27.07.2022 COMNET Rezilliği
Öncelikle merhaba dostlar,
Comnet internet servis sağlayıcı ile 27.07.2022 tarihinde yaşamış olduğum rezilliği sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım bu firma ile ilgili abonelik başlatmadan önce bu yazı sizin için bilgilendirici olur.
Fazla vakti olmayanlar için konuyu kısaca özetlemek istiyorum öncelikle;
VAE üzerinden yani Türk Telekomun'un bakır kabloları üzerinden internet hizmeti almak için başvurdum, lakin binamın içinde herhangi bir ankastre kutu bulunmuyor ve Türk Telekom ekipleri de görselde görebileceğiniz kırmızı renkli ankastre kutusuna değil 65 metre uzaktaki başka bir kutuya yani yanlış kutuya hat bırakmışlar.
*Yeşil renk ile belirttiğim yer odamın camı ve kabloyu buradan kutuya kadar sarkıtıyorum.
Müşteri temsilcisi olduğunu düşündüğüm bir bayan beni aradı ve hattımın aktif olduğunu söyledi bende mümkün olamayacağını bütün gün evde olduğumu herhangi ekip gelmediğini ve kutuya hat bırakılmadığını belirttim. Arayan arkadaşta suçu bana yıkarak sadece 89₺ port açım ücreti ödediğimi ve +134₺ daha verip evde kurulum hizmeti almadığım için beni aramadıklarını söyledi. Bende böyle saçma iş olmaz, hiç değilse gelen ekipler al bunlar senin kabloların ne yaparsan yap diyerek göstermeliydiler diyerek şikayette bulunacağımı söyledim. 😅 Gülüyorum çünkü sonra ne mi oldu 😅 Tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim ilgili sayfada fatura numarası ve vergi numarası gibi bilgileri istiyor. Gittim sitelerine faturalarım diye bir alan vardı hatırladığım kadarıyla, ama oda ne banlamışlar. Siteye giriş yapmaya çalıştığımda ACCOUNT_DISABLED#20813 yazıyor. Dedim ne oluyor. Aradım müşteri hizmetlerini oda ne sürekli meşgule atıyor. Help Mert(Mert Kuşkapan) olarak bildiğim bir YouTuber'ın önerisi/reklamı üzerine bulmuştum bu hizmet sağlayıcısını dedim kendisine yazayım, firma ile iletişime geçmiş aldığım cevap aynen bu şekilde.
"Siz comnete durumu belirtmişsiniz ve onlarda port ücretinin yanabileceğini belirtmişler. Ardından BTK ve tüketici hakem heyetine şikayetinizi beyan ettiğiniz için firma da üyeliğinizi fesh edip ücretinizi de iade etmiş. Burada usulsüz bir şey yok gibi görünüyor."
1 Saat bile aktif olmayan port için benden port ücreti alıp sonrada iptal etmek nedir ?
Tüketicinin şikayet etme hakkı yok mudur? Şikayette bulunacağımı beyan ettiğim için aboneliğimi fesh etmek nedir ?
Her yerden banlayıp muhatapsız bırakmak ne kadar etiktir?
Benim istediğim çok basitti, TT'ekiplerine tekrardan talep açsınlar gelip kutuma doğru kutuya kablo bıraksınlar ve beni arasınlar kablolarını bıraktık bende göreyim.
Zamanımı ve paramı boşa heba etmiş oldum sayelerinde, Şimdi tekrardan abonelik başlatacağım ve tekrardan port ücreti ödemek zorunda kalacağım. Üstelik ilk ödemiş olduğum port ücretinide geri alamayacağım. Hiç değilse aboneliğimi taşıyabilme imkanı verselerdi.
Steam Sesli Sohbet Sorunsalı
|
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 60
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 63
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 4.745 (Bu ay: 182)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 210 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar