Logitech g213 klavyeniz var ve büyük ihtimalle kronik problem olan bazı tuşların basmama ya da zor basma sorunu yaşıyorsunuz. Defalarca garantiden değişim yaptığım halde aynı sorun her klavyede farklı tuşlarda vardı. Sonunda garanti sürem bitti ve söküp bakmaya karar verdim. Sorunun ne olduğunu buldum. Düzelttim ve artık klavyemle daktilo gibi değil de yumuşacık basarak yazmanın tadını çıkarıyorum. Öncelikle garantiniz devam ediyor ise sorumluluk size aittir. Klavyeyi söktüğünüz az garantiniz bozulur.
Klavyenin nasıl söküldüğüne dair olan kısmı geçiyorum (youtube'da mevcut) Söktükten sonra tuşların olduğu kısmı ayırdınız. Eğer kart kısmında çok fazla kıl toz vs varsa temizlemenizi öneririm ben öyle yaptım fakat asıl problem bu değil o yüzden geçiyorum. Fabrikasyon hata tuş takımının olduğu plastiğin karta tam oturmaması. Evinizdeki saç kurutma makinesini alın. Söktüğünüz üst kapağı masa gibi düz bir zemine koyarak plastiği eritmeyecek şekilde fön makinesi ile iyice ısıtın. Isıttıktan sonra dik tutarak yan kısımlardan içe doğru eğerek tuşların daha aşağıda kalacak şekilde şekil almasını sağlayın. Yani space tuşunun altından ve f4 f5 tuşlarının üstünden tutup içe doğru bastırın. amaç tuşların genelini içe doğru bastırmak. yani kavisli hale getirmek. bu dediğimi dik tuttuktan sonra en alttan en üste kadar aşama aşama yapıp klavyeyi bükün. Kırmadığınız sürece hiçbir sorun yok. Kulağa saçma geliyor olabilir :D Evet ama 3 yıldır kullandığım klavyeyi bu şekilde sorunsuz hale getirdim. Fabrikasyon hata olarak üst kapak alta tam temas etmiyor o yüzden tuşlar iyice bastırmadıkça algılamıyor. Logitech nasıl böyle saçma bir mühendislik hatası yapmış hiçbir fikrim yok. Eğer anlamayan varsa ya da anlatamadıysam bana ulaşın yardımcı olurum. Kesinlikle işe yarıyor şuan hiçbir sorun yok tuşlar pamuk gibi... klavye sökme videosunun linkini bırakıyorum
3 Yıldır hiçbir ustanın çözemediği rölanti sorunu..
Herkese merhaba arkadaşlar, başlıkta belirttiğim gibi 15 yıldır sahibi olduğum Mitsubishi Lancer 2005 model aracım var. Severek ve keyifle kullandığım bir araba. Bundan 3 yıl önce rölanti devri 0.5'de düşük çalışmaya başladı, başlarda lpg'ye suç bulup önemsemesem de gitgide bu sıkıntı büyüdü. Sayısını hatırlamadığım kadar ustaya, yetkili servise gittim. Boğaz kelebeği temizliğinden tutun oksijen sensörlerine kadar değişmedik parça, dokunulmadık yer kalmadı. Motorda yağ yakma olduğu için 9000 TL masraf edip Sıfır motor yaptırdım. LPG'yi söktürdüm attım. Bu illet hala geçmedi.. Şuan motor ısındıktan sonra sadece dalgalanma oluyor. Fakat sabahları motor soğukken ilk çalıştırmada stop ediyor. Artık pes etmek üzereyim. Son umut varsa bir öneriniz diye sizlerle paylaşmak istedim. Sorularınızı veya önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler
Not: Araç otomatik ve makine bağlandığında hiçbir arıza kodu göstermiyor.
İşlemci ve Ram OC sonrası görüntü sorunu
|
Windows Xp Lite'a geçiş
|
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 14
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 19
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 6.099 (Bu ay: 188)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası