Merhaba arkadaşlar,
Size yaşadığım bi servis sorununu anlatmak istiyorum. Konuyla ilgili yol gösterecek yardımcı olabilecek varsa minnettar olurum. Şimdi 16 Kasım Pazartesi günü henüz pil döngüsü 6-7 olan Apple MacBook Pro 16 inç cihazımı güç almama, açılmama sorunu ile Apple yetkili servisi olan Zentech'e teslim ettim. Aradan geçen 3 hafta sonunda tarafıma ne bir geri dönüş ne de ürünün servis durumuyla ilgili websiteden bilgilendirme yapılmadı. Firmanın müşteri hizmetlerine ulaşmak istesem de hep ya meşgul çaldı yada operatörlerimiz meşgul sizi daha sonra ararız şeklinde dönüşler geldi. Nihayetinde 10 Aralık Perşembe günü (teslim tarihimden itibaren 21.iş günü) Apple müşteri hizmetlerini aradım. Konuyla ilgili talep açtıklarını ve geri dönüş yapacaklarını söylediler. Aynı gün yetkili servisin websitesinde ürün servis durumu sorgulama ekranına cihaz test edildi anakart arızalı garanti kapsamında anakart değişimi için parça bekleniyor şeklinde not girilmiş. Ertesi gün yani 11 Aralık Cuma günü sabah yetkili servis Zentech'ten görevli arayarak cihazın hazır olduğunu, herhangi bi işlem yapılmadığı sadece "yazılımsal bi kaç sorun olduğunu onu da güncelleme ile düzelttiklerini" söylediler. Bunun üstüne dün anakart değişimi beklendiğini yazmışsınız dediğimde karşımdaki kişi tereddüt ederek yanlış yazılmış olabileceğini söyledi. Bende cihazı teslim almayacağımı Apple müşteri hizmetleri ile görüşeceğimi söyleyip görüşmeyi sonlandırdım. Bugün Apple müşteri hizmetleri tarafıma dönüş yaptı ve cihazda hiçbir sorun olmadığı için onarım yapılmadığını söyledi. Bu sebepten dolayı Apple olarak yapacakları herhangi bir işlem olmadığını söylediler. Madem hiçbir sorun yoktu neden laptopum il il servis servis bu kadar süre boyunca gezdi dediğimde "servisin çalışma prensibi bu şekilde olabilir" cevabını aldım.
Öncelikle buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Şimdi cihazı 20 iş günü sürecinde tarafıma servis teslim etmedi. Bu durumda benim değişim isteme hakkım olabilir mi? Konuyla ilgili bilgi sahibi tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Merhaba arkadaşlar,
Size yaşadığım bi servis sorununu anlatmak istiyorum. Konuyla ilgili yol gösterecek yardımcı olabilecek varsa minnettar olurum. Şimdi 16 Kasım Pazartesi günü henüz pil döngüsü 6-7 olan Apple MacBook Pro 16 inç cihazımı güç almama, açılmama sorunu ile Apple yetkili servisi olan Zentech'e teslim ettim. Aradan geçen 3 hafta sonunda tarafıma ne bir geri dönüş ne de ürünün servis durumuyla ilgili websiteden bilgilendirme yapılmadı. Firmanın müşteri hizmetlerine ulaşmak istesem de hep ya meşgul çaldı yada operatörlerimiz meşgul sizi daha sonra ararız şeklinde dönüşler geldi. Nihayetinde 10 Aralık Perşembe günü (teslim tarihimden itibaren 21.iş günü) Apple müşteri hizmetlerini aradım. Konuyla ilgili talep açtıklarını ve geri dönüş yapacaklarını söylediler. Aynı gün yetkili servisin websitesinde ürün servis durumu sorgulama ekranına cihaz test edildi anakart arızalı garanti kapsamında anakart değişimi için parça bekleniyor şeklinde not girilmiş. Ertesi gün yani 11 Aralık Cuma günü sabah yetkili servis Zentech'ten görevli arayarak cihazın hazır olduğunu, herhangi bi işlem yapılmadığı sadece "yazılımsal bi kaç sorun olduğunu onu da güncelleme ile düzelttiklerini" söylediler. Bunun üstüne dün anakart değişimi beklendiğini yazmışsınız dediğimde karşımdaki kişi tereddüt ederek yanlış yazılmış olabileceğini söyledi. Bende cihazı teslim almayacağımı Apple müşteri hizmetleri ile görüşeceğimi söyleyip görüşmeyi sonlandırdım. Bugün Apple müşteri hizmetleri tarafıma dönüş yaptı ve cihazda hiçbir sorun olmadığı için onarım yapılmadığını söyledi. Bu sebepten dolayı Apple olarak yapacakları herhangi bir işlem olmadığını söylediler. Madem hiçbir sorun yoktu neden laptopum il il servis servis bu kadar süre boyunca gezdi dediğimde "servisin çalışma prensibi bu şekilde olabilir" cevabını aldım.
Öncelikle buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Şimdi cihazı 20 iş günü sürecinde tarafıma servis teslim etmedi. Bu durumda benim değişim isteme hakkım olabilir mi? Konuyla ilgili bilgi sahibi tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirseniz sevinirim.
|
|
Hepsiburada.com PİŞMANLIKTIR ! (MAĞDURLAR ODASI)
|
|
|
|
Meslek: Sigortacı, Müzisyen
Kasa: Cooler Master Cosmos C700P | Güç Kaynağı: Corsair RMi 80 PLUS GOLD 850W | İşlemci: Intel Core i7 7700K | Anakart: MSI Z270 Gaming M7 | Ekran Kartı: ASUS GeForce RTX 2080 OC Edition | Ram: Corsair Vengeance 2x8GB 16 GB 3200 Mhz CL16 | SSD: Samsung 960 EVO 250GB M2 & Samsung 850 EVO 500GB | Hard Disk: Toshiba P300 3 TB 7200 RPM | İşlemci Soğutucu: Corsair Hydro Series H115i Sıvı Soğutma | Monitör: AOC Agon AG352UCG Curved 35" 100 HZ | Klavye: Logitech G910 | Mouse: Razer Mamba | Headset: Asus ROG Strix Fusion 500 | Ses Sistemi: Harman Kardon Aura Plus | |
Son Giriş: 2 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 9 sa.
Mesaj Sayısı: 230
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 535
İkinci El Bölümü Mesajları: 84
Konularının görüntülenme sayısı: 11.648 (Bu ay: 311)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 367 (Bu hafta: 9)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar