Şimdi Ara

27.07.2022 COMNET Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
3
Favori
10.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba dostlar,




    Comnet internet servis sağlayıcı ile 27.07.2022 tarihinde yaşamış olduğum rezilliği sizlerle paylaşmak istedim.


    Umarım bu firma ile ilgili abonelik başlatmadan önce bu yazı sizin için bilgilendirici olur.




    Fazla vakti olmayanlar için konuyu kısaca özetlemek istiyorum öncelikle;


    VAE üzerinden yani Türk Telekomun'un bakır kabloları üzerinden internet hizmeti almak için başvurdum, lakin binamın içinde herhangi bir ankastre kutu bulunmuyor ve Türk Telekom ekipleri de görselde görebileceğiniz kırmızı renkli ankastre kutusuna değil 65 metre uzaktaki başka bir kutuya yani yanlış kutuya hat bırakmışlar.

    *Yeşil renk ile belirttiğim yer odamın camı ve kabloyu buradan kutuya kadar sarkıtıyorum.


    Müşteri temsilcisi olduğunu düşündüğüm bir bayan beni aradı ve hattımın aktif olduğunu söyledi bende mümkün olamayacağını bütün gün evde olduğumu herhangi ekip gelmediğini ve kutuya hat bırakılmadığını belirttim. Arayan arkadaşta suçu bana yıkarak sadece 89₺ port açım ücreti ödediğimi ve +134₺ daha verip evde kurulum hizmeti almadığım için beni aramadıklarını söyledi. Bende böyle saçma iş olmaz, hiç değilse gelen ekipler al bunlar senin kabloların ne yaparsan yap diyerek göstermeliydiler diyerek şikayette bulunacağımı söyledim. 😅 Gülüyorum çünkü sonra ne mi oldu 😅 Tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim ilgili sayfada fatura numarası ve vergi numarası gibi bilgileri istiyor. Gittim sitelerine faturalarım diye bir alan vardı hatırladığım kadarıyla, ama oda ne banlamışlar. Siteye giriş yapmaya çalıştığımda ACCOUNT_DISABLED#20813 yazıyor. Dedim ne oluyor. Aradım müşteri hizmetlerini oda ne sürekli meşgule atıyor. Help Mert(Mert Kuşkapan) olarak bildiğim bir YouTuber'ın önerisi/reklamı üzerine bulmuştum bu hizmet sağlayıcısını dedim kendisine yazayım, firma ile iletişime geçmiş aldığım cevap aynen bu şekilde.




    "Siz comnete durumu belirtmişsiniz ve onlarda port ücretinin yanabileceğini belirtmişler. Ardından BTK ve tüketici hakem heyetine şikayetinizi beyan ettiğiniz için firma da üyeliğinizi fesh edip ücretinizi de iade etmiş. Burada usulsüz bir şey yok gibi görünüyor."




    1 Saat bile aktif olmayan port için benden port ücreti alıp sonrada iptal etmek nedir ?


    Tüketicinin şikayet etme hakkı yok mudur? Şikayette bulunacağımı beyan ettiğim için aboneliğimi fesh etmek nedir ?


    Her yerden banlayıp muhatapsız bırakmak ne kadar etiktir?




    Benim istediğim çok basitti, TT'ekiplerine tekrardan talep açsınlar gelip kutuma doğru kutuya kablo bıraksınlar ve beni arasınlar kablolarını bıraktık bende göreyim.

    Zamanımı ve paramı boşa heba etmiş oldum sayelerinde, Şimdi tekrardan abonelik başlatacağım ve tekrardan port ücreti ödemek zorunda kalacağım. Üstelik ilk ödemiş olduğum port ücretinide geri alamayacağım. Hiç değilse aboneliğimi taşıyabilme imkanı verselerdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkSMBL -- 2 Ağustos 2022; 22:38:11 >







  • Comnet gerçekten çok sıkıntı. Ama haklarını yemiyelim müşteri hizmetleri çok işlevli çalışıyor. Sorun yoksa problem yok; sorun varsa yine problem yok çünkü bu sefer sana vereceğimiz hizmet yok mantığı ile çalışıyorlar.  


