Merhaba,
Aracım Citroen Jumper 2008 model, L4H2. 350.000 KM'de ağır rektifiye gördü, (üst kapak, krank, gömlek, piston kolu, turbo, şanzıman, takozlar, ön takım vs elden geçti)
Baskı balatası yeni, hiç bir viteste titreme, sarsıntı sorunu yok geri vites hariç. Bu araçlarda kronik olduğunu öğrendim, yabancı forumlarda sonraki modellerde düzeltildiği belirtiliyor.
Araç yaklaşık 3.5 ton ağırlığında ve karavan ruhsatlı. Yapım aşamasında üzerinde ağırlık yokken takoza alırken fark ettik ilk defa.
Düz yolda geri viteste titreme yapıyor, hafif eğim varsa hafif balata kokusu eğer eğim yüksekse balatadan duman çıkarmaya kadar gidiyor.
Ustam yapılacak birşey olmadığını bunu bilerek kullanmamı söylüyor ancak malesef çok mümkün değil bu şekilde kullanmak.
Araştırmalarımda güçlendirilmiş volan seti olduğunu gördüm ancak bu sefer de 15-20 bin km'de bir baskıda sorun çıkıp baskı balata değişimi gerekiyor denmekte.
Geri vites dişlisinin de oranları değişmiş bildiğim kadarıyla ileriki modellerde.
Araç karavan olduğu için zaten senede 3-4 bin km anca yapar, birkaç yılda bir baskı balata değiştirmek her an tetikte olmaktan iyidir diye düşünüyorum.
Bu konuda işi bilen üstadların fikirlerine ihtiyacım var.
Yardımcı olursanız memnun olurum.
Tek ünite iki oda
|
|
Hi-Level T801 Boot Problemi + Recovery Mode
|
|
|
UPS Sessizleştirme
|
|
El yapımı anten alternatif öneriler
|
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 191
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 487
İkinci El Bölümü Mesajları: 279
Konularının görüntülenme sayısı: 8.729 (Bu ay: 114)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El