeki parfüm kullanışmış" suçlamasının peşine düşmüş bulunmaktayım. En son ürünün hangi mağazadan kargolandığını öğrenip onlarla iletişime geçtim. O kadar doluyum ki Ankara'dan Antalya'ya o mağazaya birebir bana bu ürünü kargolayan personelle görüşmek istiyorum. Çok fazla uzatmak istemiyorum yeterince uzattım sanırım aşağıya şikayetvar'a ait linki de bırakıyorum. Bu site olmasa bizimle iletişime geçen de olmayacaktı. Böyle bir durum da bir sonuç alabilir miyiz acaba Tüketici Hakem Heyeti'ne de başvuru da bulunacağım ama hiç bir kamera kaydı bile kalmamışsa nasıl sonuç alırım bilmiyorum. Gerekirse avukat ile görüşeceğim ürünün x10 katı ödeyeceğim. Bugün mağaza personelinin tavrı beni bu düşünceye soktu. Teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Clauder -- 22 Ekim 2024; 23:18:36 > |
Bildirim