    Port sıkıntınız varsa aman bulaşmayın. En ufak sıkıntıda cart diye hizmetinizi kapatırlar sonra bir daha adresime nasıl internet bağlatırım diye düşünür durursunuz.

    Bu ne saçmasapan bir firma la böyle. İnsanlar sorunlarını dile getiremeyecekse siz bu sorunlarla ilgilenmeyecekseniz ne işiniz var bilişim-hizmet sektöründe. Saçmalığa ve terbiyesizliğe bak. Fesih şartları da şaka gibi. Sanki kurumsal bir firma değil de köşedeki bakkal, kenar mahallenin arasındaki küçük esnaf.

  • Bu firmadan uzak durun müşteriye çöp veya atık gibi davranıyorlar
  • dürüm parası kadar zam yaptı diye turknet'e bela okuyanlar neye bulaştığının farkına varacak yakında :)

  • Comnet aşıkları uğramaz buraya kesinlikle :)
  • Comnet'de 5. ayım şahsi olarak memnunum ama bu hesap kapatma olaylarında savunulacak bir şey yok hani yardımcı olamadın bari hesap kapatma  

  • Comnet konu içerisinde bir sürü bunun ile ilgili durumu herkes söylemişti ve inanmadınız bu şirkette ciddi sorun olduğunu.


    Ön ödemeli hizmeti iptal edince iade etmezler ve hop diye bir kelime fazla yazdığınız zaman hesabı kapatan şirket değil mi? Pardon nereye şikayet etmek istersen edebilirsin demeleri aşırı bulutlara kendilerini uçurmuştu.



    Alıntı

    metni:
    Bunları bile bile neden geçtin acaba :) Hesabın kapatılacak korkusu varsa yazma kardeşim desteğe ve kullanma COMNET :)


    ^^ Comnet fan boyun ve çalışanın mesaji. Kaynak: https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/153400020



    Sorun şu ki, siz müşteri hizmetleri ile konuşmayı @ramazanjk55 ögrendikten sonra telefona cevap verecektiniz. Iftara atmanız yanlış olmuş:


    Alıntı

    metni:
    Ben sana neden yardımcı olayım ki ? IPTV yaşadığın sorunu firma engelliyor diye iftira atan kişisin detay bilmeden konuşuyorsun.Bu şekilde iftira atıp sorunlu firma şöyle böyle firma söylemen ve hala firmayı kullanman ne biliyim yani hiç akıl işi değil var mı orası da şüpheli :)Karşıdaki müşteri hizmetleri ne kadar sorunluysa kullanıcı da bir o kadar sorunlu genel olarak ben bunu görüyorum. Yaşadığınız alt yapı iç tesisatın sorunlarını bile sözleşmesiz firmalara yıkıyorsunuz :)


    Kaynak: https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/153400368




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brood -- 27 Temmuz 2022; 19:40:17 >




  • Gerçekten yaptıkları rezillik ve ayıp, çok patavatsız bu çalışanlar. kurumsal bir firmaya yakışmayan tavır ve üslup. Sadece bu firma için demiyorum tüm firmaların müşteri hizmetleri görevlisi işe alacakken tanıdık mı v.s değil, bilgi, hoşgörü, kibirsizlik, alçakgönüllülük, sinir kontrolü gibi konulardan testten geçirmesi gerek aksi halde kullanıcı kaybederler ama bu firmanın kullanıcı kaybetmesi pek umrunda değil gibi. Bunu bilerek geçiş yapın. Başka bir konuda da hizmeti tek taraflı iptal edip bir arkadaşın portunu kaybetmesine neden olmuşlar.
  • Ödediğiniz ücret iade edildi mi?

  • loiloyse kullanıcısına yanıt

    Konuyu yanlış anlamışsınız. İki ay arayla ve üstelik 12 ay zamsızlık sözü verildiği halde okkalı zamlar gelmesine tepki gösteriyor insanlar. Miktar değil, tutum önemli.

  • Yani akıl alır gibi değil, Bildiğim kadarıyla yönetmelik gereği İSS'lar sitelerinde abonelerinin şikayetlerini direk BTK sistemine düşeceği şekilde almak ile yükümlüler.

    Bunun için alan oluşturmaları gerekiyor BTK'üzerinden şikayet edebilmemiz için. Lakin COMNET'te te durum böyle değil. BTK'ya sizi şikayet edeceğinizi söylediğiniz gibi banlanıyorsunuz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hayır, lakin söylediklerine göre (89₺) *port ücreti hariç iadesini gerçekleştirecekler. Ödeme ne zaman geçer kim bilir.

    *Benim için açılıp 1 dakika bile kullanmadan benim isteğim dışında kapatılan port.

  • Belirli bir abone sayısının altındaki işletmecilerin tuketici.btk.gov.tr adresinde hesabı yok, seçemiyorsunuz o işletmecileri. Ancak Cimer üzerinden iletebiliyorsunuz yine de taleplerinizi, şikayetlerinizi vb. Bu belirli abone sayısı kaçtı hatırlamıyorum şu an hocam. @Ö1f1

  • Comnet gerçekten çok sıkıntı. Ama haklarını yemiyelim müşteri hizmetleri çok işlevli çalışıyor. Sorun yoksa problem yok; sorun varsa yine problem yok çünkü bu sefer sana vereceğimiz hizmet yok mantığı ile çalışıyorlar.  


    Port sıkıntınız varsa aman bulaşmayın. En ufak sıkıntıda cart diye hizmetinizi kapatırlar sonra bir daha adresime nasıl internet bağlatırım diye düşünür durursunuz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    500 bin

  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    Gülmekten yarıldım, tam olarak böyle çalışıyor sistem.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Maalesef asgari sayıyı ben de bilmiyorum hocam.
  •     

  • İyi olmuş kardeşim bu sorunlu alt yapıyla hizmet almaman.

    Telekomun yapamadığı işi de Comnette yıkın zaten. Çok mu zor ankastre kutusunda kablo yok ekiplere tekrar bildirim demek yok ama siz direk üst perdeden konuşup şikayet edeceğim filan demeyi biliyorsunuz.

    İstediğin yere şikayet o sözleşmeyi imzalıyorsan iş bitmiştir.

    Alt yapınız iyiyse adam gibi konuşursanız sizi başınızın üstünde tutarlar ama sorunlu alt yapıya ve iletişime sahipseniz muhatap olmamakla sonuna kadar haklılar.

    Araştırmadan iş yapmayın diyoruz boşuna mı diyoruz.


    Tekrar hatırlatayım istediğiniz kuruma şikayet edin sözleşmede tek taraflı fesih var :) ve altında saygı sınırlarını aşarsanız diye yazıyor. 2 kelam konuşmayı bilmiyorsanız rica edemiyorsanız kullanmayın...

  • ramazanjk55 R kullanıcısına yanıt

    Bu şekilde düşünmen beni ne kadar üzdü bilemezsin.  

    Kablo olmadığını zaten belirttim, onlarda 134TL daha verseydin kablon olurdu dedi. Neymiş çünkü ben kurulum hizmeti almamışım kablomu nereye bıraktılarsa bulmak zorundaymışım.

    Azıcık yazılanı okusaydın yada okuduğunu anlasaydın benim sinirlenme sebebimi de çok rahat bir şekilde anlardın. "kutuya hat bırakılmadığını belirttim." Bak burada demişim ki kutuya hat bırakılmadı.

    Ama büyük ihtimalle orada benimle konuşan personel beni senin okuduğun gibi dinliyordu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkSMBL -- 28 Temmuz 2022; 0:25:15 >
  • Bağlı olan hat yokmuydu geçiş niye denemediniz. 65metre sapma payı çok olmuş

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.